Μέχρι το 2028 ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου!
Τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στα λεωφορεία του μέλλοντος!
- Η παραγωγή του θα ξεκινήσει προς τα τέλη του έτους
- Οι επεμβάσεις σε καμπίνα και κινητήρα εξοικονομούν 3% καύσιμο
- Με ασφάλεια καθώς πλέον "αντιλαμβάνεται" τα πάντα γύρω του
- Με σχεδίαση καμπίνας ανάλογη του eActros
Το Actros L, ήτοι το νέο «καμάρι» της Mercedes - Benz Trucks, αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή του σε οχτώ μήνες περίπου από τώρα – και πιο συγκεκριμένα τον Δεκέμβριο του 2024 -, συνεχίζοντας έτσι μια παράδοση στα βαριά επαγγελματικά οχήματα που ξεκίνησε από το μακρινό 1996.
Συνακόλουθα, οι παραγγελίες για το πιο φουτουριστικό αυτό μοντέλο της φίρμας θα αρχίσουν να λαμβάνουν χώρα από τον Απρίλιο με τον επικεφαλής development της Mercedes - Benz Trucks, Rainer Muller Finkeldei, να παρουσιάζεται πολύ αισιόδοξος τονίζοντας πως: «Με το καινούργιο Actros L αξιοποιούμε την ναυαρχίδα (του στόλου μας) με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε πολλούς τομείς. Αυτό είναι οφθαλμοφανές και στην επαναστατική σχεδίαση της καμπίνας».
Με το μπροστινό μέρος να είναι κατά 80 mm πιο μακρύ, δίχως κενά ή αχρείαστους χώρους στη σχεδίασή του, σε συνδυασμό με την καλύτερη αεροδυναμική αλλά και τον πετρελαιοκινητήρα τρίτης γενιάς OM 471, το Actros L υπολογίζεται πως μπορεί να εξοικονομήσει καύσιμα στα επίπεδα του 3 %.
Στην έκδοση μάλιστα των μεγάλων αποστάσεων, είναι που θα εκτιμήσουμε ακόμα περισσότερο την ύπαρξη των δυο νέων υπερσυμπιεστών, που σε συνδυαστικά με το σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων κάνουν την κατανάλωση πιο οικονομική. Στα συν, η περιορισμένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Ασφάλεια όχι μόνο για τον οδηγό του Actros L, αλλά και για τους υπόλοιπους οδηγούς του δρόμου εξασφαλίζουν τα αναβαθμισμένα συστήματα Active Brake Assist 6 ή Active Sideguard Assist 2, με τον εξοπλισμό σε κάμερες και σε αισθητήρες να αποσκοπούν ακριβώς σε αυτό, ξεπερνώντας μάλιστα τα στάνταρ του Γενικού Κανονισμού Ασφαλείας της Ε.Ε.
Εδώ πολύ σημαντική αποδεικνύεται και η σφραγίδα της Daimler στη Mercedes που μέσα από την ηλεκτρονική της πλατφόρμα παρέχει είκοσι φορές ταχύτερη δυνατότητα επεξεργασίας δεδομένων από το κανονικό.
Από εκεί και πέρα, το σύστημα Active Sideguard Assist 2 εξασφαλίζει τη δυνατότητα αυτόματου φρεναρίσματος – και όχι απλής προειδοποίησης όπως επιτάσσει ο Γενικός Κανονισμός Ασφάλειας.
Φουτουριστικό και εξελιγμένο, το Actros L από τη μια δίνει προτεραιότητα στην άνεση του οδηγού, μέσα από παροχές όπως το θερμαινόμενο κάθισμα, οι πρόσθετες πρίζες USB-C, το δεύτερο ψυγείο, η πρίζα των 230 βολτ κ.ο.κ. ενώ από την άλλη προάγει την LED τεχνολογία, την οποία αντικρίζουμε παντού σε φώτα και προβολείς.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr