Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Χωρίς χρηματοδότηση και προγράμματα μετεκπαίδευσης, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα βγουν στους δρόμους, χωρίς μηχανικούς στα συνεργεία που να μπορούν να τα φτιάξουν.

Χωρίς χρηματοδότηση και προγράμματα μετεκπαίδευσης, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα βγουν στους δρόμους, χωρίς μηχανικούς στα συνεργεία που να μπορούν να τα φτιάξουν.

Ποίος θα επισκευάζει όλα αυτά τα ηλεκτρικά;

3.192 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2022)

Μια εύλογη ανησυχία υπάρχει για το αν έχουν καταρτιστεί επαρκώς οι σημερινοί μάστορες για να αναλάβουν την επισκευή και συντήρηση των -ολοένα και περισσότερων- ηλεκτρικών οχημάτων. Θα μπορέσει προσεχώς η προσφορά να ικανοποιήσει τη ζήτηση για ποιοτικές after-sales υπηρεσίες;

Απαιτείται εκπαίδευση από το μηδέν στους μάστορες!

  • Δραματική η έλλειψη μηχανικών που γνωρίζουν από ηλεκτρικά
  • Καμία σχέση η γραμμή κίνησης – Κυκλώματα υψηλής τάσης
  • Απαιτείται χρηματοδότηση και προγράμματα μετεκπαίδευσης
  • Κίνδυνος να μην υπάρχουν επαρκή συνεργεία στο μέλλον
 
Ακριβώς όπως οι εργάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας πρέπει να εκπαιδευθούν στο πώς θα παράγουν ηλεκτρικά οχήματα, οι μάστορες που θα αναλάβουν τη μετέπειτα συντήρηση και επισκευή τους, χρειάζεται να αποκτήσουν τις σχετικές δεξιότητες της νέας εποχής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τα βασικά τα κάνουν όλοι

Και μπορεί εξωτερικά ένα όχημα με θερμικό κινητήρα να μοιάζει σχεδόν το ίδιο με ένα ηλεκτρικό, όμως οι διαφορές είναι μεγάλες. Όχι παντού, καθώς το να αλλάξεις τακάκια στα φρένα, να κάνεις μια ευθυγράμμιση, ή να αλλάξεις φούσκες ημιαξονίων, αμορτισέρ και να αντικαταστήσεις τα «σινεμπλόκ» (παρεμβύσματα), είναι εργασίες που οι μηχανικοί κάνουν καθημερινά, έχουν τεράστια εμπειρία, και με λίγη εκπαίδευση μπορούν να μεταφέρουν από τη μία μάρκα στην άλλη χωρίς πρόβλημα. Δεν είναι τυχαίο που μέσα σε λίγα χρόνια εργασίας, οι μηχανικοί στα συνεργεία μπορούν να επισκευάσουν ένα σωρό μάρκες και μοντέλα αυτοκινήτων, μπορούν να διαγνώσουν προβλήματα και να προτείνουν επισκευές.

Άλλο θερμικό άλλο ηλεκτρικό

Όλα αυτά με το αμάξι στη ράμπα. Γιατί όταν ανοίξει το καπό, το πράγμα αλλάζει. Τα μοτέρ από μοντέλο σε μοντέλο, μάρκα σε μάρκα και γενιά σε γενιά είναι διαφορετικά. Το κάθε ένα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά, τα δικά του μυστικά και θέλει τα δικά του εργαλεία. Εδώ γίνεται και η εξειδίκευση που κάνει τους μηχανικούς πραγματικούς «μάστορες». Όμως με την ηλεκτροκίνηση όλα αυτά αλλάζουν.
 
Γιατί όσο εύκολα μπορείς να μάθεις από τη μία μάρκα στην άλλη και από βενζίνη σε ντίζελ, με κόπο και εκπαίδευση, όλα αυτά είναι μοτέρ εσωτερικής καύσης, έχουν κοινά στοιχεία λειτουργίας, πολλά συγγενεύουν μεταξύ τους και τελικά οι γνώσεις των μηχανικών μεταφέρονται και προσαρμόζονται από το ένα στο άλλο.
 
Όταν όμως μιλάμε για ηλεκτρικά, τότε όλα αυτά πάνε στα σκουπίδια. Γιατί απλά δεν υπάρχει συμβατικό μοτέρ. Δεν υπάρχει «κανονικό» κιβώτιο ταχυτήτων. Στη θέση τους υπάρχουν συστήματα και (επικίνδυνα) κυκλώματα υψηλής τάσης, που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με ό,τι έχει μάθει ένας μηχανικός αυτοκινήτων. Και τώρα πρέπει να μάθει από την αρχή.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »