H μέγιστη αυτονομία του Mercedes-Benz eCitaro ανέρχεται έως και στα 280 χλμ.

Η Daimler Buses εξελίσσει νέα συστήματα ασφάλειας που αναλαμβάνουν να βελτιώσουν σημαντικά την ενεργητική ασφάλεια ακόμη και των κορυφαίων σε μέγεθος οχημάτων της, όπως το Mercedes-Benz CapaCity.

Daimler Buses

Στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Συνεδρίου του UITP, οι υπεύθυνοι της Daimler Buses είχαν για μια ακόμη φορά την ευκαιρία να παρουσιάσουν το δικό τους πλάνο για την περαιτέρω εξέλιξη των αστικών επιβατικών μεταφορών παρουσιάζοντας πολλαπλά νέα προϊόντα και υπηρεσίες.
Με απώτερο στόχο την βελτιστοποίηση της ασφάλειας, της αποδοτικότητας και της άνεσης που απολαμβάνουν οι πολίτες όταν επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς μιας σύγχρονης μεγαλούπολης, η Daimler Buses έχει θέσει ως επιπλέον στόχο, τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα των λεωφορείων όλων των τύπων της, κατά 20% έως το 2020, γεγονός που μεταφράζεται σε μείωση κατά 18t. των εκπομπών CO2 από τα μοντέλα της, σε πραγματικές συνθήκες. Επιπρόσθετα, υπάρχει ο στόχος της μείωσης των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) στον κλάδο λεωφορείων στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ, κατά 75% έως το 2030.

Mercedes-Benz eCitaro
Όπως αναμένονταν, ένα από τα κεντρικά εκθέματα της Daimler Buses στο Παγκόσμιο Συνέδριο του UITP ήταν φυσικά η ηλεκτροκίνητη έκδοση του Citaro, που από το 2018, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, έχει να επιδείξει μια αξιοσημείωτη εμπορική επιτυχία.
Με ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 2x125 kW που εδράζονται στους τροχούς του κινητήριου άξονα με μέγιστη ροπή 2 x 485 Nm, το eCitaro εφοδιάζεται με μια συστοιχία μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 295 kWh που του επιτρέπουν να μεταφέρει έως και 80 επιβάτες σε δρομολόγια έως και 280 χλμ. (από 170 χλμ. κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες, π.χ. σε ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος).

Πολλαπλές τεχνολογίες ασφάλειας
Πέραν των πολλαπλών εκπροσώπων σε όλες ανεξαιρέτως τις κατηγορίες λεωφορείων, η Daimler Buses παρουσίασε και τα «εργαλεία» που προσφέρει για την περαιτέρω βελτίωση της ασφάλειας για όλους τους χρήστες του δρόμου. Εξάλλου, ένας από τους σημαντικότερους στόχους που έχουν τεθεί από την ΕΕ αναφορικά με την οδική ασφάλεια είναι ο σχεδόν εκμηδενισμός των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα έως το 2050.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Daimler Buses παρουσίασε πολλαπλά νέα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας για τον κλάδο των λεωφορείων της, όπως π.χ. το Active Brake Assist 4, που είναι σε θέση να ανιχνεύει ακόμη και πεζούς, συμβάλλοντας στην αποτροπή ατυχημάτων, δεδομένου ότι εκτός από τον ειδοποιήσει εγκαίρως τον οδηγό, είναι σε θέση να ακινητοποιήσει αυτόματα το όχημα, όταν αντιληφθεί το ενδεχόμενο πρόσκρουσης.
Αντίστοιχη είναι περίπου και η λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος «Preventive Brake Assist» για τα αστικά λεωφορεία της εταιρείας ενώ, το Sideguard Assist, αναλαμβάνει να ανιχνεύει την ύπαρξη ακόμη και πεζών στις πλευρές του οχήματος, διασφαλίζοντας πως δεν θα προκύψουν τυχόν… δυσάρεστες συνέπειες στην περίπτωση που κάποιο λεωφορείο επιλέξει να στρίψει ή να αλλάξει λωρίδα κυκλοφορίας, χωρίς ο οδηγός του να έχει ελέγξει διεξοδικά τα όσα συμβαίνουν γύρω του.

 

 

ΕΚΘΕΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement