Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ξεκινάει η διαμόρφωση δικτύου ανεφοδιασμού οχημάτων με υδρογόνο

Ξεκινάει η διαμόρφωση δικτύου ανεφοδιασμού οχημάτων με υδρογόνο

Ξεκινάει η διαμόρφωση δικτύου ανεφοδιασμού οχημάτων με υδρογόνο

  • Ξεκινάει η διαμόρφωση δικτύου ανεφοδιασμού οχημάτων με υδρογόνο
  • Ξεκινάει η διαμόρφωση δικτύου ανεφοδιασμού οχημάτων με υδρογόνο
  • Ξεκινάει η διαμόρφωση δικτύου ανεφοδιασμού οχημάτων με υδρογόνο

Ξεκινάει η διαμόρφωση δικτύου ανεφοδιασμού οχημάτων με υδρογόνο

4.315 Επισκέψεις στο άρθρο

- Η Daimler συνεργάστηκε με την Linde (εταιρεία χημικών στην Γερμανία) για να επιταχύνουν τον ανεφοδιασμό με υδρογόνο.
- Το υδρογόνο θα είναι πιο ψυχρό και πυκνό κατά τον ανεφοδιασμό, διευκολύνοντας τη διαδικασία.
- Θα χρειάζεται μόλις 10 με 15 λεπτά για να ανεφοδιαστεί ένα φορτηγό.
- Θα μπορεί να καλύψει πάνω από 1.000 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

Η Daimler συνεργάστηκε με την Linde (εταιρεία χημικών στην Γερμανία) για να επιταχύνουν τον ανεφοδιασμό με υδρογόνο.

Η Daimler και η Linde (εταιρεία χημικών στη Γερμανία) έκαναν πρόσφατα σημαντική πρόοδο στις υποδομές, καθώς οδηγούμαστε προς την απεξάρτηση από τους υδρογονάνθρακες και στην αντικατάστασή τους από το υδρογόνο. Τα τελευταία χρόνια, οι μηχανικοί και των δύο εταιρειών ανέπτυξαν από κοινού το sLH2, μια νέα διαδικασία για τη διαχείριση υπόψυκτου, υγρού υδρογόνου. Σε σύγκριση με το απλό υδρογόνο, αυτή η καινοτόμος προσέγγιση επιτρέπει υψηλότερη πυκνότητα αποθήκευσης, ταχύτερο ανεφοδιασμό, χαμηλότερο κόστος και ανώτερη ενεργειακή απόδοση.

Το υδρογόνο θα είναι πιο ψυχρό και πυκνό κατά τον ανεφοδιασμό, διευκολύνοντας τον ανεφοδιασμό.

Σε σύγκριση με την κανονική τεχνολογία ανεφοδιασμού με υγρό υδρογόνο (LH2), η νέα διαδικασία χρησιμοποιεί μια νέα καινοτόμο αντλία sLH2 για να αυξήσει ελαφρώς την πίεση του υγρού υδρογόνου. Με τη μέθοδο αυτή, το υδρογόνο μετατρέπεται σε υποψυγμένο υγρό υδρογόνο (sLH2). Το υδρογόνο σε αυτή την κατάσταση, διευκολύνει τη διαδικασία ανεφοδιασμού, ενώ διατηρεί επίσης τις απώλειες ενέργειας κατά τον ανεφοδιασμό στο ελάχιστο.
 
Επιπλέον, σε αντίθεση με τους φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων, δεν απαιτείται μετάδοση δεδομένων μεταξύ του σταθμού ανεφοδιασμού και του οχήματος, γεγονός που μειώνει περαιτέρω την πολυπλοκότητα της λύσης. Ταυτόχρονα, η χωρητικότητα ανεφοδιασμού αυξάνεται σε νέα επίπεδα. Ο πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού έχει χωρητικότητα 400 kg υγρού υδρογόνου ανά ώρα. Σε σύγκριση με τις συνήθεις έννοιες ανεφοδιασμού με υγρό ή αέριο υδρογόνο, το sLH2 είναι σημαντικά απλούστερο, ενώ παρέχει αυξημένες επιδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Θα χρειάζεται μόλις 10 με 15 λεπτά για να ανεφοδιαστεί ένα φορτηγό και θα καλύπτει πάνω από 1.000 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

Ο Andreas Gorbach, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler Truck AG, υπεύθυνος για την τεχνολογία φορτηγών, δήλωσε σχετικά: «Οι μεταφορές με μηδενικές εκπομπές ρύπων χρειάζονται τρεις παράγοντες για να γίνουν πρακτικές και λειτουργικές: τα κατάλληλα ηλεκτροκίνητα οχήματα με μπαταρίες και υδρογόνο, το απαιτούμενο δίκτυο υποδομών και την ισοτιμία κόστους των οχημάτων μηδενικών ρύπων σε σχέση με τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά.
 
Όσον αφορά τα οχήματα, ο μετασχηματισμός βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Όσον αφορά τις υποδομές υδρογόνου, φτάνουμε σήμερα σε ένα σημαντικό ορόσημο: Με το sLH2, ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο γίνεται εξίσου βολικός με τον σημερινό ανεφοδιασμό με diesel. Χρειάζονται περίπου 10 έως 15 λεπτά για να ανεφοδιάσουμε το Mercedes-Benz GenH2 (φορτηγό όχημα), το οποίο θα μπορεί να καλύψει μια εμβέλεια άνω των 1.000 χιλιομέτρων. Καλούμε τώρα τους υπόλοιπους κατασκευαστές και εταιρείες υποδομών να ακολουθήσουν τη δική μας προσέγγιση και να καταστήσουμε από κοινού αυτή την τεχνολογία ως ένα βιομηχανικό πρότυπο».