Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
MAN: 2η χρήση & ανακύκλωση μπαταρίας για εξοικονόμηση πόρων

MAN: 2η χρήση & ανακύκλωση μπαταρίας για εξοικονόμηση πόρων

  • MAN: 2η χρήση & ανακύκλωση μπαταρίας για εξοικονόμηση πόρων
  • MAN: 2η χρήση & ανακύκλωση μπαταρίας για εξοικονόμηση πόρων

MAN: 2η χρήση & ανακύκλωση μπαταρίας για εξοικονόμηση πόρων

4.969 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2022)

Η MAN Truck & Bus οδεύει σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον με την ηλεκτροκίνηση να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, με την αγορά των ηλεκτροκίνητων αστικών λεωφορείων και, στο μέλλον, των φορτηγών μόλις αναπτύσσεται στην Ευρώπη, ήδη σχεδιάζει τη στρατηγική της για την μετά χρήση των μπαταριών που έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής τους.

Οι ηλεκτροκινητήρες είναι το μέλλον

Ο μετασχηματισμός της βιομηχανίας των επαγγελματικών οχημάτων σε συστήματα μετάδοσης κίνησης μηδενικών εκπομπών έχει ήδη ξεκινήσει, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες με μπαταρία θα είναι η βασική τεχνολογία του μέλλοντος.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τι λένε οι πρώτες εκτιμήσεις για τα ηλεκτρικά;

Ωστόσο, θα χρειαστούν ακόμα μερικά χρόνια πριν αυτά τα ηλεκτροκίνητα οχήματα να γίνουν ευρέως διαδεδομένα. Σε ότι αφορά τα βαρέως οχήματα, η MAN αναμένει επί του παρόντος ότι τα ηλεκτρικά φορτηγά θα έχουν μερίδιο 60% στις εφαρμογές διανομής και 40% στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων το 2030. Από την άλλη, η ηλεκτροκίνηση των αστικών λεωφορείων έχει ξεκινήσει λίγο νωρίτερα, με τη MAN να αναμένει το 50% των πωλήσεων να είναι ηλεκτρικά έως το 2025. Στο σύνολό τους, αυτές οι προβλέψεις δείχνουν ότι η βιομηχανία επαγγελματικών οχημάτων βρίσκεται μόλις στην αρχή της ηλεκτροκίνησης. Επομένως, ο αριθμός των μπαταριών που θα φτάσουν στο τέλος της διάρκειας ζωής τους αναμένεται σε περίπου 10 έως 15 χρόνια.
 

Το πρώτο στάδιο: Σωστή οδήγηση & φόρτιση μπαταριών

Για το λόγο αυτό η MAN εργάζεται ήδη στην ανάπτυξη μιας νέας στρατηγικής, για το πώς οι πολύτιμες μπαταρίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τρόπο εξοικονόμησης πόρων σε δευτερεύουσες εφαρμογές. Η στρατηγική αυτή ξεκινά με το πρώτο στάδιο της μπαταρίας στο όχημα, εστιάζοντας στην εκπαίδευση των πελατών να οδηγούν, να φορτίζουν και να χρησιμοποιούν με σωστό τρόπο τα οχήματα, έτσι ώστε να ελαχιστοποιείται το φορτίο της μπαταρίας και να αυξηθεί σημαντικά η διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Στην περίπτωση όμως που κάποια μέρη της μπαταρίας υποστούν φθορά κατά τη χρήση, η επισκευή της μπαταρίας αποτελεί πλέον προτεραιότητα και στη συνέχεια, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά στο όχημα.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »