Η MAN Truck & Bus παρουσίασε την εντελώς νέα γκάμα φορτηγών της που σηματοδοτεί την είσοδο σε μια νέα εποχή για τις μεταφορές, καθώς είναι πλέον σε θέση να προσφέρει πολλαπλά αναβαθμισμένα οφέλη & υπηρεσίες στους πελάτες της.
Η νέα εποχή για τον κλάδο των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της MAN Truck & Bus είναι και επίσημα εδώ καθώς, πριν από λίγο καιρό η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε την ολοκαίνουργια γκάμα φορτηγών της σε όλες τις κατηγορίες μεικτού βάρους.
Με εντελώς νέα σχεδίαση και δομή καμπίνας, πολλαπλές τεχνολογικές αναβαθμίσεις που τα καθιστούν πιο ασφαλή, «έξυπνα», αποδοτικά, άνετα και με μειωμένη κατανάλωση καυσίμουέως και κατά 8% σε σχέση με τους προκατόχους τους, οι νέοι εκπρόσωποι της MAN Truck & Bus στοχεύουν στην βελτίωση / απλοποίηση της δουλειάς όλων όσων τα χρησιμοποιούν, σύμφωνα με το βασικό σλόγκαν της εταιρείας («Simplifying Business»).
Από την παρουσίαση του –εξαιρετικού για την εποχή του- MAN TGA (2000) συμπληρώνεται μέσα στο τρέχον έτος μια 20ετία κατά τη διάρκεια της οποίας, οι αλλαγές που έχει δεχθεί –και κυρίως- αναμένεται να δεχθεί ο κλάδος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών, είναι δραστικές. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως μέσα στην επόμενη 20ετία, ο όγκος των φορτίων αναμένεται να αυξηθεί κατά 40% ενώ την ίδια στιγμή, έως το 2030 (σε μια 10ετία), οι εκπομπές ρύπων των φορτηγών οχημάτων επιβάλλεται να έχουν μειωθεί κατά 45% σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα!
Διατηρώντας λοιπόν αναλλοίωτες αξίες όπως η άνεση, η ασφάλεια, η αποδοτικότητα, η αξιοπιστία, η ποιότητα των υπηρεσιών υποστήριξης (after-sales) αλλά και να βελτιώσει τομείς όπως η «συνδεσιμότητα» και η «ψηφιοποίηση» των οχημάτων της, η MAN Truck & Bus παρουσίασε την –εντελώς- νέα γενιά των TGL, TGM, TGS και TGX.
Κατά την εξέλιξη των εν λόγω οχημάτων συνεργάστηκε στενά με περισσότερους από 300 πελάτες της από16 διαφορετικές χώρες και διενέργησε περισσότερες από 50.000 σχετικές έρευνες, σε μια προσπάθεια να καταγράψει και να «αποκρυπτογραφήσει» επακριβώς τις ανάγκες και απαιτήσεις τους. Παράλληλα, προκειμένου να είναι σε θέση να λανσάρει στις διάφορες αγορές τα εν λόγω μοντέλα έως το τέλος του 2020 διατηρώντας ωστόσο αμείωτη την παραγωγή της υπάρχουσας γκάμας μέχρι τότε, έχει ήδη πραγματοποιήσει επενδύσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, όπως για παράδειγμα στην αναβάθμιση της γραμμής παραγωγής στο Μόναχο (100+ εκ. ευρώ).
Η νέα γενιά φορτηγών «TG» με μια ματιά
4 εκ. χλμ. σε δοκιμές εξέλιξης
167.000 εργατοώρες κατά την εξέλιξη των νέων τύπων καμπίνας