Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η εξαιρετική ευελιξία συνδυάζεται με την ιδιαίτερα μεγάλη ευκολία στον χειρισμό του νέου eCanter, ακόμη και σε σημεία με περιορισμένους χώρους για ελιγμούς.

Η εξαιρετική ευελιξία συνδυάζεται με την ιδιαίτερα μεγάλη ευκολία στον χειρισμό του νέου eCanter, ακόμη και σε σημεία με περιορισμένους χώρους για ελιγμούς.

Αναλόγως της έκδοσης, το νέο eCanter μπορεί να εφοδιαστεί με έως και τρεις μπαταρίες.

Αναλόγως της έκδοσης, το νέο eCanter μπορεί να εφοδιαστεί με έως και τρεις μπαταρίες.

Το νέο eCanter μπορεί να φορτίσει τόσο σε παροχές AC (ισχύος έως 22kW) όσο και σε DC (ισχύος έως 104,4kW).

Το νέο eCanter μπορεί να φορτίσει τόσο σε παροχές AC (ισχύος έως 22kW) όσο και σε DC (ισχύος έως 104,4kW).

  • Η εξαιρετική ευελιξία συνδυάζεται με την ιδιαίτερα μεγάλη ευκολία στον χειρισμό του νέου eCanter, ακόμη και σε σημεία με περιορισμένους χώρους για ελιγμούς.
  • Αναλόγως της έκδοσης, το νέο eCanter μπορεί να εφοδιαστεί με έως και τρεις μπαταρίες.
  • Το νέο eCanter μπορεί να φορτίσει τόσο σε παροχές AC (ισχύος έως 22kW) όσο και σε DC (ισχύος έως 104,4kW).

Ιδιαίτερα άνετο στον δρόμο, ισχυρό και με μικρό χρόνο φόρτισης

102.828 Επισκέψεις στο άρθρο

Το –νέο- ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης του eCanter (EDM: Electric Drive Module), αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα (eMotor) και το σύστημα μετάδοσης (eAxle).


Αναλόγως της έκδοσης, το νέο eCanter μπορεί να εφοδιαστεί με έως και τρεις μπαταρίες.

Αναλόγως της έκδοσης, το νέο eCanter μπορεί να εφοδιαστεί με έως και τρεις μπαταρίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
Ο eMotor με μόνιμο μαγνήτη και σύστημα υδρόψυξης, αποδίδει ισχύ 110 ή 129kW (150 ή 175hp περίπου) και μέγιστη ροπή 430Nm (σταθερή στα 250Nm). 

Το νέο eCanter μπορεί να φορτίσει τόσο σε παροχές AC (ισχύος έως 22kW) όσο και σε DC (ισχύος έως 104,4kW).

Το νέο eCanter μπορεί να φορτίσει τόσο σε παροχές AC (ισχύος έως 22kW) όσο και σε DC (ισχύος έως 104,4kW).

Στην πράξη, ο οδηγός θα εκτιμήσει την πλήρως αθόρυβη και χωρίς δονήσεις λειτουργία του, ενώ τέσσερα (4) διαφορετικά επίπεδα ως προς την ανάκτηση ενέργειας, του επιτρέπουν να χειρίζεται το όχημα μόνο με ένα πεντάλ.  
Ο ηλεκτρικά ελεγχόμενος πίσω άξονας (eAxle) ενσωματώνει το διαφορικό και είναι άκρως συμπαγής σε διαστάσεις ενώ μειωμένο είναι και το βάρος του.
 
Σε ότι αφορά στις μπαταρίες, το eCanter προσφέρεται πλέον με τρεις επιλογές (S, M ή L) τεχνολογίας LFP (Lithium Iron Phosphate) με χωρητικότητα 41,3, 82,6 ή 123,9kWh. Αντίστοιχα με τον τύπο της μπαταρίας, η αυτονομία του νέου eCanter ορίζεται στα 70, 140 ή 200km.
 
Σε ότι αφορά στη διάρκεια φόρτισης τους, οι χρόνοι που ανακοινώνει η εταιρεία είναι οι εξής:
 
  • Μπαταρία «S» (41,3kWh): Σε ΑC (max 11kW): 4h 12min. Σε DC (max 70kW): 36min για το 90%
  • Μπαταρία «Μ» (82,6kWh): Σε ΑC (max 22kW): 4h 54min. Σε DC (max 104,4kW): 44min για το 90%
  • Μπαταρία «L» (123,9kWh): Σε ΑC (max 22kW): 6h. Σε DC (max 104,4kW): 1h 15min για το 90%
 
Παράλληλα, στην υπηρεσία του οδηγού υπάρχουν πολλά ηλεκτρονικά συστήματα ADAS όπως τα Active Break Assist, Active Side Guard Assist, Lane Departure Warning System, Intelligent Headlight Control, Acoustic Vehicle Alarm System και ESP.
 

Σελίδα 1Είναι το νέο Fuso eCanter το ιδανικό e-Truck της πόλης;
Σελίδα 2Νέα πιο δυναμική σχεδίαση καμπίνας, με βελτιστοποιημένη εργονομία και πληρέστερο εξοπλισμό
Σελίδα 3Ιδιαίτερα άνετο στον δρόμο, ισχυρό και με μικρό χρόνο φόρτισης