Ford E-Transit: Μετατράπηκε σε αυτόνομο όχημα, χωρίς οδηγό!
Ποιο Μεγάλο Van έχει τον μεγαλύτερο όγκο φόρτωσης;
Ford Transit VS Peugeot Boxer: Η μάχη για την «κορυφή» των Μεγάλων Vans!
Προκειμένου να ανταποκριθεί στις προδιαγραφές ρύπων της Euro6 που θα σε ισχύ από τον Σεπτέμβριο του 2016 για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, η Ford παρουσίασε μια νέα γενιά κινητήρων με την ονομασία «EcoBlue» η οποία –σε πρώτη φάση- θα υιοθετηθεί από τα μοντέλα Transit & Transit Custom.
O νέος αυτός πετρελαιοκινητήρας των 2,0λτ. αποτελεί το πρώτο
δείγμα γραφής της Ford αναφορικά με τους νέους –Euro6- κινητήρες της, που αργότερα θα συμπεριληφθούν και
στα υπόλοιπα οχήματα της εταιρείας, με πρώτη, μια επιπλέον έκδοση 1,5λτ. που θα
παρουσιαστεί αργότερα.
Ο νέος 2,0 EcoBlue πετρελαιοκινητήρας
της Ford για τα
Transit & Transit
Custom αναμένεται
να λανσαριστεί στα εν λόγω μοντέλα μέσα στο καλοκαίρι του τρέχοντος έτους και θα
προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη απόδοση σε συνδυασμό με χαμηλότερη μέση
κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων σε σχέση με τον 2,2 TDCI που αντικαθιστά.
Πιο συγκεκριμένα, σε ότι αφορά
στη γκάμα των Transit και Transit
Custom, το νέο αυτό μηχανικό σύνολο θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις
με ισχύ 105, 130 και 170 ίππων και αντίστοιχα μέγιστα αποθέματα ροπής της τάξης
των 360, 385 και 405 Nm.
Με αυτό το δεδομένο, ο νέος
2,0λιτρος EcoBlue κινητήρας της Ford εμφανίζει σημαντική
αύξηση τόσο ισχύος όσο και ροπής σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις του προγενέστερου
2,2 TDCI (εκδόσεις
με ισχύ 100, 125 και 155 ίππων και ροπή 310, 350 και 385 Nm αντίστοιχα).
Βελτιωμένη απόδοση κατά 13% και διαστήματα συντήρησης ανά 2 έτη (60.000 χλμ.)
Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα
του νέου πετρελαιοκινητήρα EcoBlue
είναι η βελτιωμένη αποδοτικότητα κατά 13%
σε σχέση με τον προηγούμενο 2,2 TDCI που αντικαθιστά.
Με τις εκπομπές ρύπων του να ξεκινούν
από τα 157 g/km, το εν λόγω μηχανικό σύνολο καλύπτει με άνεση τις προδιαγραφές
της Euro6 που προβλέπουν μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου
(NOx) κατά 55% σε σχέση με τα δεδομένα της Euro5.
Παράλληλα όμως, το νέο αυτό μηχανικό
σύνολο, εμφανίζει αυξημένη απόδοση ροπής κατά 20% σε σχέση με τον TDCI των
2,2λτ. από τις 1.250 σ.α.λ. ενώ την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση καυσίμου του
έχει μειωθεί κατά 10% σχέση με τον προκάτοχο του!
Σε ότι αφορά στη μέση κατανάλωση
καυσίμου, η Ford αναφέρει πως οι εκδόσεις του Transit με τον
2,0λιτρο EcoBlue και σύστημα Auto-Start-Stop θα επιδεικνύουν μέση κατανάλωση καυσίμου από 6,6λτ./100χλμ.
και εκπομπές CO2 από 174 g/km.
Τέλος, μειωμένη είναι και η συχνότητα των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης του καθώς, ανάλογα με την έκδοση του μοντέλου και τη χρήση του, τα διαστήματα service του νέου κινητήρα ορίζονται ανά 2 έτη ή 60.000 χλμ.
Νέα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας
Πέραν του νέου
πετρελαιοκινητήρα των 2,0λτ., η Ford θα προσφέρει με τα Transit και Transit Custom και αρκετές νέες τεχνολογίες
ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς του οχήματος και υποβοήθησης του έργου του
οδηγού κάτω από όλες τις συνθήκες.
Μεταξύ αυτών αξίζει να
αναφέρουμε τις εξής:
-Pre-Collision Assist με Pedestrian
Detection
Το εν λόγω σύστημα
αναλαμβάνει να μειώσει την σφοδρότητα των μετωπικών συγκρούσεων με άλλα οχήματα
ή πεζούς, επιτρέποντας στον οδηγό να αποφύγει ένα μεγάλο ποσοστό αυτών.
-Adaptive Cruise Control
Κάνοντας χρήση ειδικών αισθητήρων
ραντάρ, η εν λόγω τεχνολογία επιτρέπει την διατήρηση της βέλτιστης απόστασης ασφαλείας
από τα προπορευόμενα οχήματα.
-Traffic Sign Recognition
Ενημερώνει άμεσα τον οδηγό για τα ισχύοντα όρια ταχύτητας και άλλους περιορισμούς που τίθενται μέσω των σημάτων του ΚΟΚ.
Πέραν αυτών, το αναβαθμισμένο Electronic Stability Control (ESC) που θα συμπεριλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό αμφότερων των μοντέλων, ενσωματώνει ορισμένες νέες, τεχνολογίες όπως οι:
-Side Wind Stabilisation
Αναλαμβάνει να ασκήσει μερική
πέδηση στους τροχούς μιας πλευράς του οχήματος, προκειμένου να διατηρήσει την
ευστάθεια του σε περιπτώσεις έντονων πλευρικών ριπών ανέμου.
-Curve Control
Μια εξειδικευμένη τεχνολογία της
Ford που διασφαλίζει
τη μείωση της ταχύτητας του οχήματος όταν εισέρχεται σε μια έντονη καμπή –
στροφή του δρόμου με υψηλή ταχύτητα.
-Roll Stability Control
Η εν λόγω τεχνολογία αναλαμβάνει
να αποτρέψει την ανατροπή του οχήματος επεμβαίνοντας στην απόδοση της ροπής του
κινητήρα και στη πέδηση κάθε τροχού ξεχωριστά.
Πέραν όλων των παραπάνω, τα Ford Transit και Ford Transit Custom θα εφοδιάζονται πλέον και με το σύστημα «SYNC 2» που επιτρέπει τον έλεγχο διάφορων λειτουργιών του οχήματος μέσω φωνητικών εντολών, το οποίο συνδυάζεται με μια –υψηλής ανάλυσης- έγχρωμη οθόνη αφής 6 ιντσών. Μάλιστα, στην περίπτωση του Transit Custom, η οθόνη του συστήματος έχει μεγαλύτερο μέγεθος (από 3,5 ίντσες σε 4 ίντσες).
Παράλληλα, προς το τέλος του
2016, η Ford θα προσφέρει
ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων με την ονομασία «SelectShift» που θα συνεργάζεται ιδανικά με το σύστημα Auto-Start-Stop ενώ θα προσφέρει τη δυνατότητα εναλλαγής των σχέσεων
με σειριακό τρόπο, από κουμπιά πάνω στον επιλογέα ταχυτήτων.
Η λίστα με τις αναβαθμίσεις των
Transit & Transit
Custom δεν σταματά
όμως εδώ καθώς, θα λανσαριστούν και εκδόσεις με σύστημα αερανάρτησης χωρίς
φυσικά να παραβλέπουμε την ύπαρξη συστήματος «All-Wheel-Drive».
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr