ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερευνών της Renault Trucks, το Optifuel Lab 2 μπορεί να επιφέρει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 22%.

Το εν λόγω «κινητό εργαστήριο» εφοδιάζεται με 20 περίπου τεχνολογικές καινοτομίες που στόχο έχουν να αναβαθμίσουν την αποδοτικότητα ενός σύγχρονου φορτηγού.

Optifuel Lab 2: Μείωση κατανάλωσης κατά 22%

1.922 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2015)

Μετά από μήνες μελετών και ερευνών, η Renault Trucks ανακοίνωσε πως οι νέες τεχνολογικές καινοτομίες του «κινητού εργαστηρίου» Optifuel Lab 2 είναι σε θέση να μειώσουν την κατανάλωση κατά 22%.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα από την χρήση του νέου Optifuel Lab 2 που η Renault Trucks ανακοίνωσε, οι τεχνολογικές καινοτομίες που εξελίσσονται και ερευνώνται μέσω της χρήσης του ειδικά τροποποιημένου και διασκευασμένου αυτού οχήματος, είναι σε θέση να μειώσουν τη μέση κατανάλωση καυσίμου κατά 22% σε σχέση με ένα συμβατικό φορτηγό, δηλαδή να προσφέρουν οφέλη της τάξης των 7,2λτ./100χλμ. περίπου!

Το Renault Truck Optifuel Lab 2 που έχουμε παρουσιάσει και στο παρελθόν, βασίζεται στη νέα Σειρά Τ της γαλλικής εταιρείας κατασκευής επαγγελματικών οχημάτων ωστόσο, σε σχέση με ένα συμβατικό φορτηγό, εφοδιάζεται με περίπου 20 ειδικές τεχνολογικές καινοτομίες που στόχο έχουν να αυξήσουν την αποδοτικότητα του και την οικονομία σε καύσιμο.

Έπειτα από αρκετούς μήνες δοκιμών, κατά τη διάρκεια των οποίων το Optifuel Lab 2 διένυσε συνολικά 20.000 χλμ., τα αποτελέσματα έδειξαν πως η μέση κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με μια συμβατική έκδοση είναι μειωμένη κατά 22%, όπως αντίστοιχα οι εκπομπές CO2 (μειωμένες κατά 194g/km).

Προηγμένες τεχνολογικές καινοτομίες

Σε σχέση με ένα συμβατικό φορτηγό, το Optifuel Lab 2 έχει να επιδείξει περισσότερες από 20 τροποποιήσεις και τεχνολογικές καινοτομίες που αναβαθμίζουν την απόδοση του σε τομείς όπως η διαχείριση ενέργειας, η αεροδυναμική, η αντίσταση στην κύλιση και φυσικά, η υποβοήθηση του έργου του οδηγού.

Παρά το γεγονός ότι το Optifuel Lab 2 δεν πρόκειται να προωθηθεί στο στάδιο της μαζικής παραγωγής, το εν λόγω πρόγραμμα της Renault Trucks σε συνεργασία με διάφορους φορείς όπως το ADEME (Agency for the Enviroment and Energy Control), καθώς και επιχειρήσεις όπως η Michelin κ.ά., προβλέπεται να συμβάλλει την περαιτέρω διερεύνηση και εξεύρεση λύσεων που θα καταστήσουν τα φορτηγά οχήματα πιο αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον, στο προσεχές μέλλον.

Εξάλλου, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως, όταν το νέο Renault T-Series λανσαρίστηκε το 2013, εφοδιάζονταν με τις μισές περίπου από τις τεχνολογικές καινοτομίες που φιλοξενούνται και στο πρώτο Optifuel Lab