Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To Mercedes-Benz eSprinter θα λανσαριστεί στην ΕΕ μέσα στο 2019 με μέγιστη αυτονομία 150 χλμ. και ηλεκτροκίνητα ισχύος 84kW και ροπή 300 Nm.

Με μήκος 5,93μ. και μεικτό βάρος 3,5t., το eSprinter θα είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με βάρος έως και 1.040 κιλών ή όγκο έως και 10,5κ.μ.

Mε αυτονομία 150χλμ. το eSprinter

2.440 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2018)

Με δύο εκδόσεις ως προς την χωρητικότητα των μπαταριών του και ωφέλιμο φορτίο έως και 1.040 κιλών θα είναι διαθέσιμο το ηλεκτροκίνητο «eSprinter» από το 2019, όταν και ξεκινά η εμπορική του πορεία στην ΕΕ.

Με τη νέα γενιά του Sprinter, η Mercedes-Benz φιλοδοξεί να αλλάξει άρδην τις… ισορροπίες στον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ παράλληλα προετοιμάζεται να προσφέρει σημαντικά βελτιωμένες υπηρεσίες στους πελάτες της, σε μια προσπάθεια να αναβαθμίσει σημαντικά την αποδοτικότητα τους με πολλαπλούς τρόπους.
Εξάλλου, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως μέσω της στρατηγικής «adVANce» που παρουσίασε το φθινόπωρο του 2016, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει –μεταξύ άλλων- ανακοινώσει πως θα επενδύσει κονδύλια της τάξης των 500 εκ. ευρώ στον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων έως το 2020, με τον τομέα της ηλεκτροκίνησης να αποτελεί μια από τις προτεραιότητες της (150 εκ. ευρώ).
 
Τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο «eSprinter»
Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ανακοίνωση της Mercedes-Benz Vans, το «eSprinter» αναμένεται να είναι το δεύτερο κατά σειρά –ηλεκτροκίνητο- ελαφρύ επαγγελματικό που η εταιρεία θα λανσάρει στις διάφορες αγορές της ΕΕ, μετά το νέο «eVito» που θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία μέσα στο 2ο 6μηνο του 2018 ενώ, το «eCitan» θα ακολουθήσει σε μετέπειτα φάση.
Το eSprinter θα είναι διαθέσιμο αρχικά με δύο εκδόσεις ως προς την χωρητικότητα των μπαταριών ιόντων λιθίου του, με 41kWh και 55kWh.
Με βάση την χωρητικότητα των μπαταριών διαμορφώνεται ανάλογα, τόσο η μέγιστη αυτονομία του οχήματος, όσο και το ωφέλιμο φορτίο που είναι σε θέση να υποστηρίξει.
Συγκεκριμένα, η έκδοση με τις 41kWh (κιλοβατώρες) θα έχει μέγιστη αυτονομία 115 χλμ. ακόμη και στις πιο… αντίξοες συνθήκες κίνησης (χαμηλές περιβαλλοντικές θερμοκρασίες, μέγιστο φορτίο κ.ο.κ.) ενώ, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που θα μπορεί να υποστηρίξει θα ορίζεται στα 1.040 κιλά (ωφέλιμος όγκος φόρτωσης της τάξης των 10,5κ.μ.).
Η έκδοση με χωρητικότητα μπαταριών στα 55kWh θα έχει αυξημένη αυτονομία στα 150 χλμ. ωστόσο, το βάρος των συστοιχιών των μπαταριών της θα επιβαρύνει το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που θα περιορίζεται κατά 140 κιλά (900 κιλά).
Για την φόρτιση του, το eSprinter θα απαιτεί από 6 – 8 ώρες ενώ η μέγιστη τελική ταχύτητα που το γερμανικό –ηλεκτροκίνητο- ελαφρύ επαγγελματικό θα μπορεί να αναπτύξει θα ανέρχεται στα 80 χλμ./ώρα (ή ακόμη και 120 χλμ./ώρα εφόσον αυτό απαιτείται).
Σε ότι αφορά στον ηλεκτροκινητήρα, το νέο eSprinter θα εφοδιάζεται με μια πηγή ισχύος 84 kW (109 ίπποι περίπου) με μέγιστη ροπή 300 Nm.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως το eSprinter θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Van με υψηλή οροφή με το μεικτό βάρος του να ορίζεται στους 3,5t. Το συνολικό μήκος του αμαξώματος θα ανέρχεται στα 5.932 χλστ., το μήκος του μεταξονίου στα 3.924 χλστ. ενώ, όπως προαναφέραμε, ο μέγιστος ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης θα ανέρχεται στα 10,5κ.μ.