Η Mercedes με μία «σκοτεινή» εικόνα teasάρει τη νέα εμφάνιση του αμιγώς ηλεκτρικού eActros, χωρίς να αποκαλύπτει αρκετές λεπτομέρειες για το κοινό.
2 ηλεκτροκινητήρες, συνεχή ισχύ 400 kW & μέγιστη ισχύ άνω των 600 kW
Να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο, πως η σχεδίαση της καμπίνας του οδηγού υιοθετεί τη γνωστή εμφάνιση της σειράς
Actros και θα ενσωματώσει σχεδιαστικά στοιχεία του πρωτότυπου που παρουσιάστηκε στην έκθεση IAA τον Σεπτέμβριο του 2022. Συγκεκριμένα, η σχεδιαστική γλώσσα του πρωτοτύπου θα συνεχιστεί «με καθαρές γραμμές και αεροδυναμικό σχήμα». Εκτός από αυτό, η
Daimler Truck δημοσιοποιεί μόνο το νέο όνομα μοντέλου, το οποίο θα ισχύει για το μοντέλο παραγωγής που θα βγει από τη γραμμή παραγωγής το 2024.
Όπως και με το
eActros 300/400 για μεταφορά διανομής, η νέα ονομασία «
600» προέρχεται από τη χωρητικότητα της μπαταρίας σε κιλοβατώρες. Ακριβώς όπως τα μικρότερα αδέρφια του, το
600 βασίζεται σε έναν
ηλεκτρικό άκαμπτο άξονα με δύο ενσωματωμένους ηλεκτρικούς κινητήρες. Αυτά παράγουν
συνεχή ισχύ 400 kW και μέγιστη ισχύ άνω των 600 kW. Μια αρχιτεκτονική συστήματος
800 volt θα κάνει το ντεμπούτο της στο eActros 600.
Αυτονομία σχεδόν 500 χιλιόμετρα
Η
Mercedes υποστηρίζει πως το
eActros 600 θα έχει
αυτονομία περίπου 500 χλμ., συμπεριλαμβανομένου του
προτύπου φόρτισης MCS. Οι μπαταρίες του
eActros LongHaul θα μπορούν αργότερα να φορτίζονται από 20 έως 80 τοις εκατό με περίπου ένα μεγαβάτ σε πολύ λιγότερο από 30 λεπτά, ενώ για πρώτη φορά φέρει
τεχνολογία κυψελών φωσφορικού σιδήρου λιθίου και αναμένεται να πετύχει μεγάλη διάρκεια ζωής - 1,2 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε δέκα χρόνια λειτουργίας.
Όπως και να έχει, η πολύμηνη αναμονή θα λάβει τέλος στις
10 Οκτωβρίου, όταν η
Mercedes θα παρουσιάσει επίσημα το
αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό μεγάλων αποστάσεων eActros.