Οι τελευταίες δοκιμές του Mercedes-Benz eSprinter δείχνουν πως το νέο αμιγώς ηλεκτρικό van πέτυχε 475 χλμ. από τη Στουτγάρδη στο Μόναχο και πίσω με μία μόνο φόρτιση μπαταρίας, ανοίγοντας το δρόμο για ένα πιο βιώσιμο μέλλον στις μεταφορές.
Το νέο Mercedes-Benz eSprinter ολοκλήρωσε τις ειδικές δοκιμές προπαραγωγής, πετυχαίνοντας με μία μόνο φόρτιση μπαταρίας και χωρίς επαναφόρτιση, τη διαδρομή από το Μουσείο Mercedes-Benz στη Στουτγάρδη στο αεροδρόμιο του Μονάχου και πάλι πίσω. Αυτό μεταφράζεται σε απόσταση 475 χιλιομέτρων με κατανάλωση ισχύος 21,9 kWh ανά 100 χιλιόμετρα (πιστοποιημένη από την TÜV Süd), σε πραγματικές συνθήκες κι όχι πειραματικές.
Τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταριών & πλήθος επιλογών διαμόρφωσης
Το νέο Mercedes-Benz eSprinter θα κυκλοφορήσει με τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταριών. Για τις ανάγκες της δοκιμής επιλέχθηκε η έκδοση προπαραγωγής με τη μεγαλύτερη από τις τρεις παραλλαγές, με την διαμόρφωση οχήματος για χρήση CEP (ταχυμεταφορά, express, υπηρεσία δεμάτων), δηλαδή αυτή με την ψηλή οροφή. Οι πολυάριθμες επιλογές διαμόρφωσης και η υψηλή χωρητικότητα φορτίου σε συνδυασμό με τη μεγάλη αυτονομία καθιστούν το eSprinter ένα από τα πιο ευέλικτα μεγάλα ηλεκτρικά φορτηγά στον κόσμο.
Η Mercedes-Benz Vans έχει ηγετική της θέση στην ηλεκτροκίνηση
Με το νέο eSprinter, η Mercedes-Benz Vans εφαρμόζει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησής της και υπογραμμίζει την ηγετική της θέση ως «Lead in Electric Drive». Οι απαιτήσεις καθορίστηκαν σε στενή συνεργασία με τους πελάτες, με τρεις μπαταρίες και πολλές παραλλαγές αμαξώματος, το νέο eSprinter θα είναι σημαντικά πιο ευέλικτο. Το εύρος μπορεί να υπερδιπλασιαστεί σε σύγκριση με το τρέχον eSprinter, ανάλογα με τη διαμόρφωση. Το νέο eSprinter θα παράγεται στο Τσάρλεστον (Νότια Καρολίνα, ΗΠΑ), στο Ντίσελντορφ και στο Ludwigsfelde από το δεύτερο εξάμηνο του 2023.
Το χαρτοφυλάκιο των Mercedes-Benz eVan
Με το Vito E-CELL, η Mercedes-Benz Vans ήταν ήδη πρωτοπόρος στην αγορά φορτηγών χωρίς εκπομπές ρύπων το 2010. Σήμερα, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από τέσσερα ηλεκτρικά φορτηγά με μπαταρία: το eVito Panel Van, το eSprinter, το eVito Tourer και το EQV. Με το νέο eCitan και το EQT1, ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο van θα ηλεκτροδοτηθεί σύντομα. Από τα μέσα της δεκαετίας, η Mercedes-Benz Vans θα εφαρμόσει το επόμενο στάδιο της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης με τη VAN.EA (Mercedes-Benz Vans Electric Architecture): Από το 2025, όλα τα μεσαίου και μεγάλα φορτηγά που βασίζονται στη νέα αρθρωτή αρχιτεκτονική θα να είναι καθαρά ηλεκτρικό.