Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ισχυρότερο και ικανότερο από ποτέ, το νέο Ford Ranger Raptor είναι γεγονός! Πλέον είναι διαθέσιμο για παραγγελία και στη χώρα μας, με τις τιμές να εκκινούν από τα 69.630 ευρώ.

Ισχυρότερο και ικανότερο από ποτέ, το νέο Ford Ranger Raptor είναι γεγονός! Πλέον είναι διαθέσιμο για παραγγελία και στη χώρα μας, με τις τιμές να εκκινούν από τα 69.630 ευρώ.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 ήχους του κινητήρα, αλλά και σε 7 προφίλ οδήγησης.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 ήχους του κινητήρα, αλλά και σε 7 προφίλ οδήγησης.

Νέος twin-turbo 3λιτρος EcoBoost V6 κινητήρας βενζίνης, απόδοσης 288 PS ισχύος και 491 Nm ροπής.

Νέος twin-turbo 3λιτρος EcoBoost V6 κινητήρας βενζίνης, απόδοσης 288 PS ισχύος και 491 Nm ροπής.

Πλήρως ανασχεδιασμένη αγωνιστικών προδιαγραφών ανάρτηση και ενισχυμένο πλαίσιο για το 2ης γενιάς Ranger Raptor.

Πλήρως ανασχεδιασμένη αγωνιστικών προδιαγραφών ανάρτηση και ενισχυμένο πλαίσιο για το 2ης γενιάς Ranger Raptor.

Μόνιμη τετρακίνηση, εμπρός πίσω κλειδώματα διαφορικών και 10άρι αυτόματο κιβώτιο.

Μόνιμη τετρακίνηση, εμπρός πίσω κλειδώματα διαφορικών και 10άρι αυτόματο κιβώτιο.

Το νέο Ranger Raptor διαθέτει ισχυρή προστασία από τις εκτός δρόμου κακουχίες, με την εμπρόσθια ποδιά να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτή του «κανονικού» Ranger.

Το νέο Ranger Raptor διαθέτει ισχυρή προστασία από τις εκτός δρόμου κακουχίες, με την εμπρόσθια ποδιά να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτή του «κανονικού» Ranger.

Στην καμπίνα κυριαρχεί η κεντρική οθόνη αφής των 12 ιντσών του νέου συστήματος infotainment SYNC 4A. Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων των 12,4 ιντσών.

Στην καμπίνα κυριαρχεί η κεντρική οθόνη αφής των 12 ιντσών του νέου συστήματος infotainment SYNC 4A. Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων των 12,4 ιντσών.

  • Ισχυρότερο και ικανότερο από ποτέ, το νέο Ford Ranger Raptor είναι γεγονός! Πλέον είναι διαθέσιμο για παραγγελία και στη χώρα μας, με τις τιμές να εκκινούν από τα 69.630 ευρώ.
  • Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 ήχους του κινητήρα, αλλά και σε 7 προφίλ οδήγησης.
  • Νέος twin-turbo 3λιτρος EcoBoost V6 κινητήρας βενζίνης, απόδοσης 288 PS ισχύος και 491 Nm ροπής.
  • Πλήρως ανασχεδιασμένη αγωνιστικών προδιαγραφών ανάρτηση και ενισχυμένο πλαίσιο για το 2ης γενιάς Ranger Raptor.
  • Μόνιμη τετρακίνηση, εμπρός πίσω κλειδώματα διαφορικών και 10άρι αυτόματο κιβώτιο.
  • Το νέο Ranger Raptor διαθέτει ισχυρή προστασία από τις εκτός δρόμου κακουχίες, με την εμπρόσθια ποδιά να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτή του «κανονικού» Ranger.
  • Στην καμπίνα κυριαρχεί η κεντρική οθόνη αφής των 12 ιντσών του νέου συστήματος infotainment SYNC 4A. Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων των 12,4 ιντσών.

Πόσο κοστίζει το νέο Ford Ranger Raptor (+vid)

17.576 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2022)

Διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα είναι το νέο Ford Ranger Raptor των 288 ίππων. Δείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και τον εξοπλισμό του κορυφαίου Pick-Up της Ευρώπης, που φέρει εκ νέου την υπογραφή της Ford Performance.

Το νέο Ford Ranger Raptor πατά ελληνικό έδαφος!

  • Με τον 3.0L EcoBoost V6 - 288 PS & 491 Nm
  • Με 4 προγράμματα ήχου & 7 προφίλ οδήγησης
  • Αυτόματη 4κίνηση & μπλοκέ διαφορικά μπροστά - πίσω
  • Διαθέσιμο από 69.630 ευρώ
 
Το νέο Ford Ranger Raptor είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα, μέσα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της Ford, με τιμή που ξεκινά από τα 69.630 ευρώ. Όπως και το 1ης γενιάς μοντέλο, φέρει τη σφραγίδα της Ford Performance, διεκδικώντας εκ νέου τον ρόλο του κορυφαίου pick-up της ευρωπαϊκής αγοράς.


Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 ήχους του κινητήρα, αλλά και σε 7 προφίλ οδήγησης.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 ήχους του κινητήρα, αλλά και σε 7 προφίλ οδήγησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με κινητήρα βενζίνης & 10άρι κιβώτιο

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας προηγμένος κινητήρας βενζίνης 3.0L EcoBoost που βελτιστοποιήθηκε από την Ford Performance για να αποδίδει μέγιστη ισχύ 288 PS και ροπή 491 Nm. Σε συνδυασμό με ένα αγωνιστικής προέλευσης σύστημα anti-lag, παρόμοιο με αυτό που είδαμε για πρώτη φορά στα Ford GT και Focus ST, ο κινητήρας επιτρέπει τη στιγμιαία και on-demand αύξηση της ισχύος.
 
Επιπλέον, ο κινητήρας είναι προγραμματισμένος με ένα ανεξάρτητο προφίλ αύξησης της πίεσης υπερπλήρωσης (boost) για κάθε μία από τις 10 σχέσεις του προηγμένου αυτόματου κιβωτίου, με στόχο την περαιτέρω βελτιστοποίηση των επιδόσεων.
 
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι οδηγοί του νέου Ranger Raptor μπορούν να επιλέξουν τον ήχο κινητήρα που προτιμούν, πιέζοντας ένα μπουτόν στο τιμόνι ή επιλέγοντας ένα drive mode που χρησιμοποιεί μία από τις ρυθμίσεις Quiet, Normal, Sport και Βaja.

Με αγωνιστική ανάρτηση

Οι μηχανικοί της Ford επανασχεδίασαν πλήρως την ανάρτηση. Ταυτόχρονα, η επόμενη γενιά των αμορτισέρ FOX 2.5 Live Valve Internal Bypass υιοθετούν τεχνολογία αιχμής, με αποτέλεσμα η απόσβεση να προσαρμόζεται στη διαδρομή του αμορτισέρ. Ενώ το hardware της ανάρτησης φέρει την υπογραφή της FOX, η ρύθμιση και η εξέλιξή της πραγματοποιήθηκαν από την Ford Performance, χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό μηχανικής με τη βοήθεια υπολογιστή (CAE) και δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »