ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Με βάση τα Legacy και Outback, από το 2002 ως το 2006 στην αγορά βρισκόταν το Baja, το Pick-Up της Subaru.

Με βάση τα Legacy και Outback, από το 2002 ως το 2006 στην αγορά βρισκόταν το Baja, το Pick-Up της Subaru.

Μπορεί ως καινούργιο το Baja να μην ήταν δημοφιλές, αλλά σήμερα πιάνει καλά λεφτά, ειδικά στην έκδοση Turbo.

Μπορεί ως καινούργιο το Baja να μην ήταν δημοφιλές, αλλά σήμερα πιάνει καλά λεφτά, ειδικά στην έκδοση Turbo.

Αμφιλεγόμενη στην καλύτερη περίπτωση η αισθητική του Subaru Baja.

Αμφιλεγόμενη στην καλύτερη περίπτωση η αισθητική του Subaru Baja.

Με ένα μέτρο καρότσα δεν πας πουθενά...

Με ένα μέτρο καρότσα δεν πας πουθενά...

H Subaru το 2004 δημιούργησε το Baja Turbo των 210 αλόγων.

H Subaru το 2004 δημιούργησε το Baja Turbo των 210 αλόγων.

Τυπικό το εσωτερικό του Baja με τα τότε πρότυπα της Subaru.

Τυπικό το εσωτερικό του Baja με τα τότε πρότυπα της Subaru.

Τετραθέσια η καμπίνα του Subaru Baja.

Τετραθέσια η καμπίνα του Subaru Baja.

  • Με βάση τα Legacy και Outback, από το 2002 ως το 2006 στην αγορά βρισκόταν το Baja, το Pick-Up της Subaru.
  • Μπορεί ως καινούργιο το Baja να μην ήταν δημοφιλές, αλλά σήμερα πιάνει καλά λεφτά, ειδικά στην έκδοση Turbo.
  • Αμφιλεγόμενη στην καλύτερη περίπτωση η αισθητική του Subaru Baja.
  • Με ένα μέτρο καρότσα δεν πας πουθενά...
  • H Subaru το 2004 δημιούργησε το Baja Turbo των 210 αλόγων.
  • Τυπικό το εσωτερικό του Baja με τα τότε πρότυπα της Subaru.
  • Τετραθέσια η καμπίνα του Subaru Baja.

Ξέρατε ότι η Subaru είχε Pick-Up;

2.904 Επισκέψεις στο άρθρο (5/11/2021)

Ένα από τα πιο αποτυχημένα μοντέλα στη σύγχρονη ιστορία της Subaru είναι δίχως αμφιβολία το Baja, η Pick-Up παραλλαγή των Legacy και Outback, που έμεινε στην αγορά για μόλις 4 χρόνια. Επειδή, όμως, το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις, το «αγροτικό» της ιαπωνικής εταιρείας σήμερα είναι ακριβοθώρητο και μοσχοπουλιέται!

Πόσοι άραγε θυμούνται (ή γνωρίζουν) πως η Subaru κάποια χρόνια πριν διέθετε στη γκάμα της ένα Pick-Up μοντέλο; Λόγος γίνεται για το Baja το οποίο λανσαρίστηκε το 2002, αποτελώντας μια παραλλαγή των γνωστών Legacy και Outback.


Μπορεί ως καινούργιο το Baja να μην ήταν δημοφιλές, αλλά σήμερα πιάνει καλά λεφτά, ειδικά στην έκδοση Turbo.

Μπορεί ως καινούργιο το Baja να μην ήταν δημοφιλές, αλλά σήμερα πιάνει καλά λεφτά, ειδικά στην έκδοση Turbo.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Το αυτοκίνητο είχε κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην έκθεση του Λος Αντζελες δύο χρόνια νωρίτερα, ως ST-X concept, με τα τρία γράμματα να προκύπτουν από το «Sport Truck Experimental». Η έκδοση παραγωγής αποτέλεσε μία προσπάθεια της ιαπωνικής εταιρείας να αναβιώσει το θρυλικό Subaru Brat, το οποίο ήταν στην αγορά από το 1978 έως το 1994.

Αμφιλεγόμενη στην καλύτερη περίπτωση η αισθητική του Subaru Baja.

Αμφιλεγόμενη στην καλύτερη περίπτωση η αισθητική του Subaru Baja.

 
Ο σχεδιασμός της Subaru έκανε λόγο για ετήσια παραγωγή 24.000 μονάδων, ωστόσο το αυτοκίνητο δεν «τράβηξε» και μέχρι το τέλος της ζωής του -που διήρκησε μόνο 4 χρόνια- πουλήθηκαν μόλις 30.000 Baja. Οι λόγοι ήταν σίγουρα πολλοί και δεν εξαντλούνταν στην αμφιλεγόμενη αισθητική του, καθώς παρόλο τις σεβαστές του διαστάσεις (152 χλστ. μακρύτερο από το Legacy, στα 4.905 χλστ.), διέθετε μια μικροσκοπική καρότσα μήκους μόλις 1.054 χλστ., γεγονός που περιόριζε τις μεταφορικές του δυνατότητες.

Με ένα μέτρο καρότσα δεν πας πουθενά...

Με ένα μέτρο καρότσα δεν πας πουθενά...

 
Ομοίως, το αυτοφερόμενο αμάξωμα εξασφάλιζε μια «αστεία» ελκτική ικανότητα μόλις 1.090 κιλών, τοποθετώντας το όχημα έτη φωτός μακριά από τον ανταγωνισμό του. Πρόβλημα ήταν και οι ασθενικές του επιδόσεις, τουλάχιστον στη βασική του έκδοση με τον ατμοσφαιρικό boxer των 2,5 λίτρων, ο οποίος απέδιδε 165 ίππους. Για αυτό, η Subaru το 2004 δημιούργησε το Baja Turbo των 210 αλόγων, το οποίο δανειζόταν τον κινητήρα του Forester και των άλλων υπερτροφοδοτούμενων μοντέλων της μάρκας, αλλά και πάλι οι προσπάθειές της δεν απέδωσαν.

H Subaru το 2004 δημιούργησε το Baja Turbo των 210 αλόγων.

H Subaru το 2004 δημιούργησε το Baja Turbo των 210 αλόγων.

 
Το τελευταίο αποτέλεσε και την αφορμή να θυμηθούμε το Pick-Up της Subaru, καθώς το εικονιζόμενο Baja Turbo του 2006 με το 4άρι αυτόματο κιβώτιο και με μόλις 75.640 χλμ. στο οδόμετρό του, πουλήθηκε πρόσφατα αντί του διόλου ευκαταφρόνητου ποσού των 25.550 δολαρίων (22.144 ευρώ). Έχει ο καιρός γυρίσματα, δε νομίζετε;

Τυπικό το εσωτερικό του Baja με τα τότε πρότυπα της Subaru.

Τυπικό το εσωτερικό του Baja με τα τότε πρότυπα της Subaru.

 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »