ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οι νέοι –Euro6- κινητήρες του Iveco Daily θα αποδίδουν ισχύ από 120 – 210 ίππους και θα εμφανίζουν σημαντικά μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Συγκεκριμένα, θα προσφέρουν μειωμένες εκπομπές ρύπων έως και κατά 10% σε σχέση με τις αντίστοιχες –Euro5- επιλογές της Iveco για το νέο Daily.

Νέο Iveco Daily Euro6

2.483 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2016)

Η Iveco αναμένεται να λανσάρει από το καλοκαίρι του 2016, τις νέες εκδόσεις –Euro6- κινητήρων για τη νέα γενιά του Daily που διακρίνονται για τα σημαντικά οφέλη σε κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η νέα γενιά του Iveco Daily θα είναι διαθέσιμο στις διάφορες αγορές της ΕΕ με τους νέους κινητήρες του που καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων της Euro6 οι οποίες, έτσι και αλλιώς θα είναι υποχρεωτικές για τους κινητήρες όλων των νεοταξινομούμενων ελαφρών επαγγελματικών από τον Σεπτέμβριο του 2016.

Σύμφωνα με την Iveco, όλες οι εκδόσεις του νέου Daily με μεικτό 3,5t. θα προσφέρονται με επιλογές πετρελαιοκινητήρων με χωρητικότητα 2,3 και 3,0λτ. που αποδίδουν ισχύ από 120 – 210 ίππους.

Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή το αυτόματο – σειριακό Hi-Matic των 8 σχέσεων (βασική επιλογή για την έκδοση των 210 ίππων).

Το στοιχείο που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι πως, μέχρι τον Ιανουάριο του 2017, ο κινητήρας των 2,3λτ. θα βασίζεται στην τεχνολογία LP-EGR (Low Pressure Exhaust Gas Recirculation) προκειμένου να καλύπτει την Euro6, χωρίς φυσικά να απαιτείται η χρήση διαλύματος ουρίας (AdBlue) κατά την επεξεργασία των καυσαερίων.

Ωστόσο, από τις αρχές του 2017, η Iveco θα προσφέρει τον F1A 2,3 κινητήρα με συνδυασμό των τεχνολογιών EGR – SCR (Selective Catalytic Reduction), για το σύστημα επεξεργασίας των καυσαερίων (δηλαδή απαιτείται η προσθήκη AdBlue). Σύμφωνα ωστόσο με τον κατασκευαστή, προκειμένου να αντισταθμίσει το προστιθέμενο βάρος της εν λόγω δεξαμενής επί του οχήματος, έχει μειωθεί κατά 6% το βάρος του συστήματος κινητήρα-μετάδοση της κίνησης.

Οι εκδόσεις του κινητήρων των 2,3 λτ. με το σύστημα LP-EGR εμφανίζουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 8% σε σχέση με τις Euro5 εκδόσεις του, ενώ οι εκδόσεις με το σύστημα EGR SCR είναι ακόμη πιο οικονομικές σε ποσοστό 2%.

Αντίστοιχα, ο κινητήρας F1C 3,0λτ θα προσφέρεται μόνο με το σύστημα SCR.

Καταλήγοντας, η Iveco αναφέρει πως οι νέοι Euro6 κινητήρες του Iveco Daily καλύπτουν απόλυτα και τις προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το έτος 2020 (σε ισχύ από τον Οκτώβριο του 2015 με αφορμή το σκάνδαλο «Dieselgate» της VW), οι οποίες ορίζουν πως οι –πραγματικές- εκπομπές ρύπων σε κανονικές συνθήκες χρήσης, δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν κατά 50% τις εργοστασιακές μετρήσεις ρύπων (κυρίως των οξειδίων του αζώτου – Nox) που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.

Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε πως το Iveco Daily είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις με κινητήρα φυσικού αερίου (Natural Power) ή και ηλεκτροκινητήρα. Επιπρόσθετα, η πληρέστατη γκάμα εκδόσεων του περιλαμβάνει αμαξώματα Van, Καμπίνας – Σασί (C+C) με μονή ή διπλή καμπίνα επιβατών.