Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η κατανάλωση καυσίμου των νέων Euro6D κινητήρων της MAN Truck & Bus έχει μειωθεί έως και κατά 8%.

    Νέοι κινητήρες με έως και -8% κατανάλωση

    24.487 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2020)

    Σε σχέση με τους προγενέστερους –τεχνολογίας Euro6c- πετρελαιοκινητήρες, τα νέα μηχανικά σύνολο Euro6D της MAN Truck & Bus έχουν να επιδείξουν σημαντική μείωση της κατανάλωσης, δεδομένου ότι το κόστος καυσίμου, επηρεάζει κατά 30% το Συνολικό Κόστος Χρήσης ενός φορτηγού.
    Η βελτίωση αυτή έχει επιτευχθεί χάρη σε επεμβάσεις σε όλη τη γραμμή κίνησης του οχήματος (κινητήρας, κιβώτιο, άξονες κ.ά), τη βελτίωση της αεροδυναμικής αλλά και την υιοθέτηση τεχνολογικών καινοτομιών.
    Την ίδια στιγμή η εταιρεία προσφέρει βελτιωμένες διαδικασίες συντήρησης, αυξημένα διαστήματα μεταξύ των service κ.ά.
    Για παράδειγμα, ο νέος 6κύλινδρος MAN D26 των 12,4λτ. που προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 430, 470 ή 510 ίππων και μέγιστη ροπή από 2.200 – 2.600 Nm (από τις 930 σ.α.λ.) είναι –μεταξύ άλλων- κατά 70 κιλά ελαφρύτερος.
    Αντίστοιχα, ο επανασχεδιασμένος D15 των 9,0λτ., (ισχύ 330, 360 ή 400 ίππων με ροπή από 1.600 – 1.800 Nm) είναι κατά 230 κιλά ελαφρύτερος σε σχέση με τον D20 που πλέον αντικαθιστά.
    Στην κορυφή των μονάδων παραγωγής ενέργειας των νέων φορτηγών της MAN βρίσκουμε τον νέο D38 με απόδοση από 540 – 640 ίππους ενώ την ίδια στιγμή, ο MAN D08 που προσφέρεται σε 4κύλινδρες ή 6κύλινδρες εκδόσεις αποδίδει ισχύ από 160 – 320 ίππους.
    Σε ότι αφορά στις τεχνολογικές καινοτομίες που υιοθετούνται, αξίζει να αναφέρουμε το νέο MAN EfficientCruise, λαμβάνει υπόψη της τοπογραφίας της διαδρομής που ακολουθείται (και της κυκλοφοριακής ροής μέσω της συνεργασίας του με το ACC), προκειμένου να μειώνει την κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικό χρόνο. Παράλληλα, οι οδηγοί ενός εκ των νέων MAN TG μπορούν να επωφεληθούν από πολλαπλές νέες τεχνολογίες όπως π.χ. το MAN Connected CoDriver Training, μέσω του οποίου, μπορούν να έχουν ανά πάσα στιγμή τη βοήθεια ενός εκπαιδευτή του προγράμματος MAN ProfiDrive προκειμένου να βελτιώσουν την οδηγική τους συμπεριφορά.
    Την ίδια στιγμή, το νέο retarder ΜΑΝ EVBec μπορεί να προσφέρει ισχύ πέδησης έως και 350 kW.

     

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)