ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Μία ακόμα αποκλειστικότητα του Auto Τρίτη: Οδηγούμε στην Ιταλία το νέο Jeep Gladiator.

Μία ακόμα αποκλειστικότητα του Auto Τρίτη: Οδηγούμε στην Ιταλία το νέο Jeep Gladiator.

Το Gladiator είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας φυσικά μόνο ως ελαφρύ επαγγελματικό όχημα.

Το Gladiator είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας φυσικά μόνο ως ελαφρύ επαγγελματικό όχημα.

To Gladiator είναι το μόνο pick-up που ο χρήστης μπορεί να αφαιρέσει κατά βούληση τμήματα του αμαξώματος, όπως είναι η οροφή και οι πόρτες.

To Gladiator είναι το μόνο pick-up που ο χρήστης μπορεί να αφαιρέσει κατά βούληση τμήματα του αμαξώματος, όπως είναι η οροφή και οι πόρτες.

O μήκους 1,531 μ. χώρος φόρτωσης (2,067 με την πόρτα ανοιχτή) διαθέτει ειδική προστατευτική επίστρωση, καθώς και αναπτυσσόμενο, εντελώς αδιάβροχο, μαλακό κάλυμμα για την προστασία του φορτίου.

O μήκους 1,531 μ. χώρος φόρτωσης (2,067 με την πόρτα ανοιχτή) διαθέτει ειδική προστατευτική επίστρωση, καθώς και αναπτυσσόμενο, εντελώς αδιάβροχο, μαλακό κάλυμμα για την προστασία του φορτίου.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.

  • Μία ακόμα αποκλειστικότητα του Auto Τρίτη: Οδηγούμε στην Ιταλία το νέο Jeep Gladiator.
  • Το Gladiator είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας φυσικά μόνο ως ελαφρύ επαγγελματικό όχημα.
  • To Gladiator είναι το μόνο pick-up που ο χρήστης μπορεί να αφαιρέσει κατά βούληση τμήματα του αμαξώματος, όπως είναι η οροφή και οι πόρτες.
  • O μήκους 1,531 μ. χώρος φόρτωσης (2,067 με την πόρτα ανοιχτή) διαθέτει ειδική προστατευτική επίστρωση, καθώς και αναπτυσσόμενο, εντελώς αδιάβροχο, μαλακό κάλυμμα για την προστασία του φορτίου.
  • Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.
  • Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.

Οδηγούμε το Jeep Gladiator (+vid)

39.582 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2022)

O θηριώδης «μονομάχος» της Jeep μπαίνει στην «αρένα» των διπλοκάμπινων pick-up αρματωμένος με ξεχωριστό χαρακτήρα και ατόφιο χωμάτινο DNA από το θρυλικό Wrangler. Οδηγούμε στην Ιταλία και σε αποκλειστικότητα το Jeep Gladiator, το οποίο βρίσκει δρόμο προς τα εκεί που θέλει να κινηθεί ακόμα και όταν δεν υπάρχει!

Στο τιμόνι του «Μονομάχου» της Jeep!

  • Επιστροφή της Jeep στα pick-up - Βασισμένο στο 5θυρο Wrangler

  • To Gladiator είναι το μόνο pick-up που ο χρήστης μπορεί να αφαιρέσει κατά βούληση τμήματα του αμαξώματος, όπως είναι η οροφή και οι πόρτες.

    To Gladiator είναι το μόνο pick-up που ο χρήστης μπορεί να αφαιρέσει κατά βούληση τμήματα του αμαξώματος, όπως είναι η οροφή και οι πόρτες.

  • 3,0 V6 turbodiesel με 264 άλογα και 600 Nm ροπής
  • Με αφαιρούμενα πάνελ του αμαξώματος

  • O μήκους 1,531 μ. χώρος φόρτωσης (2,067 με την πόρτα ανοιχτή) διαθέτει ειδική προστατευτική επίστρωση, καθώς και αναπτυσσόμενο, εντελώς αδιάβροχο, μαλακό κάλυμμα για την προστασία του φορτίου.

    O μήκους 1,531 μ. χώρος φόρτωσης (2,067 με την πόρτα ανοιχτή) διαθέτει ειδική προστατευτική επίστρωση, καθώς και αναπτυσσόμενο, εντελώς αδιάβροχο, μαλακό κάλυμμα για την προστασία του φορτίου.

  • Τετρακίνηση Selec-Trac και 25,3 εκατ. από το έδαφος

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.


Καθώς κατεβαίνω από το θηριώδες Jeep Gladiator -γιατί στο Gladiator δε μπαίνεις, αλλά σκαρφαλώνεις τόσο ψηλό που είναι- θα ήθελα ένα και μόνο πράγμα: Να αλλάξω τη σχετική ριμάδα ελληνική νομοθεσία, που απαγορεύει ουσιαστικά τη χρήση των διπλοκάμπινων pick-up από ιδιώτες. Αλλά, στη χώρα που η κοινή λογική έχει εκτελεστεί με συνοπτικές διαδικασίες εδώ και δεκαετίες δεν πρόκειται να βγάλω άκρη, οπότε ας γυρίσουμε στο θέμα αυτής της αποκλειστικότητας του Auto Τρίτη.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.


Jeep: Από την δεκαετία του 1940 στα Pick-Up
 
Bρεθήκαμε στο Αρέζε, την ιστορική έδρα της Alfa Romeo κοντά στο Μιλάνο, όχι για οδηγήσουμε μια ιταλίδα καλονή, αλλά κάτι διαφορετικό. Κάτι θηριώδες θα έλεγα. Το Jeep Gladiator! Μη σας κάνει εντύπωση που στην έδρα της Alfa Romeo παραλάβαμε ένα Jeep. H θρυλική αμερικάνική φίρμα που βάφτισε μια ολόκληρη κατηγορία είναι πλέον στον όμιλο Stellantis μαζί με μεταξύ άλλων, την Alfa Romeo, τη Fiat και την Abarth. Τέλος πάντων, αυτά είναι άλλου παππά ευαγγέλιο. Εδώ έχουμε να πούμε τόσα για το «μονομάχο», που μετά από 30 χρόνια βάζει στα 80α γενέθλια της, την Jeep ξανά στο παιχνίδι των pick-up και δη των διπλοκάμπινων, των απόλυτων οχημάτων ελεύθερου χρόνου για όλο τον πλανήτη. Στις ΗΠΑ βέβαια, ένα στα έξι οχήματα είναι pick-up φορτηγό. Στην Ευρώπη η λογική δεν είναι ίδια. Στην Ελλάδα απλά δεν υπάρχει λογική…
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »