Τα Μεγάλα Vans με την χειρότερη ασφάλεια!
Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!
Με αφορμή την 19η Έκθεση «Ecomondo» στο Rimini (3-6/11/2015), μια εκδήλωση που εστιάζει στην προώθηση φιλικών προς το περιβάλλον λύσεων και στον κλάδο των μεταφορών, η Iveco Trucks παρουσίασε τις εκδόσεις νέες «Electric» του Daily.
Έχοντας ήδη καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των απανταχού επαγγελματιών και με πολλαπλές διεθνείς βραβεύσεις να το συνοδεύουν, με κυριότερη όλων τον τίτλο του «International Van of the Year 2015», το νέο Iveco Daily απέκτησε πλέον και τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του.
Με μηδενικές εκπομπές ρύπων και
εξαιρετική αξιοπιστία, το νέο Iveco
Daily Electric αποτελεί μια
ιδανική επιλογή για την μείωση των εκπομπών ρύπων εντός της πόλης και τις
αποτελεσματικές μεταφορές εμπορευμάτων και επιβατών στο αστικό οδικό δίκτυο.
Παράλληλα, το νέο Iveco Daily Electric έχει να επιδείξει και αρκετές –σημαντικές-
τροποποιήσεις σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις της προηγούμενης γενιάς του
ιταλικού μοντέλου.
Μια εκ των σημαντικότερων είναι
η μειωμένη κατανάλωση ενέργειας καθώς και η αυξημένη διάρκεια ζωής των μπαταριών
(κατά 20%) που υποστηρίζουν τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα του οχήματος.
Παράλληλα οι μπαταρίες έχουν αναβαθμιστεί
προκειμένου να ανταποκρίνονται καλύτερες σε όλες τις κλιματολογικές συνθήκες
και θερμοκρασίας.
Με βάση λοιπόν όλα τα παραπάνω,
σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, το ωφέλιμο φορτίο του οχήματος
έχει αυξηθεί κατά 100 κιλά, ενώ η μέγιστη αυτονομία του μπορεί να ανέλθει έως
και 280 χλμ. με βάση το πρότυπο «NEDC» (New European Driving
Cycle).
Παράλληλα, η Iveco παρέχει
τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης των μπαταριών σε διάστημα μόλις 2 ωρών.
Ο οδηγός του νέου Iveco Daily Electric μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο διαδικασιών λειτουργίας
του ηλεκτροκινητήρα («Eco Mode» και «Power
Mode») ανάλογα με τις περιστάσεις.
Με την «Eco Mode» η απόδοση
της ροπής του κινητήρες περιορίζεται προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η κατανάλωση
ενέργειας χωρίς ωστόσο να τίθενται περιορισμοί σε ότι αφορά την μέγιστη
ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το όχημα.
Με την «Power Mode» ο οδηγός
μπορεί να εκμεταλλευτεί αντίστοιχα την πλήρη απόδοση του δυναμικού
ηλεκτροκινητήρα.
Παράλληλα, μέσω του προγράμματος
«Regenerative Braking System» που αποτελεί
μια ακόμη νέα προσθήκη στις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του νέου Daily, ο οδηγός μπορεί να διαμορφώσει τη μέθοδο
επιβράδυνσης του οχήματος του ανάλογα με τις κυκλοφοριακές συνθήκες που
επικρατούν και τα χαρακτηριστικά της διαδρομής που ακολουθείται, διατηρώντας
ένα υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας σε συνδυασμό με την ελαχιστοποίηση της
κατανάλωσης ενέργειας.
Διαθέσιμο σε μια μεγάλη γκάμα
εκδόσεων με κλειστή (Van) ή ανοικτή καρότσα
(C+C), το νέο Daily Electric θα προσφέρεται
με μεικτό βάρος έως 5,6t. και ωφέλιμο
όγκο φόρτωσης έως 19,6 κ.μ. (στις εκδόσεις Van) ενώ χάρη στις μηδενικές εκπομπές ρύπων και την
αθόρυβη λειτουργία του, είναι σε θέση να επιχειρήσει με άνεση και σε ζώνες που
ισχύουν περιορισμοί ως προς την ηχορύπανση των οχημάτων.
Για τον λόγο αυτό άλλωστε, το
νέο Daily Electric εφοδιάζεται και
με ένα σύστημα προειδοποιητικών ακουστικών σημάτων για τους πεζούς, το οποίο
ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητες κίνησης από 0 – 30 χλμ./ώρα.
Χωρίς να αναφερθούμε λεπτομερώς
στον πληρέστατο εξοπλισμό του νέου Iveco Daily Electric που
περιλαμβάνει μεταξύ άλλων στοιχεία όπως ένα νέο σύστημα πλοήγησης, προϊόν συνεργασίας της Iveco με
την Tom Tom, αξίζει
να τονίσουμε πως η ιταλική εταιρεία κατασκευής επαγγελματικών οχημάτων σχεδίασε
και παρουσίασε για πρώτη φορά ηλεκτροκίνητες εκδόσεις για το Daily, πίσω στο «μακρινό» 1986!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr