Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ελέω ρύπων, το νέο Ford Ranger Raptor εμφανίζει σημαντικά χαμηλότερα νούμερα απόδοσης στην Ευρώπη.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ελέω ρύπων, το νέο Ford Ranger Raptor εμφανίζει σημαντικά χαμηλότερα νούμερα απόδοσης στην Ευρώπη.

Με -104 hp το νέο Ford Ranger Raptor στην Ευρώπη

5.714 Επισκέψεις στο άρθρο (25/2/2022)

Οι αυστηρότεροι κανόνες για τις εκπομπές ρύπων που ισχύουν στην Ευρώπη, ανάγκασαν τη Ford να «φιμώσει» τον twin-turbo 3λιτρο EcoBoost V6 κινητήρα βενζίνης του νέου Ranger Raptor, ώστε αυτός να αποδίδει «μόλις» 288 ίππους ισχύος και 491 Nm ροπής, τιμές πολύ χαμηλότερες από αυτές που εμφανίζει το κορυφαίο Pick-Up σε άλλες αγορές.

Η Ευρώπη «φιμώνει» το νέο Ford Ranger Raptor!

  • Οι περιορισμοί των ρύπων μειώνουν την απόδοση
  • Με twin-turbo 3λιτρο EcoBoost V6 κινητήρα βενζίνης
  • Ισχύς 288 hp και ροπή 491 Nm για εμάς
  • Με +104 hp και +92 Nm σε άλλες αγορές
 
Δεν σας κρύβουμε πως αισθανθήκαμε ένα μούδιασμα κατά την παρουσίαση του νέου Ford Ranger Raptor, στο πλαίσιο της οποίας η μπλε οβάλ εταιρεία ανακοίνωσε πως το νέας γενιάς κορυφαίο της Pick-Up θα αποδίδει 288 ίππους ισχύος και 491 Nm ροπής. Όχι πως αυτά τα νούμερα δεν είναι εντυπωσιακά. Το αντίθετο! Απλώς οι φήμες που κυκλοφορούσαν έκαναν λόγο για μια ισχύ κοντά στους 400 ίππους
 
Επιπλέον, όταν η Ford αποφάσισε να κάνει τη μετάβαση από τον 2λιτρο EcoBlue κινητήρα πετρελαίου των 213 ίππων και των 500 Nm ροπής που φοράει το τωρινό Ranger Raptor, υιοθετώντας τον twin-turbo 3λιτρο EcoBoost V6 κινητήρα βενζίνης, περιμέναμε μια αξιοσημείωτη άνοδο της ισχύος. Ειδικά από τη στιγμή που το εν λόγω μοτέρ στο νέο Bronco Raptor εμφανίζει ισχύ άνω των 400 ίππων, ενώ παράγει ροπή 563 Nm κάτω από το καπό του Explorer ST.


Με +104 ίππους (392) και +92 Nm (583) το νέο Ford Ranger Raptor στις αγορές της Ν. Αφρικής και της Αυστραλίας.

Με +104 ίππους (392) και +92 Nm (583) το νέο Ford Ranger Raptor στις αγορές της Ν. Αφρικής και της Αυστραλίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με 392 ίππους σε άλλες αγορές

Ωστόσο το παραπάνω δεν ήταν τελικά δεν ήταν ανακριβές. Απλά δεν ισχύει για εμάς τους Ευρωπαίους, οι οποίοι (καλώς) έχουμε αυστηρότερες προδιαγραφές σε ό,τι αφορά στους εκπεμπόμενους ρύπους, κάτι που πρόκειται να ενταθεί περαιτέρω όταν θα τεθεί σε εφαρμογή η νόρμα Euro 7. Δεν είναι παντού έτσι όμως…
 
Βλέπετε, οι αντιπρόσωποι της Ford στη Ν. Αφρική και στην Αυστραλία διαφημίζουν την κορυφαία έκδοση του νέου Ford Ranger, κάνοντας λόγο για τον ίδιο twin-turbo 3λιτρο EcoBoost V6 κινητήρα βενζίνης. Μόνο που εκεί ο κινητήρας εμφανίζει ισχύ 392 ίππων στις 5.650 σ.α.λ., ενώ η ροπή «σκαρφαλώνει» στα 583 Nm/3.500 σ.α.λ. Μιλάμε δηλαδή, για τη -διόλου ευκαταφρόνητη- διαφορά των 104 ίππων ισχύος και των 92 Nm ροπής.

Στα 272 χλστ. η απόσταση από το έδαφος

Μάλιστα, στις ιστοσελίδες των εν λόγω χωρών αναφέρονται και κάποια τεχνικά στοιχεία που δεν ανακοινώθηκαν για την ευρωπαϊκή εκδοχή του οχήματος, όπως για παράδειγμα ότι η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι στα 272 χλστ. και πως το βάθος υδάτινου περάσματος ορίζεται στα 850 χλστ. Αποκαλύπτεται, ακόμα, πως το μήκος του νέου Ranger Raptor είναι 5.360 χλστ., το ύψος 1.926 χλστ. και το πλάτος 2.028 χλστ., με το μεταξόνιο να εκτείνεται στα 3.270 χλστ.

Συνέχεια του άρθρου >>>