Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα εδράζεται ένα μηχανικό σύνολο 1,6λτ., αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro6, με μέση κατανάλωση από 3,9λτ./100χλμ.

    Ξεκάθαρο πλεονέκτημα ο «ολιγαρκής» και αποδοτικός -Euro6- κινητήρας

    24.075 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2015)

    0 1.600άρης BluHDi πετρελαιοκινητήρας που αναλαμβάνει την κίνηση του 301 Taxi αποδίδει ισχύ 100 ίππων και μέγιστη ροπή 254 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. την ίδια στιγμή που, καλύπτοντας τις προδιαγραφές ρύπων της Euro6, εκπέμπει μόλις 98 g CO2/km.
    Παράλληλα, για μεικτό κύκλος κίνησης, η μέση κατανάλωση καυσίμου του ξεκινά από τα 3,9λτ./100χλμ. μόλις!
    Πέραν όμως αυτού, η τεχνογνωσία της Peugeot έχει διασφαλίσει μια πολύ καλή και ουδέτερη οδική συμπεριφορά στο γαλλικό μοντέλο με περιορισμένες κλίσεις στις στροφής, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ένα γρήγορο και σαφές σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση που διευκολύνει σημαντικό το έργο του οδηγού τόσο εντός της πόλης όσο και στον αυτοκινητόδρομο.
    Ενώ λοιπόν η ηχομόνωση της καμπίνας συμβάλλει στο επίπεδο της άνεσης των επιβατών, μια σειρά από προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες όπως τα ESP, ABS, REF (ηλεκτρονικός κατανεμητής πέδησης), AFU (υποβοήθηση απότομης πέδησης), ASR και CDS (Δυναμικός Έλεγχος Ευστάθειας), αναβαθμίζουν σημαντικά το επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας. 

    Προηγούμενη

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)