Παραδόθηκε τελικά στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος, «Ε65», από την Ξυνιάδα ως τα Τρίκαλα που αρχικά είχε προκηρυχθεί το… 2006.
Με την παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος Ξυνιάδα – Τρίκαλα για τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος «Ε65», αναβαθμίζεται σημαντικά το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας.
Ο Ε65 είχε προκηρυχθεί το 2006 και έχει σχεδιαστεί να ξεκινά από τη Λαμία (περιοχή Ανθήλης) και να τερματίζει στην Εγνατία Οδό διερχόμενος από περιοχές όπως το Λιανοκλάδι, το Καρπενήσι, τον Δομοκό, τους Σοφάδες, την Καρδίτσα, τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα.
Οι πρώτες εργασίες σε αυτόν ξεκίνησαν το 2009 για να διακοπούν το 2011 ενώ, στο τέλος του 2013 τέθηκε σε ισχύ η τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης του έργου.
Βάσει αυτής, το έργο έχει χωριστεί σε τμήματα εκ των οποίων, έχει αναβληθεί η κατασκευή του νότιου και του βόρειου. Το τμήμα από τη Ξυνιάδα ως τα Τρίκαλα, μήκους 80 χλμ., είναι μεν έναν υπερσύγχρονος οδικός άξονας, ωστόσο δεν έχει καμιά σύνδεση –προς το παρόν- με το υπόλοιπο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της χώρας!
Σε κάθε περίπτωση, με την παράδοση στην κυκλοφορίας του ο Ε65 μειώνει τη διαδρομή Αθήνα – Τρίκαλα κατά 30 λεπτά (σε περίπου 3 ώρες και 20 λεπτά), αποφεύγοντας πλέον το δύσκολο –πρώην- τμήμα στον Δομοκό.
Σε κάθε περίπτωση, αναζητούνται λύσεις για την συνέχιση και ολοκλήρωση τόσο του νότιου τμήματος του έργου (από τη Λαμία έως τη Ξυνιάδα), συνολικού μήκους 31,5 χλμ. όσο και του βόρειου τμήματος (από τα Τρίκαλα ως το Κηπουρειό Γρεβενών), μήκους 64 χλμ.