Τα Μεγάλα Vans με την χειρότερη ασφάλεια!
Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η νέα γενιά του Iveco Daily θα είναι διαθέσιμο στις διάφορες αγορές της ΕΕ με τους νέους κινητήρες του που καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων της Euro6 οι οποίες, έτσι και αλλιώς θα είναι υποχρεωτικές για τους κινητήρες όλων των νεοταξινομούμενων ελαφρών επαγγελματικών από τον Σεπτέμβριο του 2016.
Σύμφωνα με την Iveco, όλες οι εκδόσεις του νέου Daily με μεικτό 3,5t. θα προσφέρονται με επιλογές πετρελαιοκινητήρων με χωρητικότητα
2,3 και 3,0λτ. που αποδίδουν ισχύ από 120 – 210 ίππους.
Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα θα
συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή το αυτόματο –
σειριακό Hi-Matic των 8 σχέσεων
(βασική επιλογή για την έκδοση των 210 ίππων).
Το στοιχείο που παρουσιάζει ιδιαίτερο
ενδιαφέρον είναι πως, μέχρι τον Ιανουάριο του 2017, ο κινητήρας των 2,3λτ. θα βασίζεται
στην τεχνολογία LP-EGR (Low Pressure – Exhaust Gas Recirculation) προκειμένου να καλύπτει
την Euro6, χωρίς φυσικά να απαιτείται η χρήση διαλύματος ουρίας
(AdBlue) κατά την επεξεργασία των καυσαερίων.
Ωστόσο, από τις αρχές του 2017, η Iveco θα προσφέρει τον F1A 2,3 κινητήρα με συνδυασμό των τεχνολογιών EGR – SCR (Selective
Catalytic Reduction), για το σύστημα επεξεργασίας των καυσαερίων (δηλαδή απαιτείται η προσθήκη AdBlue). Σύμφωνα ωστόσο με τον κατασκευαστή, προκειμένου να αντισταθμίσει
το προστιθέμενο βάρος της εν λόγω δεξαμενής επί του οχήματος, έχει μειωθεί κατά
6% το βάρος του συστήματος κινητήρα-μετάδοση της κίνησης.
Οι εκδόσεις του κινητήρων των
2,3 λτ. με το σύστημα LP-EGR εμφανίζουν
μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 8% σε σχέση με τις Euro5 εκδόσεις του, ενώ οι εκδόσεις με το σύστημα EGR – SCR είναι
ακόμη πιο οικονομικές σε ποσοστό 2%.
Αντίστοιχα, ο κινητήρας F1C 3,0λτ θα προσφέρεται
μόνο με το σύστημα SCR.
Καταλήγοντας, η Iveco αναφέρει
πως οι νέοι Euro6 κινητήρες του Iveco Daily καλύπτουν απόλυτα και τις προδιαγραφές
της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το έτος 2020 (σε ισχύ από τον Οκτώβριο του 2015 με αφορμή
το σκάνδαλο «Dieselgate» της VW), οι οποίες ορίζουν πως οι –πραγματικές- εκπομπές ρύπων
σε κανονικές συνθήκες χρήσης, δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν κατά 50% τις εργοστασιακές
μετρήσεις ρύπων (κυρίως των οξειδίων του αζώτου – Nox) που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε
πως το Iveco Daily είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις με
κινητήρα φυσικού αερίου (Natural
Power) ή και ηλεκτροκινητήρα. Επιπρόσθετα, η πληρέστατη γκάμα
εκδόσεων του περιλαμβάνει αμαξώματα Van, Καμπίνας
– Σασί (C+C) με μονή ή
διπλή καμπίνα επιβατών.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr