ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

To πρώτο ηλεκτροκίνητο αστικό λεωφορείο ξεκινά τις πιλοτικές δοκιμές χρήσης του στο κέντρο της Αθήνας.

Με μήκος 12 μέτρων και συνολική χωρητικότητα 238 kWh για τις μπαταρίες του…

… είναι σε θέση να υποστηρίξει στο εσωτερικό του 24 καθήμενους και 51 όρθιους επιβάτες καθώς και ένα αμαξίδιο ΑμεΑ.

Ξεκινά δρομολόγια το 1ο ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο

22.179 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2020)

Ενημερωθείτε για το δρομολόγιο που θα πραγματοποιεί το πρώτο ηλεκτροκίνητο αστικό λεωφορείο που ξεκινά τις πιλοτικές δοκιμές χρήσης του στους δρόμους της Αθήνας.

Ενταγμένο πλέον στον στόλο οχημάτων της ΟΣΥ Α.Ε. είναι το πρώτο αστικό ηλεκτροκίνητο λεωφορείο της εταιρείας BYD που ξεκινά άμεσα τις πιλοτικές δοκιμές χρήσης του στους δρόμους της Αθήνας.
Υπενθυμίζουμε πως το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, είχε αποστείλει ανοικτή πρόσκληση στον ΣΕΑΑ και τα μέλη του, για τη διάθεση ηλεκτροκίνητων λεωφορείων προς δοκιμή στις αρχές Ιουλίου και η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ που αποτελεί τον επίσημο αντιπρόσωπο της κινεζικής «BYD», σε συνέχεια της παρουσίασης του εν λόγω οχήματος (που είχε προηγηθεί μέσα στο καλοκαίρι), ανταποκρίθηκε στις εκκλήσεις της Πολιτείας.
Είναι σαφές πως τα επαγγελματικά οχήματα, ιδίως τα βαρέα όπως τα λεωφορεία και τα φορτηγά, αναμένεται να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επέκταση των ηλεκτροκίνητων λύσεων σε ότι αφορά στην αυτοκίνηση, συμβάλλοντας σημαντικά τόσο στην ενίσχυση της προστασίας του περιβάλλοντος όσο και στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των πολιτών στα μεγάλα αστικά κέντρα όπως η Αθήνα (μειωμένη ηχορύπανση, μηδενικές εκπομπές ρύπων).
Ωστόσο, όπως είναι φυσικό, η πιλοτική –αρχικά- κυκλοφορία π.χ. των ηλεκτροκίνητων αστικών λεωφορείων, είναι επιτακτική προκειμένου να υπάρξει η σωστή προετοιμασία αναφορικά με τις υποδομές που απαιτούνται, αλλά και την επιλογή των κατάλληλων τύπων οχημάτων που τελικά θα αποκτηθούν από τον ΟΑΣΑ και τον ΟΑΣΘ.
Σε ότι αφορά στο συγκεκριμένο αστικό λεωφορείο της BYD, το συνολικό μήκος του ανέρχεται στα 12μ. και εφοδιάζεται με τρεις διπλές θύρες ενώ μπορεί να μεταφέρει συνολικά 24 καθήμενους και 51 όρθιους επιβάτες καθώς και ένα αμαξίδιο ΑμεΑ, που μπορεί να εισέλθει άνετα στο –χαμηλού δαπέδου- όχημα μέσω μιας ειδικής ράμπας.
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες του αποδίδουν ισχύ 150 kW έκαστος (περίπου 408hp) ενώ η συνολική χωρητικότητα των μπαταριών του ανέρχεται στις 348 kWh.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε πως το εν λόγω λεωφορείο δεν θα μεταφέρει στην παρούσα φάση επιβάτες κατά τη διάρκεια των δρομολογίων του ενώ, σύντομα αναμένεται να δοκιμαστούν πιλοτικά δύο ακόμη –ηλεκτρικά- αστικά λεωφορεία, τα οποία ωστόσο θα πραγματοποιούν δοκιμαστικά δρομολόγια με επιβάτες.
Σε πρώτη φάση, το λεωφορείο της BYD θα ξεκινήσει το δρομολόγιο του από τον σταθμό του Μετρό Άγιος Ιωάννης (10:00) και αφού διέλθει από τις στάσεις Μενεκράτους, Λαϊκή, Άγ. Αρτέμιος, Νεάρχου, Αρρύβου, Υμηττού, Προφήτης Ηλίας, Πλατ. Πλαστήρα, Αγ. Σπυρίδων, Στάδιο, Μετς, Άγαλμα Βύρωνος, Σύνταγμα, Ακαδημία, Ρεξ, Πολυτεχνείο, Πλατ. Αιγύπτου, Πανελλήνιος, Επτανήσου, Ιθάκης, Ζακύνθου, Σκύρου, Πλατ. Κυψέλης, Αίγλης, Αγ. Αθανάσιος, Κατσή, θα τερματίσει στην Άνω Κυψέλη (11:00).