Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
elastika
Leasing

Mercedes-Benz: Η EQT γίνεται Marco Polo και πάει για… camping

2.451 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2024)
Το EQT έχει ιπποδύναμη 122 hp και μέγιστη ροπή στα 245 Nm

Το EQT έχει ιπποδύναμη 122 hp και μέγιστη ροπή στα 245 Nm

Η φόρτωση μπορεί να γίνει με ευελιξία από τρεις πλευρές, συμπεριλαμβανομένης της πίσω πόρτας.

Η φόρτωση μπορεί να γίνει με ευελιξία από τρεις πλευρές, συμπεριλαμβανομένης της πίσω πόρτας.

Οι συρόμενες πόρτες και στις δύο πλευρές του οχήματος προσφέρουν άνοιγμα πλάτους 614 χιλιοστών και ύψους 1.059 χιλιοστών η καθεμία.

Οι συρόμενες πόρτες και στις δύο πλευρές του οχήματος προσφέρουν άνοιγμα πλάτους 614 χιλιοστών και ύψους 1.059 χιλιοστών η καθεμία.

Δυο οθόνες στο εσωτερικό: μια για τα ψηφιακά όργανα 5,5 ιντσών και άλλη μια αφής 7 ιντσών για infotainment.

Δυο οθόνες στο εσωτερικό: μια για τα ψηφιακά όργανα 5,5 ιντσών και άλλη μια αφής 7 ιντσών για infotainment.

Κάνει 285km με μια φόρτιση & φορτίζει σε 38 λεπτά για το 10% - 80% της μπαταρίας.

Κάνει 285km με μια φόρτιση & φορτίζει σε 38 λεπτά για το 10% - 80% της μπαταρίας.

Στην έκδοση τροχόσπιτου, διαθέτει κρεβάτι οροφής διαστάσεων 1,97 Χ 0,97 μέτρα καθώς + ένα πτυσσόμενο κρεβάτι στο πίσω μέρος διαστάσεων 2 Χ 1,15 μέτρα.

Στην έκδοση τροχόσπιτου, διαθέτει κρεβάτι οροφής διαστάσεων 1,97 Χ 0,97 μέτρα καθώς + ένα πτυσσόμενο κρεβάτι στο πίσω μέρος διαστάσεων 2 Χ 1,15 μέτρα.

Στο εσωτερικό του οχήματος, μεταξύ άλλων, εντοπίζουμε ένα ψυγείο 16 λίτρων.

Στο εσωτερικό του οχήματος, μεταξύ άλλων, εντοπίζουμε ένα ψυγείο 16 λίτρων.

Ο νεροχύτης που αντικρίζεις στο εσωτερικό του οχήματος.

Ο νεροχύτης που αντικρίζεις στο εσωτερικό του οχήματος.

Το σύστημα συρταριών που έχει ενσωματωθεί προσφέρει επαρκή αποθηκευτικό χώρο για τα αξεσουάρ του κάμπινγκ.

Το σύστημα συρταριών που έχει ενσωματωθεί προσφέρει επαρκή αποθηκευτικό χώρο για τα αξεσουάρ του κάμπινγκ.

Στο πτυσσόμενο τραπέζι, το ύψος του ρυθμίζεται ηλεκτρικά.

Στο πτυσσόμενο τραπέζι, το ύψος του ρυθμίζεται ηλεκτρικά.

Όλα τα έπιπλα στο εσωτερικό μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα από δύο άτομα σε λιγότερο από 5 λεπτά.

Όλα τα έπιπλα στο εσωτερικό μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα από δύο άτομα σε λιγότερο από 5 λεπτά.

Mercedes-Benz: Η EQT γίνεται Marco Polo και πάει για… camping

  • Το EQT έχει ιπποδύναμη 122 hp και μέγιστη ροπή στα 245 Nm
  • Η φόρτωση μπορεί να γίνει με ευελιξία από τρεις πλευρές, συμπεριλαμβανομένης της πίσω πόρτας.
  • Οι συρόμενες πόρτες και στις δύο πλευρές του οχήματος προσφέρουν άνοιγμα πλάτους 614 χιλιοστών και ύψους 1.059 χιλιοστών η καθεμία.
  • Δυο οθόνες στο εσωτερικό: μια για τα ψηφιακά όργανα 5,5 ιντσών και άλλη μια αφής 7 ιντσών για infotainment.
  • Κάνει 285km με μια φόρτιση & φορτίζει σε 38 λεπτά για το 10% - 80% της μπαταρίας.
  • Στην έκδοση τροχόσπιτου, διαθέτει κρεβάτι οροφής διαστάσεων 1,97 Χ 0,97 μέτρα καθώς + ένα πτυσσόμενο κρεβάτι στο πίσω μέρος διαστάσεων 2 Χ 1,15 μέτρα.
  • Στο εσωτερικό του οχήματος, μεταξύ άλλων, εντοπίζουμε ένα ψυγείο 16 λίτρων.
  • Ο νεροχύτης που αντικρίζεις στο εσωτερικό του οχήματος.
  • Το σύστημα συρταριών που έχει ενσωματωθεί προσφέρει επαρκή αποθηκευτικό χώρο για τα αξεσουάρ του κάμπινγκ.
  • Στο πτυσσόμενο τραπέζι, το ύψος του ρυθμίζεται ηλεκτρικά.
  • Όλα τα έπιπλα στο εσωτερικό μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα από δύο άτομα σε λιγότερο από 5 λεπτά.
  • Mercedes-Benz: Η EQT γίνεται Marco Polo και πάει για… camping

-Κάνει 285km με μια φόρτιση & φορτίζει σε 38 λεπτά για το 10% - 80% της μπαταρίας
-Έχει μήκος 4.498 mm, ύψος 1819 mm και παρέχει τη δυνατότητα φόρτωσης από τρεις πλευρές
- Στην έκδοση Marco Polo γίνεται τροχόσπιτο, με ειδικό εξοπλισμό / αξεσουάρ που αφαιρούνται
-Ξεχωρίζουν ο ηλιακός συλλέκτης στην αναδιπλούμενη οροφή και η πρόσθετη αποσπώμενη μπαταρία
-Βγαίνει και σε πιο «κλασική» έκδοση Marco Polo

Κάνει 285km με μια φόρτιση & φορτίζει σε 38 λεπτά για το 10% - 80% της μπαταρίας

Η ηλεκτρική έκδοση του T-Class διαθέτει ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα που δίνει κίνηση στους δυο μπροστινούς τροχούς, με ιπποδύναμη 122 hp και μέγιστη ροπή στα 245 Nm, ενώ διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 45 kWh και αυτονομία 285 χλμ, η οποία είναι τοποθετημένη – και προστατευμένη από πρόσκρουση - κάτω από το δάπεδο του αμαξώματος και μπροστά από τον πίσω άξονα.
Από εκεί και πέρα, το EQT μπορεί άνετα να φορτιστεί είτε στα 22 kW με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) με τον ενσωματωμένο φορτιστή είτε με χρήση συνεχούς ρεύματος (DC), με φορτιστή των 80 kW που θα του εξασφαλίσει φόρτιση από 10 % - 80 % μέσα σε 38 λεπτά.  Μάλιστα η φόρτιση γίνεται από το μπροστινό μέρος, κάτω από το αστέρι της Mercedes, κάτι που είναι πρακτικό και βολικό, ειδικά όταν η φόρτιση πραγματοποιείται στην πόλη σε στενές συνθήκες στάθμευσης.   
 

Έχει μήκος 4.498 mm, ύψος 1.819 mm και παρέχει τη δυνατότητα φόρτωσης από τρεις πλευρές

Μολονότι διατηρεί το στιλ του T-Class, η ηλεκτρική έκδοση EQT της Mercedes-Benz ξεχωρίζει οπτικά από το συμβατικό μοντέλο χάρη στη μάσκα ψυγείου Black Panel και τις δυναμικά σχεδιασμένες περσίδες ψύξης.
Με μήκος 4.498 χιλιοστά, πλάτος 1.859 χιλιοστά και ύψος 1.819 χιλιοστά, περιλαμβάνει επιπλέον χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, μόλις 561 χιλιοστών, το οποίο διευκολύνει τη φόρτωση βαρέων αντικειμένων. Οι συρόμενες πόρτες και στις δύο πλευρές του οχήματος προσφέρουν άνοιγμα πλάτους 614 χιλιοστών και ύψους 1.059 χιλιοστών η καθεμία, κάτι που επιτρέπει την άνετη πρόσβαση στο πίσω μέρος, ενώ η φόρτωση μπορεί να γίνει με ευελιξία από τρεις πλευρές, συμπεριλαμβανομένης της πίσω πόρτας. Συν τοις άλλοις, υπάρχει χώρος για έως και τρία παιδικά καθίσματα στον πίσω πάγκο των καθισμάτων.
Στην εσωτερική του διαρρύθμιση, από εκεί και πέρα, αντικρίζουμε δυο οθόνες, μια για τα ψηφιακά όργανα 5,5 ιντσών και άλλη μια αφής 7 ιντσών για infotainment. Παράλληλα, στο εξωτερικό του ξεχωρίζουν οι ζάντες αλουμινίου 16 – ή προαιρετικά 17 – ιντσών.       
 


Η φόρτωση μπορεί να γίνει με ευελιξία από τρεις πλευρές, συμπεριλαμβανομένης της πίσω πόρτας.

Η φόρτωση μπορεί να γίνει με ευελιξία από τρεις πλευρές, συμπεριλαμβανομένης της πίσω πόρτας.

Στην έκδοση Marco Polo γίνεται τροχόσπιτο, με ειδικό εξοπλισμό / αξεσουάρ που αφαιρούνται

Στην έκδοση Marco Polo, ως τροχόσπιτο, αντικρίζουμε ως βάση αναφοράς ένα EQT με μακρύ μεταξόνιο, το οποίο διαθέτει αναδιπλούμενη οροφή, με κρεβάτι οροφής διαστάσεων 1,97 Χ 0,97 μέτρα, καθώς και ένα επιπλέον πτυσσόμενο κρεβάτι στο πίσω μέρος του οχήματος διαστάσεων 2 Χ 1,15 μέτρα. Ένα σημειακά ελαστικό σύστημα δίσκων ελατηρίων, μεταξύ άλλων, εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο άνεσης στον ύπνο.
Συνεχίζοντας, στο εσωτερικό του οχήματος, μεταξύ άλλων, εντοπίζουμε: ένα νεροχύτη, ένα ψυγείο 16 λίτρων, ένα σύστημα συρταριών που έχει ενσωματωθεί προσφέροντας επαρκή αποθηκευτικό χώρο για τα αξεσουάρ του κάμπινγκ,  μια επαγωγική εστία, μια κουζίνα αερίου, ένα πτυσσόμενο τραπέζι που το ύψος του ρυθμίζεται ηλεκτρικά και μονάδες αποθήκευσης.
Όλα τα έπιπλα στο εσωτερικό μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα από δύο άτομα σε λιγότερο από 5 λεπτά, κάτι που συνεπάγεται πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως καθημερινό όχημα αν χρειαστεί, ενώ με ύψος μικρότερο από τα δύο μέτρα, μπορεί επίσης να εισέρχεται εύκολα σε κάθε χώρο parking.
Στιλιστικά και πρακτικά, η σκουρόχρωμη επένδυση οροφής και ο φωτισμός LED στην επάνω περιοχή του κρεβατιού, έρχονται να συμπληρώσουν τις 7 θύρες USB - εκ των οποίων η μία στο χώρο της αναδιπλούμενης οροφής και οι δύο στο χώρο του καθιστικού του.
 

Ξεχωρίζουν ο ηλιακός συλλέκτης στην αναδιπλούμενη οροφή και η πρόσθετη αποσπώμενη μπαταρία

Ένα άλλο χαρακτηριστικό που τραβάει τα βλέμματα στο Marco Polo: ο ηλιακός συλλέκτης στην αναδιπλούμενη οροφή, ο οποίος σε συνδυασμό με μια πρόσθετη, αποσπώμενη μονάδα μπαταρίας επιτρέπουν στο όχημα να είναι αυτάρκες σε ενέργεια για ορισμένο χρονικό διάστημα και να διατηρεί την εμβέλεια που χρειάζεται.
Εκτός αυτού, η μπαταρία αποθηκεύεται σε ένα συρτάρι στο κάθισμα, αλλά μπορεί εύκολα να αφαιρεθεί για επαναφόρτιση και να φορτιστεί π.χ. στην πρίζα του διαμερίσματος ή στο χώρο του camping.
¶λλα αξιομνημόνευτα σημεία του οχήματος είναι η τέντα ηλίου, η οποία προσαρμόζεται στο πλάι του οχήματος, καθώς και ένα καινοτόμο σύστημα συσκότισης για τα πίσω παράθυρα.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>