Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Mercedes-Benz παρουσίασε μια νέα ψηφιακή υπηρεσία διανομής ανταλλακτικών για το δίκτυο των συνεργείων των με την ονομασία «IDR»…

… η οποία υπόσχεται την σημαντική μείωση του χρόνου ανταπόκρισης στις ανάγκες ανταλλακτικών σε έκτακτες περιπτώσεις ακινητοποίησης οχημάτων.

Νέα υπηρεσία «IDR» από τη Mercedes

3.319 Επισκέψεις στο άρθρο (9/4/2019)

Στο πλαίσιο της φετινής Διεθνούς Εκθέσεως BAUMA 2019 για τον κατασκευαστικό κλάδο, η Mercedes-Benz παρουσιάζει μεταξύ άλλων και μια νέα πρωτοποριακή υπηρεσία για τα ελαφρά επαγγελματικά της.

Ανά τριετία, το παγκόσμιο ενδιαφέρον του κλάδου των κατασκευών εστιάζει στη πόλη του Μονάχου για την διεξαγωγή της Διεθνούς Εκθέσεως «BAUMA» που και φέτος συγκεντρώνει όλες τις τεχνολογικές καινοτομίες σε προϊόντα και υπηρεσίες.
Μεταξύ των εταιρειών που συμμετέχουν στην BAUMA 2019 είναι φυσικά και η Mercedes-Benz, με μια πληθώρα νέων οχημάτων, τεχνολογιών και υπηρεσιών που στόχο έχουν να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των πελατών τους και να συμβάλλουν θετικά την βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα τους.
 
Ελαχιστοποιώντας τις περιπτώσεις ακινητοποίησης ενός οχήματος
Σύμφωνα με διεθνείς μελέτες, τα οχήματα που χρησιμοποιούνται στον κλάδο των κατασκευών αντιμετωπίζουν συχνά αναπάντεχες ακινητοποιήσεις λόγω κάποιου μηχανικού προβλήματος. Προκειμένου λοιπόν να προσφέρει στους πελάτες της τα εφόδια για να αποφύγουν το χάσιμο χρόνου και… χρήματος που επιφέρει μια τέτοια ακινητοποίηση, η Mercedes-Benz παρουσιάζει στη φετινή BAUMA μια νέα ψηφιακή υπηρεσία με την ονομασία «In-Van Delivery & Return» (IDR).
Η εν λόγω υπηρεσία έχει στόχο να απλοποιήσει τις διαδικασίες της μεταφοράς, αποθήκευσης και διανομής ανταλλακτικών και άλλων αναλώσιμων, μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους που απαιτούνται από ένα συνεργείο για να αντιμετωπίσει τα πάσης φύσεως τεχνικά προβλήματα που ενδεχομένως να έχουν τα οχήματα των πελατών τους. Ειδικότερα, η υπηρεσία IDR εστιάζει στις κινητές μονάδες επισκευής οχημάτων που διατηρούν οι εξουσιοδοτημένες / εξειδικευμένες μονάδες επισκευής, προκειμένου να αντιμετωπίζουν επί τόπου, ένα πρόβλημα σε κάποιο φορτηγό όχημα.
Μέσω της υπηρεσίας IDR, τα οχήματα (Vans) των τεχνικών που θα σπεύσουν να αντιμετωπίσουν κάποιο μηχανικό πρόβλημα σε κάποιο ακινητοποιημένο όχημα, εφοδιάζονται καθημερινά με τα απαιτούμενα εργαλεία και ανταλλακτικά που θα χρειαστούν για την επισκευή, μειώνοντας έτσι σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για την ανταπόκριση του συνεργείου στα περιστατικά που ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν οι πελάτες του.
Ουσιαστικά, μέσω ενός ειδικού προγράμματος, μια μεταφορική εταιρεία μπορεί να ενημερώσει άμεσα για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει (ή ενδεχομένως να αντιμετωπίσει κάποιο από τα οχήματα της μέσω της δυνατότητας –εξ αποστάσεως- διαγνωστικών ελέγχων) και να ειδοποιήσει το συνεργείο για το πρόβλημα. Αυτόματα, μέσω της υπηρεσίας IDR, το δίκτυο της Mercedes-Benz είναι σε θέση να συγκεντρώσει τα απαιτούμενα ανταλλακτικά και να τα μεταφέρει απευθείας στο Van του συνεργείου, χωρίς να απαιτείται μάλιστα η παραλαβή τους από κάποιον εκπρόσωπο αυτού, δεδομένου ότι το όχημα μπορεί να ξεκλειδωθεί εξ αποστάσεως!