ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Δεξαμενή LPG δεν πρέπει να αλλάξετε στη 10ετία γιατί το λέει ο νόμος, αλλά επειδή είναι ζήτημα ασφάλειας, τόσο για εσάς όσο και για τους γύρω σας.

Δεξαμενή LPG δεν πρέπει να αλλάξετε στη 10ετία γιατί το λέει ο νόμος, αλλά επειδή είναι ζήτημα ασφάλειας, τόσο για εσάς όσο και για τους γύρω σας.

Πότε πρέπει να αλλάξετε δεξαμενή LPG;

3.047 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2021)

Αν ήσασταν από τους πρώτους που πριν από περίπου 10 χρόνια στραφήκατε στην υγραεριοκίνηση, ήρθε η ώρα να αλλάξετε τη δεξαμενή LPG καθώς αυτή ολοκλήρωσε το προσδόκιμο ζωής της.

Στα 10 χρόνια υποχρεωτικά αλλάζετε δεξαμενή LPG!
 
Πριν από περίπου 10 χρόνια, η οικονομική κρίση επισκέφθηκε τη χώρα μας και δε λέει να φύγει, ειδικά στην εποχή της πανδημίας που βλάπτει εκτός από τη δημόσια υγεία και την οικονομία.
 
Όπως και να έχει, στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας λόγω της κατακόρυφης ανόδου της τιμής της βενζίνης και της ταυτόχρονης πτώσης των εισοδημάτων, η υγραεριοκίνηση μπήκε για τα καλά στη ζωή μας και όχι άδικα, αφού το LPG ήταν (και παραμένει) κατά 50% πιο οικονομικό από την βενζίνη και 20% από το diesel.
 
Eπιπλέον, η συνεχόμενα αυξανόμενη ζήτηση, οδήγησε τις πιστοποιημένες εταιρίες, που ασχολούνταν με την εμπορία – εισαγωγή, αλλά και τοποθέτηση συστημάτων υγραεριοκίνησης να προσφέρουν εξαιρετικές και συμφέρουσες προσφορές, που δεν άφησαν ασυγκίνητο μεγάλο κομμάτι της αγοράς, οδηγώντας όλο και περισσότερους στην απόφαση να εγκαταστήσουν στον κινητήρα του αυτοκινήτου τους πιστοποιημένα συστήματα υγραεριοκίνησης. Σε αυτό άλλωστε συνηγορούν και οι αριθμοί, αφού σε αυτή την «χρυσή εποχή» του LPG, μετατρέπονταν κατά μέσο όρο 38 - 42.000 αυτοκίνητα τον χρόνο.
 

Η κατάσταση σήμερα

Το 2021, η κατάσταση φαίνεται ότι είναι διαφορετική για τον ώριμο πλέον κλάδο. Σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς, οι ετήσιες μετατροπές βρίσκονται στο 25% σε σχέση με την 1η φάση ανάπτυξης του κλάδου (γύρω στις 10-11.000 τον χρόνο). Οι λόγοι είναι αρκετοί, (επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση, κέρδισε μερίδια το φυσικό αέριο CNG, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων παράγουν περισσότερα εργοστασιακά υγραεριοκίνητα μοντέλα, οι αντιπρόσωποι αυτοκινήτων φέρνουν περισσότερα υγραεριοκίνητα και τα διαθέτουν στην ελληνική αγορά, ενώ και η ηλεκτροκίνηση παρότι ακόμη «ανώριμη» και χωρίς επαρκείς υποδομές «κρατάει» κάποιους διστακτικούς όσον αφορά την επόμενη κίνησή τους).
 
Αυτή η ωρίμανση της αγοράς (όπως συμβαίνει σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση) δημιούργησε απειλές αλλά και ευκαιρίες, καθώς πλέον στην αγορά έχουν παραμείνει οι top experts εγκαταστάτες, αυτοί δηλαδή που επένδυαν στην υγραεριοκίνηση, αυτοί που ενημερώνονταν για όλες τις εξελίξεις της, αυτοί που δεν πειραματίζονταν. Συνέχεια του άρθρου >>>