Μελετώνται οι νέες επεκτάσεις του Μετρό!

Ξεκινούν οι τοπογραφικές μελέτες για τις διάφορες επεκτάσεις τόσο της γραμμής 1 όσο και της 4ης.

 
Σύμφωνα με σχετικά δημοσιεύματα, μέσα στον Ιανουάριο υπεγράφη η συμβαση με την ανάδοχο εταιρεία για την δημιουργία των σχετικών μελετών που αφορούν τις μελλοντικές επεκτάσεις του δικτύου του Μετρό της πρωτεύσουσας,. Οι μελέτες θα πρέπει να έχουν υλοποιηθεί μέσα στους επόμενους 15 μήνες και η σύμβαση, ύψους 360.000 ευρώ περίπου, θα χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Η πρώτη από τις επεκτάσεις είναι της Γραμμής 4, από το Άλσος Βεΐκου ως την Πετρούπολη και η δεύτερη αφορά στην τελική επέκτασης της Γραμμής 2, από το Ίλιο (Αγ. Αντώνιος), ως τον σταθμό του Προαστιακού στα Άνω Λιόσια.
Στη δυτική επέκταση της Γραμμής 4, οι τοπογραφικές μελέτες θα είναι σε μήκος χάραξης 8 χλμ. και στις θέσεις των 6 προβλεπόμενων νέων υπόγειων σταθμών: Νέα Ιωνία, Περισσός (σύνδεση με Γραμμή 1), Πύργος Βασιλίσσης (σύνδεση με Προαστιακό), Ίλιον (σύνδεση με Γραμμή 2), Πετρούπολη.
Στην επέκταση της Γραμμής 2, οι τοπογραφικές μελέτες θα γίνουν σε μήκος 4 χλμ. και στις θέσεις των δύο νέων προβλεπόμενων σταθμών: Καματερό, Άνω Λιόσια (σύνδεση με Προαστιακό). Επίσης, θα γίνουν και μελέτες σε μήκος 600 μ. μεταξύ των σταθμών: Ανθούπολη, Παλατιανή.
Την ίδια στιγμή, η Αττικό Μετρό εξετάζει και άλλες επεκτάσεις του δικτύου της όπως η νότια (και τελική) επέκταση της Γραμμής 2 ως τη Γλυφάδα και ο κλάδος της Γραμμής 1 από τα Πετράλωνα ως το Κέντρο Πολιτισμού – Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Αντίστοιχη είναι και η περίπτωση της περαιτέρω επέκτασης της Γραμμής 4 προς τα βόρεια προάστια, μέσω της Λ. Κηφισίας, με συνολικά οκτώ σταθμούς σε μια διαδρομή από τον Φάρο Ψηχικού έως την Εθνική Οδό (Λυκόβρυση).
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε τα σενάρια που αφορούν στην υπογειοποίηση της Γραμμής 1 από το Φάληρο ως τον Πειραιά, καθώς με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργηθεί μια νέα λεωφόρος που θα εξυπηρετεί την κίνηση από και προς τον λιμένα Πειραιά.
 

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ