Αλεξανδρούπολη-Πειραιάς: Πλάνο για δωρεάν ακτοπλοϊκή μεταφορά φορτηγών
«Φορτίζω Παντού»: Παράταση στις αιτήσεις μέχρι το τέλος του έτους!
Μέχρι το 2028 ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου!
- Είναι το πρώτο διπλοκάμπινο Pick – Up που επιτυγχάνει τέτοια επίδοση μέσα στο 2024
- Με υψηλής ακαμψίας αμάξωμα απορροφά την ενέργεια και προστατεύει την καμπίνα στη σύγκρουση
-Με επανασχεδιασμένο τμήμα καρότσας, αναλογικό καντράν και κινητήρα σε τρεις διαμορφώσεις
Γνωστό και ως Triton, το ολοκαίνουργιο Pick – Up της Mitsubishi Motors, L200, απέσπασε το μάξιμουμ των 5 αστεριών στην αξιολόγηση του ANCAP, αναφορικά με τις συνολικές επιδόσεις ασφάλειας των νέων οχημάτων σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, γεγονός που το αναγάγει στο πρώτο «αγροτικό» διπλής καμπίνας που αποσπά μια τέτοια διάκριση το τρέχον έτος.
Αυτό όμως δεν είναι και το μοναδικό του «παράσημο». Κι αυτό, γιατί τον περασμένο Δεκέμβριο βαθμολογήθηκε επίσης με πέντε αστέρια στον τομέα της ασφάλειας από το ASEAN NCAP, που αφορά στα νέα οχήματα για τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, γεγονός που αποδεικνύει πως η Mitsubishi Motors παραμένει πιστή στις αρχές της έμφασης στην ασφάλεια μέσα από την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.
Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, εδώ πως οι δοκιμές του ANCAP ναι μεν ενδεχομένως να είναι αντίστοιχες με τις διαδικασίες και τα «σενάρια» που χρησιμοποιεί ο Euro NCAP (για την ΕΕ), σε ό,τι αφορά στις δοκιμές προσομοίωσης διαφόρων τύπων συγκρούσεων (crash-test), ωστόσο δεν είναι απαραίτητο πως τα κριτήρια και οι τεχνικές προδιαγραφές είναι πανομοιότυπες. Επομένως, δεν μπορούμε να προδικάσουμε πως όταν (και αν) τελικά το νέο Mitsubishi L200 λανσαριστεί στις διάφορες ευρωπαϊκές αγορές, θα έχει ανάλογη επίδοση και στα crast-test του Euro NCAP.
Υιοθετώντας το υψηλής ακαμψίας αμάξωμα που του επιτρέπει σε περίπτωση σύγκρουσης αφενός να απορροφά την ενέργεια αφατέρου να ελαχιστοποιεί την παραμόρφωση της καμπίνας, αλλά και με αυξημένη στρεπτική ακαμψία σε σχέση με τον προκάτοχό του κατά 60 %, το L200 περιλαμβάνει επίσης ζώνες ασφαλείας και οχτώ αερόσακους SRS για την προστασία των επιβατών.
Για προληπτικούς λόγους στον τομέα της ασφάλειας, άλλωστε, στη λειτουργία του συμπεριλαμβάνεται το σύστημα ενεργού ελέγχου ευστάθειας (ASC) για αποτροπή της ολίσθησης, αλλά και το σύστημα μετριασμού πρόσθιας σύγκρουσης (FCM) με ανίχνευση τόσο για ποδηλάτες όσο και για πεζούς.
Με ρίζες στο Forte που λανσαρίστηκε το 1978, το νέο Pick – Up της Mitsubishi Motors παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ταϋλάνδη τον περασμένο Ιούλιο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Ανανεωμένο στα πάντα, από την εσωτερική και την εξωτερική του σχεδίαση μέχρι το πλαίσιο, το πλαίσιο σκάλας και τον κινητήρα, το νέο Pick – Up έχει επανασχεδιασμένο τμήμα καρότσας, χαμηλωμένο κατά 45 χιλιοστά που του δίνει 820 χιλιοστά σε ύψος, γεγονός που διευκολύνει τη διαδικασία της φόρτωσης και της εκφόρτωσης.
Ανανεωμένη επίσης είναι και η ανάρτησή του, αποτελούμενη από ένα νέο μπροστινό μέρος με διπλά ψαλίδια με ελαφρύτερη διάταξη φυλλώδους ελατηρίου πίσω, ενώ από εκεί και πέρα στο εσωτερικό του διαθέτει αναλογικό και όχι ψηφιακό καντράν, ξεχωριστά χειριστήρια για τις ρυθμίσεις κλίματος κάτω από την οθόνη αφής, καθώς κι ένα απλό και λειτουργικό στη διάταξή του ταμπλό.
Τέλος, ο βενζινοκινητήρας του διατίθεται σε τρεις εκδοχές: 148 ίππων με 330 Nm, 181 ίππων με 430 Nm και 201 ίππων με 470 Nm.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr