Το Ford Ranger έχει την καλύτερη τιμή σε Leasing 4ετίας από όλα τα Pick-Ups (στη Ford Lease)
Το περίφημο «είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι» του Αστερίξ, ταιριάζει γάντι στο ιταλικό Suzuki Jimny Pick-Up, το οποίο κοστίζοντας 62.222 ευρώ μπαίνει στα «χωράφια» του ολοκαίνουργιου Ford Ranger Raptor των 288 ίππων. Σας φαίνεται λογικό;
Δύο ιδιαίτερα Pick-Up με έμφαση στο off-road με παρόμοια τιμή. Αν είναι δυνατόν!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Καθίσαμε και προβληματιστήκαμε, λοιπόν, τι άλλο μπορεί κανείς να αγοράσει με αυτά τα χρήματα και μοιραία οδηγηθήκαμε στο νέο Ford Ranger Raptor για δύο κυρίως λόγους. Ο πρώτος έχει να κάνει με τον off-road χαρακτήρα του νέου Pick-Up της Ford και ο δεύτερος -όσο και αν ακούγεται παράδοξο- αφορά στην τιμή του. Βλέπετε με κόστος κτήσης τα 69.630 ευρώ, εμφανίζεται ανταγωνιστικό προς το… Suzuki Jimny! Ποιος να το περίμενε…
Προφανώς τέτοιο δίλημμα δεν υφίσταται στα μυαλά των «κανονικών» ανθρώπων, εκτός αν κάποιος είναι ορκισμένος θαυμαστής του Suzuki Jimny και θα πλήρωνε όσο όσο την καλύτερη έκδοσή του, ειδικά όταν αυτή φέρει καρότσα.
Ουσιαστικά θέλουμε να αναδείξουμε πόσο «ξεφεύγουν» συχνά οι μετατροπείς, τιμολογώντας τα οχήματά τους λες και είναι φτιαγμένα από χρυσάφι. Και αν οι Ιταλοί έκαναν «παπάδες» στο Jimny, να σας θυμίσουμε πως και το Ranger Raptor είναι προϊόν μετατροπέων και όχι τίποτα τυχαίων, αλλά των ανθρώπων της Ford Performance.
Συνεχίζοντας να… σπάμε πλάκα, αξίζει να αναφέρουμε πως ένας ακόμα κοινός παρονομαστής των δύο αυτών οχημάτων, είναι πως και τα δύο φέρουν κινητήρες βενζίνης. Μόνο που το Jimny έχει έναν 1.500άρη 102 ίππων και το Ranger Raptor έναν twin-turbo V6 με 3 λίτρα χωρητικότητας και 288 ίππους ισχύος. Σιγά τη διαφορά θα μας πείτε…
Ένα ακόμα κοινό στοιχείο των δύο οχημάτων είναι πως και τα δύο εστιάζουν στις εκτός δρόμου επιδόσεις, φέροντας αλλαγμένες αναρτήσεις, προστατευτικά, μεγαλύτερη εδαφική ανοχή κ.ά. Στο Ford, βέβαια, συναντάμε την κορυφαία αγωνιστική ανάρτηση της Fox, αλλά και το Suzuki κάνει «ρελάνς», εμφανίζοντας εντυπωσιακές γωνίες προσπέλασης εμποδίων, με τους Ιταλούς να κάνουν λόγο για γωνία προσέγγισης 51 μοιρών και εξόδου 60 μοιρών. Οι αντίστοιχες τιμές του Raptor, είναι μόλις 32 και 27 μοίρες, οπότε δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης. Εδώ κερδίζει το Jimny, ένα μοντέλο που έτσι και αλλιώς βάζει κάτω πολλά «θηρία» εκτός δρόμου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr