Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Πόσο ασφαλές είναι το «πλατινένιο» Mercedes-Benz Citan;

25.628 Επισκέψεις στο άρθρο
Πόσο ασφαλές είναι το «πλατινένιο» Mercedes-Benz Citan;

Πόσο ασφαλές είναι το «πλατινένιο» Mercedes-Benz Citan;

  • Πόσο ασφαλές είναι το «πλατινένιο» Mercedes-Benz Citan;
  • Πόσο ασφαλές είναι το «πλατινένιο» Mercedes-Benz Citan;

- Ανιχνεύει με ραντάρ & κάμερα όλα τα ακίνητα ή κινητά εμπόδια στον δρόμο του
- Είναι σε θέση να αποφύγει τη σύγκρουση τόσο με πεζούς όσο και με ποδηλάτες
- Ελέγχει διαρκώς την εγρήγορση του οδηγού και τη συγκέντρωση του
- Θα προειδοποιήσει εγκαίρως αν το αφήσεις να παρεκκλίνει της πορείας του

Ανιχνεύει με ραντάρ & κάμερα όλα τα ακίνητα ή κινητά εμπόδια στον δρόμο του

Το γερμανικό Μικρό Van συγκαταλέγεται πλέον μεταξύ των ασφαλέστερων που έχει δοκιμάσει ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP σε ότι αφορά στην αποδοτικότητα των διαφόρων συστημάτων ADAS με τα οποία εφοδιάζεται.
 
Στις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο τρέχον έτος, το Mercedes-Benz Citan Van κατάφερε να αποσπάσει συνολική βαθμολογία 87% και την «Πλατινένια» βαθμίδα αξιολόγησης. Ωστόσο, μια από τις παρατηρήσεις του οργανισμού ήταν πως, η έκδοση Van του Citan δεν είναι τόσο πλούσια εξοπλισμένη σε σχέση με τα –επιβατικά- μοντέλα T-Class & EQT, καθώς πολλά από τα συστήματα ADAS (υποβοήθησης του έργου του οδηγού), σε αυτό προσφέρονται μόνο προαιρετικά.
 
Σε ότι αφορά στην απόδοση του συστήματος AEB (Advance Emergency Braking), το Citan χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ και κάμερα προκειμένου να ανιχνεύσει άλλα οχήματα με τα οποία ενδεχομένως να συγκρουστεί. Κατά την προσέγγιση του οχήματος σε άλλο ακίνητο, το Citan μπορούσε να ανιχνεύσει και να αποσοβήσει τη σύγκρουση εκτός από τις υψηλές ταχύτητες, όπου και πάλι η σφοδρότητα της σύγκρουσης είχε περιοριστεί σημαντικά. Αντίστοιχα, το σύστημα λειτούργησε πολύ καλά και όταν το όχημα – εμπόδιο βρίσκονταν υπό γωνία σε σχέση με την πορεία του Citan και όχι ακριβώς μπροστά του.
 

Είναι σε θέση να αποφύγει τη σύγκρουση τόσο με πεζούς όσο και με ποδηλάτες

Τόσο στην αποφυγή σύγκρουσης με πεζούς (69%) όσο και με ποδηλάτες /δικυκλιστές (80%), το Mercedes-Benz Citan τα πήγε πολύ καλά, με τα προβλήματα να εστιάζονται κυρίως σε σενάρια όπως π.χ. ένα παιδί που πετάγεται ξαφνικά στην πορεία του Citan, ανάμεσα από σταθμευμένα οχήματα. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την μη δυνατότητα προειδοποίησης αν κάποιος πεζός βρεθεί πίσω από το όχημα όταν αυτό κινείται με την όπισθεν, είναι που δεν επέτρεψαν το Van της Mercedes-Benz να πάρει καλύτερη βαθμολογία.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Ελέγχει διαρκώς την εγρήγορση του οδηγού και τη συγκέντρωση του

Χάρη στην υπενθύμιση χρήσης των ζωνών ασφαλείας για τους επιβάτες αλλά και το σύστημα ελέγχου της συμπεριφοράς του οδηγού, το Citan απέσπασε τη βέλτιστη δυνατή βαθμολογία (100%) σε αυτόν τον τομέα.
 

Θα προειδοποιήσει εγκαίρως αν το αφήσεις να παρεκκλίνει της πορείας του

Το σύστημα Lane Support περιλαμβάνει τη λειτουργία Lane Departure Warning και αναλαμβάνει να ενημερώσει τον οδηγό, όταν το όχημα παρεκκλίνει της προδιαγεγραμμένης πορείας του με βάση τις διαγραμμίσεις του οδοστρώματος ενώ, το Emergency Lane Keeping θα φροντίσει να επέμβει για να μην το Van από τον δρόμο.
 
Στις διάφορες δοκιμές, τα εν λόγω συστήματα τα πήγαν πολύ καλά ενώ η ανίχνευση των ορίων ταχύτητας από τις σχετικές πινακίδες του δρόμου (σε συνδυασμό με την ενσωματωμένη ψηφιακή χαρτογράφηση), βοηθά τον οδηγό να διατηρεί πάντοτε την νόμιμη ταχύτητα κίνησης.
 
Η αναλυτική βαθμολογία του Mercedes-Benz Citan διαμορφώνεται ως εξής:
 

Συστήματα «ADAS» Επίδοση Πόντοι
Αποφυγή πρόσκρουσης με άλλα οχήματα 88% 13,2/30
Αποφυγή πρόσκρουσης με πεζούς 69% 4,8/10
Αποφυγή πρόσκρουσης με ποδηλάτες 80% 0,6/10
Διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας 94% 17,5/20
Υποβοήθηση ταχύτητας 81% 11,5/15
Έλεγχος κατάστασης επιβατών 100% 15/15
Συνολική επίδοση 87% Πλατινένιο