Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Απόλυτα επαρκής είναι η απόδοση των 184hp που είχε το όχημα της δοκιμής με την ροπή των 430Nm να είναι διαθέσιμη άμεσα.

Απόλυτα επαρκής είναι η απόδοση των 184hp που είχε το όχημα της δοκιμής με την ροπή των 430Nm να είναι διαθέσιμη άμεσα.

Μέσω του εύχρηστου επιλογέα στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός ελέγχει το σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς.

Μέσω του εύχρηστου επιλογέα στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός ελέγχει το σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς.

Αναλόγως της ισχύος της παροχής, το Ford E-Transit μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του στο 80% ακόμη και σε μόλις 34 λεπτά της ώρας.

Αναλόγως της ισχύος της παροχής, το Ford E-Transit μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του στο 80% ακόμη και σε μόλις 34 λεπτά της ώρας.

  • Απόλυτα επαρκής είναι η απόδοση των 184hp που είχε το όχημα της δοκιμής με την ροπή των 430Nm να είναι διαθέσιμη άμεσα.
  • Μέσω του εύχρηστου επιλογέα στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός ελέγχει το σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς.
  • Αναλόγως της ισχύος της παροχής, το Ford E-Transit μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του στο 80% ακόμη και σε μόλις 34 λεπτά της ώρας.

Ηλεκτροκινητήρες 184 – 269hp και αυτονομία έως 350km

98.293 Επισκέψεις στο άρθρο

Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα είναι ορισμένη σε δύο εκδόσεις ισχύος 135 ή 198kW (184 ή 269hp αντίστοιχα) με μέγιστη ροπή στα 430Nm.


Μέσω του εύχρηστου επιλογέα στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός ελέγχει το σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς.

Μέσω του εύχρηστου επιλογέα στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός ελέγχει το σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
Την ίδια στιγμή, οι μπαταρίες που εδράζονται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης, έχουν –διαθέσιμη- χωρητικότητα 68kWh γεγονός που διασφαλίζει μέγιστη αυτονομία σύμφωνα με το πρότυπο WLPT, από 238 – 317km (έως και 350km εντός της πόλης)

Αναλόγως της ισχύος της παροχής, το Ford E-Transit μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του στο 80% ακόμη και σε μόλις 34 λεπτά της ώρας.

Αναλόγως της ισχύος της παροχής, το Ford E-Transit μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του στο 80% ακόμη και σε μόλις 34 λεπτά της ώρας.


Το E-Transit μπορεί να υποστηρίξει φόρτιση τόσο σε παροχή συνεχούς (DC) όσο και εναλλασσόμενου (AC) ρεύματος. Σε παροχή DC 115kW μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του από το 15% στο 80% σε μόλις 34 λεπτά ενώ για μια φόρτιση σε Wallbox (τριφασικό 230V/16 A, AC) απαιτούνται οκτώ ώρες. Σε ότι αφορά στους φορτιστές, η Ford Pro θα προσφέρει 11,3kW επί του οχήματος.
Όπως προαναφέραμε, η εγγύηση για τις μπαταρίες και το κύκλωμα υψηλής τάσης είναι 8ετής (ή 160.000χλμ.) ενώ, μέσω του ειδικού επιλογέα και της οθόνης αφής στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τα διάφορα drive-modes (Eco, Normal, Slippery) ή την ισχύ του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση (δύο βαθμίδες).

Από την επαφή μας με το νέο E-Transit και επί ελληνικού εδάφους, εντυπωσιαστήκαμε με την γραμμική λειτουργία και απόδοση όλου του συστήματος μετάδοσης της κίνησης ενώ, η οδήγηση «με ένα πεντάλ» είναι κάτι που επιλέγει άμεσα και… ασυνείδητα ο οδηγός.
 

Σελίδα 1Ford E-Transit: Βάζει την πόλη στην... πρίζα
Σελίδα 2Εργονομική & ευρύχωρη καμπίνα με κορυφαίο τεχνολογικό υπόβαθρο
Σελίδα 3Ηλεκτροκινητήρες 184 – 269hp και αυτονομία έως 350km
Σελίδα 4Υποδειγματικό στον δρόμο και πολλαπλούς ηλεκτρονικούς… φύλακες αγγέλους