Το νέο ηλεκτρικό Maxus e Deliver 9 ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην αγορά του Ην. Βασιλείου.

Είναι διαθέσιμο σε πολλαπλές εκδόσεις ως προς τις διαστάσεις και τον τύπο του αμαξώματος του…

… με τις εκδόσεις Van να προσφέρουν ωφέλιμο όγκο φόρτωσης έως και 12,9 κ.μ.

Ξεκινούν οι πωλήσεις του Maxus eDeliver 9 στην ΕΕ

Το νέο ηλεκτρικό Μεγάλο Van της SAIC Maxus που αναμένεται και στην Ελλάδα, ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στο Ην. Βασίλειο

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ & Επαγγελματικό: Νέα μοντέλα, Τιμές, Δίκτυο φόρτισης με 1 κλίκ!

 
Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η εταιρεία SAIC Maxus έχει εξελίξει μια σειρά νέων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων για τις διάφορες αγορές της ΕΕ, των οποίων η εμπορική πορεία αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2021, λόγω καθυστερήσεων που προέκυψαν εξαιτίας της πανδημίας.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία θα λανσάρει το «eDeliver 3» στην κατηγορία των Vanettes και το «eDeliver 9» στην κατηγορία των Μεγάλων Vans, αμφότερα ηλεκτροκίνητα ενώ φυσικά, θα υπάρχουν και εκδόσεις τους με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, το νέο ηλεκτρικό Μεγάλο Van της εταιρείας, ξεκίνησε ήδη την εμπορική του πορεία στην αγορά του Ην. Βασιλείου σε εκδόσεις με τρία μήκη αμαξώματος (μήκους 5.180 χλστ., 5.546 χλστ. ή 5.940 χλστ.) καθώς ισάριθμες επιλογές ως προς το ύψος της οροφής (2.353 – 2.735 χλστ.) ενώ τρία θα είναι και τα διαθέσιμα μήκη μεταξονίου (3.000 – 3.366 – 3.760 χλστ.).
Φυσικά, το εν λόγω μοντέλο θα προσφέρεται σε πολλαπλές εκδόσεις ως προς τον τύπο του αμαξώματος με ανοικτό ή κλειστό χώρο φόρτωσης και στην δεύτερη περίπτωση θα προσφέρει ωφέλιμο όγκο από 8,1 – 12,9 κ.μ. και μέγιστο ωφέλιμο από 1.110 – 1.360 κιλά. Αντίστοιχα, το μέγιστο ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης στις εκδόσεις Van θα κυμαίνεται από τα 2.650 – 3.414 χλστ. και το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος από τα 1.724 – 2.114 χλστ. ενώ το μέγιστο πλάτος θα ορίζεται στα 1.800 χλστ. (1.366 χλστ. μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών). Τέλος, η μέγιστη ελκτική του ικανότητα αναλόγως της έκδοσης θα κυμαίνεται από τους 2,5 – 2,8t. για trailers με φρένα.
Οι συμβατικές εκδόσεις του θα εφοδιάζονται με έναν πετρελαιοκινητήρα 2,0λτ. με απόδοση 161 ίππων και 375 Nm ροπής ενώ οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα 203 ίππων και τρεις επιλογές μπαταριών χωρητικότητας 51,5, 72 ή 88,55 kWh που διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία έως και 352 χλμ. με μια φόρτιση.
 

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement