Μέχρι το τέλος του 2023 θα ξεκινήσει η παραγωγή του υδρογονοκίνητου Nikola Tre, με την αμερικάνικη εταιρεία να ετοιμάζεται να ξεκινήσει σε συνεργασία με την IVECO, την παραγωγή της αμιγώς ηλεκτρικής έ

Μέχρι το τέλος του 2023 θα ξεκινήσει η παραγωγή του υδρογονοκίνητου Nikola Tre, με την αμερικάνικη εταιρεία να ετοιμάζεται να ξεκινήσει σε συνεργασία με την IVECO, την παραγωγή της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του φορτηγού στη Γερμανία.

Μέχρι το 2030, η Hyundai φιλοδοξεί το 30% των οχημάτων της να είναι μηδενικών ρύπων (ZEVs), ενώ στόχος είναι ως το 2040 το 80% των πωλήσεών της σε εταιρικά οχήματα, να αφορά ηλεκτρικά μοντέλα μπαταρία

Μέχρι το 2030, η Hyundai φιλοδοξεί το 30% των οχημάτων της να είναι μηδενικών ρύπων (ZEVs), ενώ στόχος είναι ως το 2040 το 80% των πωλήσεών της σε εταιρικά οχήματα, να αφορά ηλεκτρικά μοντέλα μπαταρίας (BEVs) και κυψελών καυσίμων (FCEVs).

Τα μέλη της κοινοπραξίας «Hydrogen Heavy Duty Vehicle Industry Group» που ιδρύθηκε το 2019.

Τα μέλη της κοινοπραξίας «Hydrogen Heavy Duty Vehicle Industry Group» που ιδρύθηκε το 2019.

  • Μέχρι το τέλος του 2023 θα ξεκινήσει η παραγωγή του υδρογονοκίνητου Nikola Tre, με την αμερικάνικη εταιρεία να ετοιμάζεται να ξεκινήσει σε συνεργασία με την IVECO, την παραγωγή της αμιγώς ηλεκτρικής έ
  • Μέχρι το 2030, η Hyundai φιλοδοξεί το 30% των οχημάτων της να είναι μηδενικών ρύπων (ZEVs), ενώ στόχος είναι ως το 2040 το 80% των πωλήσεών της σε εταιρικά οχήματα, να αφορά ηλεκτρικά μοντέλα μπαταρία
  • Τα μέλη της κοινοπραξίας «Hydrogen Heavy Duty Vehicle Industry Group» που ιδρύθηκε το 2019.

Συνεργασία γιγάντων για το υδρογόνο

Προκειμένου τα βαρέα φορτηγά κυψελών καυσίμου να είναι σε θέση να ανεφοδιάζονται με υδρογόνο με ρυθμούς αντίστοιχους με αυτούς των συμβατικών πετρελαιοκίνητων οχημάτων, μια σειρά «γιγάντων» του χώρου ενώνει τις δυνάμεις της.

Δύο νέα μέλη συμφώνησαν να ενταχθούν στην κοινοπραξία «Hydrogen Heavy Duty Vehicle Industry Group», η οποία ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο του 2019 και μέλη της αποτελούν οι ηγέτιδες εταιρείες στον χώρο της υδρογονοκίνησης: Air Liquide, Hyundai, Nel Hydrogen, Nikola Corporation, Shell και Toyota.


Μέχρι το 2030, η Hyundai φιλοδοξεί το 30% των οχημάτων της να είναι μηδενικών ρύπων (ZEVs), ενώ στόχος είναι ως το 2040 το 80% των πωλήσεών της σε εταιρικά οχήματα, να αφορά ηλεκτρικά μοντέλα μπαταρίας (BEVs) και κυψελών καυσίμων (FCEVs).

Μέχρι το 2030, η Hyundai φιλοδοξεί το 30% των οχημάτων της να είναι μηδενικών ρύπων (ZEVs), ενώ στόχος είναι ως το 2040 το 80% των πωλήσεών της σε εταιρικά οχήματα, να αφορά ηλεκτρικά μοντέλα μπαταρίας (BEVs) και κυψελών καυσίμων (FCEVs).

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Συγκεκριμένα, τα δύο νέα μέλη είναι οι εταιρείες κατασκευής hardware, Tatsuno Corporation και Transfer Oil S.p.A. και στόχος της νέας συμφωνίας είναι να παραχθούν εξαρτήματα ανεφοδιασμού με υδρογόνο υψηλής ροής (H70HF) για τα βαρέα οχήματα κυψελών καυσίμου (FCEVs).

Τα μέλη της κοινοπραξίας «Hydrogen Heavy Duty Vehicle Industry Group» που ιδρύθηκε το 2019.

Τα μέλη της κοινοπραξίας «Hydrogen Heavy Duty Vehicle Industry Group» που ιδρύθηκε το 2019.

 
Στο τέλος του χρόνου το ηλεκτρικό Nikola Tre (+vid)
 
Σημειώνεται, πως το γκρουπ ιδρύθηκε έχοντας ως σκοπό να ξεπεραστούν οι περιορισμοί σε hardware σε ό,τι αφορά στον γρήγορο ανεφοδιασμό των οχημάτων με υδρογόνο. Επιπλέον στόχοι αποτελούν η δοκιμή και η αξιολόγηση της απόδοσης του hardware όπως και η δημιουργία ενός συστήματος ανεφοδιασμού με παγκόσμια εφαρμογή, με εγκαταστάσεις δηλαδή που θα έχουν κοινές προδιαγραφές σε όλο τον πλανήτη.
 
Στην ΕΕ το νέο fuel-cell φορτηγό της Hyundai (+vid)
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως η εταιρεία Tatsuno εξειδικεύεται στα ακροφύσια οχημάτων καθώς και στα εξαρτήματα αποσύνδεσης, ενώ η Transfer Oil έχει γίνει γνωστή για τη δημιουργία ενός προηγμένου σωλήνα τροφοδοσίας υδρογόνου. Από κοινού οι εν λόγω εταιρείες έχουν αναπτύξει καινοτόμα εξαρτήματα υλισμικού (hardware) υψηλής ροής υδρογόνου βαρέως τύπου «70 MPa» (πίεση δεξαμενής αποθήκευσης).
 
Η Toyota ετοιμάζει την «κοινωνία του υδρογόνου»
 
Αυτό το νέο hardware αναμένεται να καταστήσει εφικτό για τα βαρέα οχήματα, ένα ρυθμό ανεφοδιασμού με υδρογόνο της τάξης των 10 κιλών ανά λεπτό. Οι δοκιμές θα πραγματοποιηθούν σε μία πίστα και σχεδιάζεται να εκκινήσουν πριν το τέλος του τρέχοντος έτους, ενώ τα πρώτα αποτελέσματα από αυτές, αναμένεται να ανακοινωθούν στις αρχές του επόμενου χρόνου.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »