Μία ακόμα αποκλειστικότητα του Auto Τρίτη: Οδηγούμε στην Ιταλία το νέο Jeep Gladiator.

Το Gladiator είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας φυσικά μόνο ως ελαφρύ επαγγελματικό όχημα.

To Gladiator είναι το μόνο pick-up που ο χρήστης μπορεί να αφαιρέσει κατά βούληση τμήματα του αμαξώματος, όπως είναι η οροφή και οι πόρτες.

O μήκους 1,531 μ. χώρος φόρτωσης (2,067 με την πόρτα ανοιχτή) διαθέτει ειδική προστατευτική επίστρωση, καθώς και αναπτυσσόμενο, εντελώς αδιάβροχο, μαλακό κάλυμμα για την προστασία του φορτίου.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.

Οδηγούμε το Jeep Gladiator (+vid)

O θηριώδης «μονομάχος» της Jeep μπαίνει στην «αρένα» των διπλοκάμπινων pick-up αρματωμένος με ξεχωριστό χαρακτήρα και ατόφιο χωμάτινο DNA από το θρυλικό Wrangler. Οδηγούμε στην Ιταλία και σε αποκλειστικότητα το Jeep Gladiator, το οποίο βρίσκει δρόμο προς τα εκεί που θέλει να κινηθεί ακόμα και όταν δεν υπάρχει!

Καθώς κατεβαίνω από το θηριώδες Jeep Gladiator -γιατί στο Gladiator δε μπαίνεις, αλλά σκαρφαλώνεις τόσο ψηλό που είναι- θα ήθελα ένα και μόνο πράγμα: Να αλλάξω τη σχετική ριμάδα ελληνική νομοθεσία, που απαγορεύει ουσιαστικά τη χρήση των διπλοκάμπινων pick-up από ιδιώτες. Αλλά, στη χώρα που η κοινή λογική έχει εκτελεστεί με συνοπτικές διαδικασίες εδώ και δεκαετίες δεν πρόκειται να βγάλω άκρη, οπότε ας γυρίσουμε στο θέμα αυτής της αποκλειστικότητας του Auto Τρίτη.

To Gladiator είναι το μόνο pick-up που ο χρήστης μπορεί να αφαιρέσει κατά βούληση τμήματα του αμαξώματος, όπως είναι η οροφή και οι πόρτες.

To Gladiator είναι το μόνο pick-up που ο χρήστης μπορεί να αφαιρέσει κατά βούληση τμήματα του αμαξώματος, όπως είναι η οροφή και οι πόρτες.


Jeep: Από την δεκαετία του 1940 στα Pick-Up

O μήκους 1,531 μ. χώρος φόρτωσης (2,067 με την πόρτα ανοιχτή) διαθέτει ειδική προστατευτική επίστρωση, καθώς και αναπτυσσόμενο, εντελώς αδιάβροχο, μαλακό κάλυμμα για την προστασία του φορτίου.

O μήκους 1,531 μ. χώρος φόρτωσης (2,067 με την πόρτα ανοιχτή) διαθέτει ειδική προστατευτική επίστρωση, καθώς και αναπτυσσόμενο, εντελώς αδιάβροχο, μαλακό κάλυμμα για την προστασία του φορτίου.

 
Bρεθήκαμε στο Αρέζε, την ιστορική έδρα της Alfa Romeo κοντά στο Μιλάνο, όχι για οδηγήσουμε μια ιταλίδα καλονή, αλλά κάτι διαφορετικό. Κάτι θηριώδες θα έλεγα. Το Jeep Gladiator! Μη σας κάνει εντύπωση που στην έδρα της Alfa Romeo παραλάβαμε ένα Jeep. H θρυλική αμερικάνική φίρμα που βάφτισε μια ολόκληρη κατηγορία είναι πλέον στον όμιλο Stellantis μαζί με μεταξύ άλλων, την Alfa Romeo, τη Fiat και την Abarth. Τέλος πάντων, αυτά είναι άλλου παππά ευαγγέλιο. Εδώ έχουμε να πούμε τόσα για το «μονομάχο», που μετά από 30 χρόνια βάζει στα 80α γενέθλια της, την Jeep ξανά στο παιχνίδι των pick-up και δη των διπλοκάμπινων, των απόλυτων οχημάτων ελεύθερου χρόνου για όλο τον πλανήτη. Στις ΗΠΑ βέβαια, ένα στα έξι οχήματα είναι pick-up φορτηγό. Στην Ευρώπη η λογική δεν είναι ίδια. Στην Ελλάδα απλά δεν υπάρχει λογική…

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.

  

Το τέρας, ΑΜΑΝ!


Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Gladiator.

Εντάξει, όταν το βλέπεις να σε πλησιάζει ένα σοκ το παθαίνεις. Με μήκος 5,591 μέτρα και πλάτος σχεδόν 1,9 μ., το Gladiator είναι ψαρωτικό. Η εμφάνισή του παραπέμπει αμέσως στο Wrangler, στο οποίο άλλωστε και βασίζεται για να ξεχωρίσει αμέσως από κάθε άλλο αντίστοιχο μοντέλο. Τα έντονα φτερά, οι πολύ μικροί πρόβολοι, τα 25,3 εκατοστά από το έδαφος, οι μεγάλοι τροχοί με ελαστικά μικτής χρήσης και βέβαια η επιβλητική μάσκα με τα full-LED φώτα δίνουν το στίγμα. Την εικόνα συμπληρώνει ο στιβαρός χώρος φόρτωσης μήκους 1,531 μ. (2,067 με την πόρτα ανοιχτή) και μέγιστου πλάτους 1,442 μ., ο οποίος διαθέτει ειδική προστατευτική επίστρωση, καθώς και αναπτυσσόμενο, εντελώς αδιάβροχο, μαλακό κάλυμμα για την προστασία του φορτίου. Εδώ χωρούν άνετα 2 μηχανάκια motocross, 2-3 κανό, αρκετά ποδήλατα, σανίδες σερφ, αλλά και εργαλεία δουλειάς ή μια γεννήτρια. Εκτός από φωτισμό η καρότσα διαθέτει και μια πρίζα με παροχή ηλεκτρικού ρεύματος 220 Volt (400 Watt). Αυτό είναι πολύ χρήσιμο είτε για τον επαγγελματία, είτε για τον χομπίστα.
 
Ο «μονομάχος» της Jeep διαθέτει όμως και ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Μπορεί να γίνει… καλοκαιρινό μιας και είναι το μόνο pick-up, όπου ο χρήστης μπορεί να αφαιρέσει κατά βούληση τμήματα του αμαξώματος, όπως είναι η οροφή και οι πόρτες για απόλυτη επαφή με το φυσικό περιβάλλον. Μάλιστα η αφαίρεση γίνεται με πολύ λίγες κινήσεις και χωρίς την ανάγκη ειδικών εργαλείων. Ακόμα και ένα άτομο μπορεί να προσθέσει ή να αφαιρέσει τα τμήματα του αμαξώματος, ή ακόμα και να κατεβάσει το παρμπρίζ, βιώνοντας την αίσθηση οδήγησης του αυθεντικού Jeep Willys.To Gladiator βέβαια παράγεται στο Τολέδο, στο Οχάιο των HΠΑ. Εκεί όπου κατασκευάζονται Jeep από το 1941....
 

Και πόσο έχει;

Το Gladiator είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας φυσικά μόνο ως ελαφρύ επαγγελματικό όχημα. Οπότε χομπίστες και λοιποί φανατικοί της περιπέτειας και των αποδράσεων συγκρατηθείτε. Όπως και να έχει το Jeep Gladiator προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού: Sport, Overland και 80thAnniversary με την κλίμακα των τιμών να διαμορφώνεται στα 53.900, 59.900 και 62.900 ευρώ αντίστοιχα. Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Jeep, το Gladiator καλύπτεται από 4ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 160.000χλμ. και αντίστοιχης διάρκειας υπηρεσία οδικής βοήθειας.


Με μια ματιά

  • Επιστροφή της Jeep στα pick-up
  • Βασισμένο στο 5θυρο Wrangler
  • 3,0 V6 turbodiesel με 264 άλογα και 600 Nm ροπής
  • Με αφαιρούμενα πάνελ του αμαξώματος
  • Τετρακίνηση Selec-Trac και 25,3 εκατ. από το έδαφος
  • Από 53.900 ευρώ

Δείτε ένα βίντεο από την πρώτη μας γνωριμία με το Jeep Gladiator και στη συνέχεια δείτε τα χαρακτηριστικά του αναλυτικά, στις ενότητες που ακολουθούν:

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »