Προκειμένου να είναι έτοιμα προς χρήση το 2025, τα αυτόνομα (Επιπέδου 4) VW ID. BUZZ AD θα ξεκινήσουν δοκιμές στο Μόναχο μέσα στο καλοκαίρι.

Το νέο LIDAR της Argo AI που θα φέρει το VW ID. BUZZ AD, εντοπίζει αντικείμενα σε απόσταση 400 μέτρων, ενώ ανιχνεύει το μικρότερο σωματίδιο του φωτός, ένα μόνο φωτονίο.

Η θυγατρική του Volkswagen Group, MOIA, θα προσφέρει από το 2025 στο Αμβούργο προηγμένες υπηρεσίες συνεπιβατισμού (ridepooling) με αυτόνομα ID. BUZZ AD.

Το πλήρως ηλεκτρικό ID. BUZZ θα λανσαριστεί σε επιβατικές και Van εκδόσεις μέσα στο 2022.

Το επερχόμενο ηλεκτρικό Van της Volkswagen Commercial Vehicles, ID. BUZZ Cargo, σε πρωτότυπη ακόμα μορφή.

Ξεκινούν οι δοκιμές των αυτόνομων VW

Μέσα στο καλοκαίρι θα ξεκινήσουν στο Μόναχο οι δοκιμές των ηλεκτρικών VW ID. BUZZ, με προηγμένες τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4 της Argo AI, προκειμένου τα οχήματα να είναι έτοιμα να τα χρησιμοποιήσει το 2025 η ΜΟΙΑ στο Αμβούργο, παρέχοντας πρωτοποριακές υπηρεσίες συνεπιβατισμού.

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ & Επαγγελματικό: Νέα μοντέλα, Τιμές, Δίκτυο φόρτισης με 1 κλίκ!

 
Επαγγελματικό θα είναι το πρώτο αυτόνομο όχημα του Ομίλου VW, με τα υπό εξέλιξη αυτόνομα ID. BUZZ να προγραμματίζεται να ξεκινήσουν δοκιμές στο Μόναχο εντός του προσεχούς καλοκαιριού. Το γεγονός αυτό θα αποτελέσει μια πρωτιά για όλο το γκρουπ, με την Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) να είναι υπεύθυνη για την ενσωμάτωση στο όχημα τεχνολογιών αυτόνομων οδήγησης Επιπέδου 4.
 
Υπενθυμίζεται, πως τα οχήματα που εντάσσονται στο εν λόγω επίπεδο, βρίσκονται ένα βήμα πριν το απόλυτο Επίπεδο 5, στα οποία δεν απαιτείται καν η φυσική παρουσία ενός οδηγού. Τα Επιπέδου 4 είναι σχεδιασμένα ώστε να πραγματοποιούν αυτόματα όλες τις κρίσιμες λειτουργίες οδήγησης, παρακολουθώντας τις συνθήκες καθόλη τη διάρκεια της μετακίνησης. Η διαφορά είναι πως ένα αυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 4 ειδοποιεί πρώτα τον οδηγό όταν οι συνθήκες είναι ασφαλείς και μόνο όταν αυτός το επιτρέψει το σύστημα παίρνει τον έλεγχο του οχήματος.
 
Επιστρέφοντας στο ID. BUZZ -το πλήρως ηλεκτρικό όχημα που θα λανσαριστεί σε επιβατικές και Van (Cargo) εκδόσεις μέσα στο 2022- η αυτόνομή έκδοσή του προγραμματίζεται να είναι έτοιμη το 2025, ενώ σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας ήταν απολύτως λογικό οι τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, να εφαρμοστούν πρώρα σε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα μεταφοράς ανθρώπων και προιόντων. «Σε επιλεγμένες πόλεις, οι πελάτες θα μπορούν να έχουν ένα αυτόνομο όχημα που θα τους μεταφέρει στον προορισμό τους. Η παράδοση αγαθών και πακέτων θα γίνει επίσης πολύ πιο εύκολη μέσω της αυτόνομης υπηρεσίας οδήγησης», εξηγεί το μεγαλοστέλεχος της εταιρείας, Christian Senger.
 
Για την ενσωμάτωση των τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης στο ID. BUZZ AD, η Volkswagen Commercial Vehicles απευθύνθηκε στην αμερικάνικη εταιρεία Argo AI, η οποία ειδικεύεται στις εν λόγω τεχνολογίες. Μάλιστα, νωρίτερα φέτος η Argo εφάρμοσε το σύστημά της σε ένα πρωτότυπο Volkswagen, προκειμένου αυτό να ξεκινήσει να δοκιμάζεται στη Γερμανία. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα αρχίσουμε να δοκιμάζουμε το σύστημα αυτόνομης οδήγησης σε ευρωπαϊκούς δρόμους αργότερα φέτος, βασιζόμενοι στην αρχική δουλειά που κάνουμε τώρα, σε μια νέα δοκιμαστική πίστα που δημιουργήσαμε δίπλα στο αεροδρόμιο του Μονάχου», είπε σχετικά ο ιδρυτής και CEO της Argo AI, Bryan Salesky.
 
Τόσο οι άνθρωποι της Volkswagen Commercial Vehicles όσο και αυτοί της Argo AI, θεωρούν πως ο συνδυασμός αισθητήρων, που περιλαμβάνουν LIDAR, ραντάρ και κάμερες, είναι απαραίτητος για τη διενέργεια ασφαλών αυτόνομων μετακινήσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, η Argo AI παρουσίασε πρόσφατα το νέο αισθητήρα LIDAR (LIght Detection And Ranging), ο οποίος είναι σε θέση να εντοπίσει αντικείμενα που βρίσκονται σε απόσταση 400 μέτρων. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να ανιχνεύει το μικρότερο σωματίδιο του φωτός - ένα μόνο φωτονίο - το οποίο είναι το κλειδί για την ανίχνευση αντικειμένων με χαμηλή ανακλαστικότητα. Όπως τόνισε ο κος. Salesky, η νέα αυτή τεχνολογία θα ενσωματωθεί στα αυτόνομα οχήματα της Volkswagen Commercial Vehicles.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως υπάρχουν σχέδια η εν λόγω τεχνολογία να μεταφερθεί και σε εταιρείες παροχής μεταφορικών υπηρεσιών, όπως η θυγατρική του Volkswagen Group, MOIA, η οποία θα πάρει πρώτη στα χέρια της το 2025 τα αυτόνομα ID. BUZZ AD. Σημειώνεται, πως σήμερα η MOIA αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία διαμοιρασμού οχημάτων (ride-sharing) του Αμβούργου, μια πόλη στην οποία θα κάνει ντεμπούτο το 2025 η υπηρεσία αυτόνομου συνεπιβατισμού (ridepooling) με ID. BUZZ, όπως αποκάλυψε ο CEO της, Robert Henrich.
 

 
Advertisement