Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τα συστήματα βοήθειας οδηγού (ADAS) έχουν σώσει πολλά Vans!

2.340 Επισκέψεις στο άρθρο
Τα συστήματα βοήθειας οδηγού (ADAS) έχουν σώσει πολλά Vans!

-Το 45 % των οδηγών στο Ηνωμένο Βασίλειο γλίτωσε από ατύχημα χάρη στα ADAS
-Πρόβλημα η «ηλικία» των οχημάτων στην Ελλάδα

Το 45 % των οδηγών στο Ηνωμένο Βασίλειο γλίτωσε από ατύχημα χάρη στα ADAS

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα και η οποία αποκαλύπτει τα δείγματα γραφής του τελευταίου ενός έτους, διαπιστώθηκε πως στα εδάφη του Ηνωμένου Βασιλείου το 45 % τουλάχιστον των οδηγών Vans γλίτωσαν από ατύχημα χάρη στα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης (ADAS) που υπήρχαν στο όχημά τους.
Η συγκεκριμένη μελέτη, μάλιστα, το πάει ακόμα πιο μακριά, τονίζοντας πως τα περιστατικά στάθμευσης και οπισθοπορείας ήταν αυτά που ευθύνονταν για τις περισσότερες ζημιές των οδηγών ελαφρών επαγγελματικών στο παρελθόν, με τα αντίστοιχα νούμερα να ανέρχονται στο 27 % (στάθμευση) και 18 % (οπισθοπορεία) του συνόλου των ατυχημάτων.
Αν θα έπρεπε μάλιστα να κάνουμε μια αναγωγή, αναφορικά με το μέσο όρο του κόστους επισκευής ενός Van, τότε θα βρίσκαμε πως αυτό ανέρχεται στα 628 ευρώ (534 λίρες στο Η.Β.), πράγμα που σημαίνει πως η… διαρροή στην τσέπη δεν είναι αμελητέα.
Η υπεύθυνη μάρκετινγκ προϊόντων της Volkswagen Commercial Vehicles, Alice Axtell, δήλωσε πάνω σε αυτό πως: «Με το κόστος επισκευής να αυξάνεται, ο αντίκτυπος που μπορεί να έχουν τα ατυχήματα στην καθημερινή λειτουργία μιας επιχείρησης είναι σημαντικός. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα οχήματά μας είναι εξοπλισμένα με μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών υποβοήθησης του οδηγού, πολλές από τις οποίες είναι στάνταρ, για να βοηθήσουν τους οδηγούς να αποφύγουν περιστατικά που μπορεί να θέσουν το φορτηγό τους εκτός λειτουργίας και να βοηθήσουν στην ομαλή λειτουργία της επιχείρησης».
 

Πρόβλημα η «ηλικία» των οχημάτων στην Ελλάδα

Όσον αφορά στη χώρα μας, ο μεγάλος μέσος όρος ηλικίας των επαγγελματικών οχημάτων σίγουρα δε βοηθάει. Κι αυτό, γιατί ακόμα και ένα όχημα 5 - και πλέον - ετών πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως θα υστερεί σε εξοπλισμό ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης του έργου του οδηγού (συστήματα ADAS), έναντι των πιο πρόσφατων, ιδίως στον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών.
Συστήματα, εξάλλου, όπως το Active Park Assist (που αναλαμβάνει το σύστημα διεύθυνσης στο παρκάρισμα), το Cross Traffic Alert (για ανίχνευση διερχόμενου οχήματος) ή το Reverse Brake Assist (για αποφυγή συγκρούσεων κατά την οπισθοπορεία), αποδεδειγμένα έχουν ωφελήσει πολλούς επαγγελματίες οδηγούς.  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »