Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο εσωτερικός διάκοσμος του Polo Van διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα των υλικών καθώς και την εξαιρετική εργονομία της θέσεων όλων των χειριστηρίων.

Ο πίνακας οργάνων είναι… ξεκούραστος οπτικά, ακόμη και τις νυχτερινές ώρες και παρέχει πλήθος πληροφοριών για τις διάφορες λειτουργίες του οχήματος.

Ανάμεσα στο διαχωριστικό και τα καθίσματα των επιβατών, υπάρχει ένας αξιοποιήσιμος χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει πολλαπλά αντικείμενα όπως π.χ. εργαλειοθήκες.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, το ωφέλιμο φορτίο του VW Polo Van κυμαίνεται από τα 471 – 510 κιλά (συμπ/μένου του οδηγού).

Στο εσωτερικό της καρότρας υπάρχουν αρκετά σημεία πρόσδεσης του φορτίου ενώ το δάπεδο είναι επενδυμένο με ανθεκτική επένδυση που καθαρίζει εύκολα.

Οι επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων περιλαμβάνει ένα χειροκίνητο με 5 σχέσεις ή το αυτόματο DSG των 7 σχέσεων.

Αθόρυβος και με μεγάλα αποθέματα ροπής, ο πετρελαιοκινητήρας των 75 ίππων κερδίζει τις εντυπώσεις με τις επιταχύνσεις που προσφέρει.

Μεγάλες ποτηροθήκες και αποθηκευτικοί χώροι εδράζονται και στο εσωτερικό των θυρών.

Πληρέστατο παντού

20.856 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2015)

Το VW Polo Van καταφέρνει να συνδυάσει τις μεταφορικές δυνατότητες και την ευελιξία ενός επαγγελματικού οχήματος, με την ποιότητα, τον πληρέστατο εξοπλισμό, την ασφάλεια και τις επιδόσεις ενός επιβατικού οχήματος.

Με συμπαγείς διαστάσεις, δυναμική σχεδίαση αμαξώματος και πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού σε όλους τους τομείς, το VW Polo Van είναι σε θέση να ανταποκριθεί με άνεση σε μια μεγάλη ποικιλία ενδοαστικών μεταφορών και να αποτελέσει τον συνεργάτη τόσο ενός πωλητή με.. κοστούμι ως όχημα – καθρέπτης της επιχείρησης του, όσο και ενός ακαταπόνητου επιτηδευματία που αναζητά ένα σκληροτράχηλο και αξιόπιστο «εργαλείο» με μεγάλες δυνατότητες φόρτωσης.
Με αρκετά καλή σχέση τιμής – αξίας, δεδομένου του πληρέστατου εξοπλισμού του, το νέο Polo Van είναι σε θέση να προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας στους επιβάτες, χώρο φόρτωσης με ωφέλιμο όγκο 1,2 κ.μ. περίπου και περιορισμένο κόστος χρήσης χάρη στους ολιγαρκείς σε καύσιμο πετρελαιοκινητήρες των 1,4λτ.
Σχεδιαστικά, το αμάξωμα της επαγγελματικής έκδοσης του, που βασίζεται στο 3θυρο επιβατικό μοντέλο, βασίζεται στις έντονες γωνίες και τις πολλαπλές καμπύλες γραμμές ενώ η σχεδίαση της μάσκας των φωτιστικών σωμάτων είναι σαφέστατα καλαίσθητη.

Τιμοκατάλογος
VW Polo Van

• Polo Van 1,4 TDI 75hp από 15.600 ευρώ (14.680 ευρώ με Απόσυρση)
• Polo Van 1,4 TDI BMT 90hp 16.400 ευρώ (15.430 ευρώ με Απόσυρση)
• Polo Van 1,4 TDI BMT 90hp DSG 18.100 ευρώ (17.024 ευρώ με Απόσυρση)

Εξοπλισμός
Στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του Polo Van συγκαταλέγονται τα εξής στοιχεία:
Ατσάλινοι τροχοί 14 ιντσών, εφεδρικός τροχός κανονικών διαστάσεων, ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, έξι αερόσακοι (μετωπικοί, πλευρικής, κεφαλής – θώρακα), πλήρες διαχωριστικό χώρου φόρτωσης, σύστημα Start/Stop στους κινητήρες με τεχνολογία BlueMotion Technology, ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικοί – θερμαινόμενοι καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, σύστημα κλιματισμού «Climatic», ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, ηχοσύστημα «Composition Colour» με έγχρωμη οθόνης αφής 5 ιντσών, Bluetooth και θύρες SD-Card & USB, ηλεκτρομηχανικό τιμόνι με ρύθμιση σε ύψος και απόσταση.

Καμπίνα επιβατών: ¶νεση και ασφάλεια υπεράνω όλων
Από την πρώτη στιγμή πίσω από το τιμόνι του νέου VW Polo Van, καθίσταται εμφανής η προσεγμένη ποιότητα των υλικών καθώς και το υψηλό επίπεδο της συναρμολόγησης τους.
Τα άνετα και μεγάλων διαστάσεων καθίσματα θα διατηρήσουν ξεκούραστους τους δύο επιβάτες ακόμη και μετά από πολύωρα δρομολόγια ενώ, χάρη στη διατήρηση των πίσω πλευρικών παραθύρων, το περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού δεν διαθέτει πολλά «νεκρά» σημεία.
Η εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων είναι εξαιρετική αν και έχουμε μια μικρή ένσταση για τις δύο ποτηροθήκες που είναι μάλλον… χωμένες μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων.
Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν πολλοί τόσο στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας και το εσωτερικό των θυρών, όσο και πίσω από τα καθίσματα.
Παράλληλα, ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και παρέχει στον οδηγό –μεταξύ άλλων- πληροφορίες όπως η πιθανή απώλεια πίεσης σε κάποιο από τα ελαστικά, η βέλτιστη απαιτούμενη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων κ.ο.κ.
Παράλληλα, το σύστημα πολυμέσων «Composition Colour» με την μεγάλη και έγχρωμη οθόνη αφής, απαιτεί ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης και στην πράξη αποδεικνύεται απόλυτα εύχρηστο.
Τέλος, το διαχωριστικό που χωρίζει την καμπίνα από τον χώρο φόρτωσης είναι σταθερό και στο πάνω μέρος του φέρει μεταλλικό πλέγμα για την άμεση οπτική επαφή με το φορτίο

Χώρος φόρτωσης: Ευρύχωρος και με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης
Το μεγάλο άνοιγμα της πόρτας του χώρου φόρτωσης καθώς και το μεγάλο ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών, αποτελούν δύο από τα βασικότερα γνωρίσματα του Polo Van ενώ, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, ο ωφέλιμος όγκος των 1,2κ.εκ., αποτελεί μια εκ των κορυφαίων επιδόσεων για την κατηγορία των Mini-Vanette.
Παρά το γεγονός ότι το αμάξωμα του μοντέλου δεν υπερβαίνει τα 4,0μ., το μήκος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται στα 1,2 μ., ενώ αρκετά μεγάλο είναι και το ωφέλιμο ύψος.
Στην πράξη, το αρκετά «τετραγωνισμένο» σχήμα της καρότσας του, επιτρέπει την άνετη μεταφορά διαφόρων τύπων φορτίων ενώ αρκετοί κρίκοι στα πλευρικά τοιχώματα (βάσεις πίσω καθισμάτων), επιτρέπουν τη στέρεη πρόσδεση φορτίου ακανόνιστου σχήματος.

Ουδέτερο και προβλέψιμο ακόμη και στο όριο
Τόσο σε περιορισμένους χώρους που απαιτούν συνεχείς ελιγμούς όσο και στον αυτοκινητόδρομο, το Polo Van δεν θα κουράσει τον οδηγό χάρη στη μεγάλη ευελιξία του αλλά και το ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης.
Με ευρύ περιμετρικό οπτικό πεδίο και ισχυρά φρένα, ο οδηγός θα νιώσει άμεσα πιο… σίγουρος για να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, μια δυνατότητα που του προσφέρει εξάλλου ακόμη και ο πιο «αδύναμος» πετρελαιοκινητήρας των 75 ίππων, που είχαμε την ευκαιρία να εξετάσουμε.
Παράλληλα όμως, στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του γερμανικού mini-vanette περιλαμβάνεται μια πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων όπως τα Multi-Collision Brake (σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων), ESP με Brake Assist, ASR, MSR, EDL (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό) κ.ο.κ. που θα διατηρήσουν το Polo Van ακλόνητο στην προδιαγεγραμμένη πορεία του, στην πλειοψηφία των περιστάσεων.
Τέλος η ανάρτηση είναι μάλλον «σφιχτή» κάτι αναμενόμενο εξάλλου δεδομένου ότι προορίζεται για χρήση στην μεταφορά φορτίων αυξημένου βάρους.

Κινητήρας: Ροπάτος και με περιορισμένη κατανάλωση
Χάρη στην μακρά κλιμάκωση των σχέσεων στο κιβώτιο ταχυτήτων, ο 1.400άρης πετρελαιοκινητήρας του VW Polo Van που προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 75 ή 90 ίππους διακρίνεται για την ελαστικότητα και την χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου του.
Το όχημα που είχαμε στη διάθεση μας από την ελληνική αντιπροσωπεία εφοδιάζονταν με τον κινητήρα των 75 ίππων και από την πρώτη στιγμή μας «κέρδισε» με τα μεγάλα αποθέματα ροπής του από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας του. Τα επίπεδα του παραγόμενου θορύβου είναι χαμηλά και δεν γίνονται αισθητά στο εσωτερικό της καμπίνας ενώ, στις εκδόσεις με ισχύ 90 ίππων και το πακέτο «BlueMotion Technology» η –έτσι και αλλιώς- χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου, περιορίζεται ακόμη περισσότερο χάρη και στο σύστημα Start/Stop.


Συμπέρασμα
Το νέο VW Polo Van αποτελεί μια πληρέστατη επιλογή στη δημοφιλέστατη -για την ελληνική αγορά- κατηγορία των mini-vanette, με μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες και πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλεας.
Παράλληλα, η οδική του συμπεριφορά κρίνεται ως πολύ καλή και το γερμανικό μοντέλο θα παραμείνει ουδέτερο στις αντιδράσεις του κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης και φορτίου. Τέλος, ακόμη και ο… ασθενέστερος κινητήρας των 75 ίππων που προσφέρεται στην γκάμα του, κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις με την απόδοση της ροπής από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας του.