Pick-Ups: Κατέχουν το 50% στις συνολικές πωλήσεις LCVs στην 20ετία!
Toyota: Με ηλεκτροκίνηση, υδρογονοκίνηση & υπερκατασκευές στην IAA!
Ποιο είναι το Συνολικό Κόστος Leasing 3 Best-Sellers επαγγελματικών;
Με περισσότερες από 16 εκ. πωλήσεις από το 1968 όταν και παρουσιάστηκε, το Toyota Hilux έχει καταφέρει να κυριαρχήσει σε παγκόσμιο επίπεδο στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων ενώ και στη χώρα μας, αποτελεί το αδιαφιλονίκητο πρωταγωνιστή στα ελαφρά επαγγελματικά κατά τη διάρκεια της τελευταίας 15ετίας τουλάχιστον.
Όπως είχε ανακοινωθεί τις
προηγούμενες ημέρες, η Toyota
παρουσίασε τελικά σήμερα τη νέα, όγδοη
κατά σειρά, γενιά του δημοφιλούς της Pick-Up στη
Μπανγκόκ που αναμένεται επίσης να διατεθεί σε περισσότερες από 180 αγορές σε
παγκόσμιο επίπεδο.
Σύμφωνα με την επίσημη
ανακοίνωση της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ένας από τους βασικότερους
πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίχθηκε η εξέλιξη του νέου Hilux είναι
τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει στους επιβάτες και το φορτίο του.
Πέραν της δυνατότητας κίνησης
ακόμη και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες οδοστρώματος χάρη στην στιβαρότητα
και το εξαιρετικό σύστημα 4κίνησης του, το νέο Hilux είναι σε θέση
να διατηρήσει το οδηγό και τους επιβάτες του, ξεκούραστους σε όλη τη διάρκεια
της διαδρομής.
Για τους λόγους αυτούς, το
νέο Hilux έχει
να επιδείξει μεταξύ άλλων, βελτιωμένη ηχομόνωση της καμπίνας, νέα ρύθμιση
αναρτήσεων, μεγαλύτερη ευκολία στον χειρισμό του καθώς και νέους, πιο
αποδοτικούς και οικονομικούς, κινητήρες.
Χαρακτηριστικές είναι η δηλώσεις
του επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της Toyota που ανέλαβε
στην εξέλιξη του νέου Hilux, κ. Hiroki Nakajima:
«Η διαδικασία εξέλιξης του νέου Hilux
εστίασε στην αντοχή του. Θελήσαμε να δημιουργήσουμε
ένα πιο σκληροτράχηλο Hilux, βασισμένο
στην ευρύτερη έννοια του όρου».
Τροποποιημένη σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού
Ένα από τα βασικά
χαρακτηριστικά της εξωτερικής σχεδίασης του μοντέλου είναι ο η νέα μάσκα και ο
τροποποιημένος –μυώδης- προφυλακτήρας που φιλοξενεί μια μεγάλη εισαγωγή αέρα
στο κέντρο του. Τα φωτιστικά σώματα είναι επίσης νέα και φέρουν και λυχνίες
τύπου LEDs, ενώ χαρακτηριστική είναι η ένωση των τονισμένων
θόλων των εμπρός τροχών με το πλαϊνό τμήμα του προφυλακτήρα.
Πολλαπλές είναι ωστόσο και οι
βελτιώσεις στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών όπου συναντάμε μια εντελώς
νέα κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί μια μεγάλη οθόνη αφής στο επάνω μέρος της.
Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων ενώ μια αεραγωγοί έχουν τοποθετηθεί στο κέντρο
του ταμπλό, πάνω από την κονσόλα.
Ο έλεγχος του συστήματος
4κίνησης γίνεται πλέον από έναν περιστροφικό διακόπτη στο κάτω μέρος της
κεντρικής κονσόλας, δίπλα από το τιμόνι ενώ σημαντικές είναι οι βελτιώσεις σε
θέματα ποιότητας κατασκευής και των επενδύσεων που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Συνολικά, ο εσωτερικός
διάκοσμος του νέου Hilux είναι καλαίσθητος και παραπέμπει άμεσα σε επιβατικό
όχημα, μια –εξάλλου- και από τις βασικές επιδιώξεις των ανθρώπων της Toyota.
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε
μέχρι στιγμής, το αμάξωμα του νέου Hilux είναι μακρύτερο κατά 70 χλστ.
και πιο φαρδύ κατά 20χλστ., γεγονός που έχει επιφέρει σημαντικά οφέλη τόσο στις
διαστάσεις της καμπίνας του όσο και του χώρου φόρτωσης. Συγκεκριμένα, στην επίσημη
παρουσίαση του μοντέλου γίνεται λόγος για αύξηση του «αέρα» για τα γόνατα των
πίσω επιβατών κατά 35χλστ.
Τα βασικότερα γνωρίσματα του νέου μοντέλου
Η νέα γενιά του ιαπωνικού Pick-Up φέρει τροποποιημένο πλαίσιο τύπου σκάλας γεγονός που
έχει συμβάλλει στην αύξηση της ακαμψίας, της στιβαρότητας αλλά και της άνεσης
που προσφέρει.
Η τροποποίηση της
αρχιτεκτονικής της ανάρτησης (φύλλα σούστας, αμορτισέρ κ.ά.) έχει επιφέρει
βελτίωση της ικανότητας εκτός δρόμου κίνηση ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός
ότι θα προσφέρει με τρεις τύπους ανάρτησης (Standard, Heavy
– Duty και Comfort), ανάλογα με τη χρήση για την οποία προορίζεται το
όχημα.
Επιπρόσθετα, σε ότι αφορά τις
μεταφορικές του δυνατότητες, τα πρώτα στοιχεία αναφέρουν πως θα είναι σε θέση
να υποστηρίξει φορτία με βάρος έως και 1.240 κιλών.
Τέλος, αναφορικά με τις
διαστάσεις του αμαξώματος, αξίζει να αναφέρουμε πως οι διπλοκάμπινες εκδόσεις
του θα έχουν μήκος 5.335 χλστ., πλάτος 1.855 χλστ., ύψος 1.820 χλστ. ενώ το
μεταξόνιο θα είναι μήκους 3.085 χλστ. αντίστοιχα.
Νέοι κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων
Οι νέοι κινητήρες του Toyota Hilux
διακρίνονται για την βελτιωμένη απόκριση
τους από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας τους καθώς και τη μειωμένη
κατανάλωση καυσίμου, την ίδια στιγμή που και τα επίπεδα του παραγόμενου θορύβου
τους έχουν μειωθεί. Παράλληλα θα συνεργάζονται με νέα μηχανικά και αυτόματα
κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων.
Οι βασικές επιλογές, τουλάχιστον για τις αγορές της ΕΕ
αναμένεται να είναι δύο 4κύλινδροι πετρελαιοκινητήρες 2.393 κ.εκ. και
2.755κ.εκ. που αποδίδουν ισχύ 150 ή 177 ίππων και μέγιστη ροπή 400 ή 450 Nm αντίστοιχα από τις 1.600 – 2.400 σ.α.λ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr