Στην πρωτεύουσα τα πρώτα 8 αρθρωτά λεωφορεία CNG!
Τα πάνω κάτω στην αγορά των βαρέων ηλεκτρικών φορτηγών θέλουν να φέρουν οι Nikola και Iveco, με το Nikola Tre BEV (μπαταρίες 738 kWh) να λανσάρεται υποσχόμενο αυτονομία έως και 530 χλμ. και το Nikola Tre FCEV (κυψέλες καυσίμου) να αναμένεται στο 1ο μισό του 2024 με εμβέλεια 800 χλμ. και φουλάρισμα με υδρογόνο σε 20 λεπτά!
Λανσάρεται το Nikola Tre BEV, το οποίο παράγεται από την κοινοπραξία Nikola Iveco Europe στο αποκλειστικό εργοστάσιό της στο Ulm της Γερμανίας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Την ίδια στιγμή, πραγματοποιήθηκε και το εμπορικό λανσάρισμα στη Γηραιά Ήπειρο του Nikola Tre battery-electric vehicle (BEV), με τους επισκέπτες να έχουν παράλληλα την ευκαιρία να οδηγήσουν στον εξωτερικό χώρο του εκθεσιακού κέντρου το εν λόγω ηλεκτρικό φορτηγό μπαταρίας, το οποίο υπενθυμίζεται πως στηρίζεται στο Iveco S-WAY.
Σημειώνεται, πως η ευρωπαϊκή 4x2 Artic έκδοση του Nikola Tre BEV, προσφέρει αυτονομία έως και 530 χλμ., μια τιμή που είναι κορυφαία στην κατηγορία των βαρέων ηλεκτρικών οχημάτων. Υπενθυμίζεται, πως το ευρωπαϊκό Nikola Tre BEV παράγεται από την κοινοπραξία Nikola Iveco Europe στο αποκλειστικό εργοστάσιό της στο Ulm της Γερμανίας. Η εγκατάσταση, που εγκαινιάστηκε το 2021, διαθέτει μια διαδικασία τελικής συναρμολόγησης ειδικά σχεδιασμένη για ηλεκτρικά οχήματα και λειτουργεί σύμφωνα με τα παγκόσμιας κλάσης πρότυπα κατασκευής.
Το Nikola Tre BEV αρχιτεκτονικής 4x2 διαθέτει μεταξόνιο μήκους 4.021 χλστ. και φέρει εννέα πακέτα μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 738 kWh. Το 80% της φόρτισης απαιτεί περίπου 100 λεπτά, σε έναν σταθμό ισχύος 350 kW. Η ηλεκτρική γραμμή κίνησης της FPT Industrial (μέλος του Iveco Group) εμφανίζει συνεχή ισχύ 480 kW.
Σε ό,τι αφορά στο Nikola Tre FCEV Artic 6x2, αυτό διαθέτει μεταξόνιο μήκους 3.932 χλστ. και εξοπλίζεται με ντεπόζιτα όπου με πίεση 700 bar αποθηκεύονται έως και 70 κιλά υδρογόνου. Η μέγιστη αυτονομία ορίζεται στα 800 χιλιόμετρα και ο χρόνος ανεφοδιασμού υπολογίζεται πως δεν θα υπερβαίνει τα 20 λεπτά.
Η διττή προσέγγιση που υιοθετεί η πλατφόρμα του Nikola Tre, που του επιτρέπει να φιλοξενεί τόσο μπαταρίες όσο και κυψέλες καυσίμου ως μέσο τροφοδοσίας του ηλεκτροκινητήρα με ενέργεια, ανοίγει τον δρόμο -σύμφωνα με τις εταιρείε-ς για περαιτέρω εξελίξεις στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτροκίνητων βαρέων οχημάτων, ώστε αυτά να είναι σε θέση να ικανοποιήσουν κάθε μεταφορική ανάγκη.
Δείτε παρακάτω το βίντεο παρουσίασης του Nikola Tre FCEV κατά τη διάρκεια της έκθεσης IAA Transportation 2022:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr