Το νέο Opel Combo Van

Το νέο Citroen Berlingo

Σημαντικά τροποποιημένο το εμπρός τμήμα όλων των μοντέλων (στην εικόνα το νέο Partner) με πιο μικρό πρόβολο ενώ…

… στο πίσω τμήμα τα κάθετα φωτιστικά σώματα, δεν επηρεάζουν το ωφέλιμο πλάτος της δίφυλλης πόρτας.

Ο πήχης στα Vanettes ανεβαίνει σημαντικά!

Κατά τη διάρκεια της προσεχούς Διεθνούς Εκθέσεως Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (ΙΑΑ 2018) που θα διοργανωθεί τον Σεπτέμβριο, ο –νέος-Όμιλος PSA που πλέον εκτός των Citroen & Peugeot, περιλαμβάνει και την Opel, θα παρουσιάσει τη νέα γενιά των –τρίδυμων- Vanette του. Ο λόγος για τα -εντελώς νέα- Citroen Berlingo, Opel Combo και Peugeot Partner.

 
Η κατηγορία των Vanette αποτελεί μια από τις βασικότερες της αγοράς ελαφρών επαγγελματικών σε παγκόσμιο επίπεδο και η παρουσίαση νέων μοντέλων σε αυτήν, είναι σαφέστατα μια σημαντικότατη είδηση. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ορισμένους εκ των πιο επιτυχημένων εμπορικά εκπροσώπων της όπως τα Berlingo, Combo και Partner, που επί σειρά ετών έχουν να επιδείξουν μια αξιοσημείωτη επιτυχία τόσο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο όσο και στην Ελλάδα.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Citroen Berlingo που από το 1996 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε έχει να επιδείξει περισσότερες από 1,5 εκ. πωλήσεις. Παράλληλα, αξίζει να αναφέρουμε πως η Citroen ήταν η πρώτη εταιρεία που προσέφερε ένα πετρελαιοκίνητο ελαφρύ Van καθώς και η πρώτη που φιλοξένησε τρία καθίσματα στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών.
Σε κάθε περίπτωση, όλα όσα γνωρίζαμε μέχρι πρότινος για τις επιδόσεις και την αποδοτικότητα των Citroen Berlingo, Opel Combo και Peugeot Partner καλό θα ήταν να τα διαγράψουμε δεδομένου ότι, η –σχεδιασμένες από «λευκό χαρτί»- νέες γενιές τους εμφανίζονται σημαντικά αναβαθμισμένες σε όλους τους τομείς, υιοθετώντας μάλιστα και πολλαπλές καινοτομίες για την κατηγορία των Vanette.
Ας τα γνωρίσουμε αναλυτικά:
 
Σημαντικά τροποποιημένη σχεδίαση αμαξώματος
­­Η πρώτη σημαντική διαφοροποίηση των τριών νέων Vanette του Ομίλου PSA είναι σαφώς, η εντελώς νέα σχεδίαση του αμαξώματος.
Συγκεκριμένα, το εμπρός τμήμα είναι πιο μικρό (κοντύτερος πρόβολος) καθώς και πιο ψηλό σε σχέση με το παρελθόν, βασισμένο εν πολλοίς στα σχεδιαστικά πρότυπα των μεγαλύτερων Citroen Jumpy και Peugeot Expert.
Αντίστοιχα, το παρμπρίζ είναι επίσης τοποθετημένο πιο μπροστά ενώ, η υιοθέτηση της νέας πλατφόρμας «EMP2», έχει μεταβάλλει σημαντικά τόσο τις διαστάσεις του αμαξώματος όσο και την οδική συμπεριφορά των μοντέλων, λόγω της νέας δομής των αναρτήσεων αλλά και της βελτιωμένης κατανομής των μαζών μεταξύ των δύο αξόνων.

 

 

VANETTE - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ