"Απειρες" εκδόσεις προκύπτουν από τον συνδυασμό των παραλλαγών πλαισίου μικρού ή μεγάλου μεταξόνιου, με μονούς ή διπλούς τροχούς στον πίσω άξονα.

Στις μικρές επιχειρήσεις του κατασκευαστικού κλάδου απευθύνεται το Porter NP6 Tipper Deck, του οποίου η καρότσα ανατρέπεται ηλεκτροϋδραυλικά κατά 45 μοίρες.

Συνολικά αναβαθμισμένο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το εσωτερικό του νέου Porter NP6, η σχεδίαση του οποίου παραπέμπει σε αυτή ενός επιβατικού οχήματος.

Οι κινητήρες του Porter NP6 είναι μόνο πράσινοι – διπλού καυσίμου (βενζίνη + LPG ή βενζίνη + CNG) με ξεκάθαρα πλεονεκτήματα τόσο για το περιβάλλον όσο και για την μείωση του κόστους καυσίμου.

Η μικρών διαστάσεων καμπίνα του Porter NP6, μεγιστοποιεί την περιοχή που προορίζεται για το φορτίο (έως και 60% του συνολικού αποτυπώματος του οχήματος).

Μέχρι 1.440 κιλά ωφέλιμο φορτίο εμφανίζουν οι εκδόσεις του Porter NP6 με την σταθερή -ανοιγόμενη περιμετρικά- καρότσα, στην οποία μπορούν να μεταφερθούν έως και 4 ευρωπαλέτες.

Νέο Piaggio Porter NP6: Το πρώτο «φορτηγό πόλης»

Με ισχυρότερο κινητήρα διπλού καυσίμου και μεγαλύτερες μεταφορικές δυνατότητες, το νέο Piaggio Porter NP6 εμφανίζεται συνολικά αναβαθμισμένο σε πλήθος εκδόσεων, εξελίσσοντας περαιτέρω τα στοιχεία που το καθιέρωσαν ως ένα ελαφρύ φορτηγό, ιδανικό για τις απαιτητικές αστικές συνθήκες.

Σχεδόν είκοσι χρόνια από τη γέννησή του το 1992, ο «μεγάλος εργάτης μικρών διαστάσεων» όπως αυτοπροσδιορίζεται, το Piaggio Porter αποκτά τη νέα -και πιο εξελιγμένη από ποτέ- εκδοχή του, το ολοκαίνουργιο Piaggio Porter NP6, το οποίο βελτιώνει περαιτέρω τα στοιχεία που χάρισαν στο Porter τη φήμη του: Τον αξεπέραστο συνδυασμό των υψηλών ικανοτήτων φόρτωσης με τις μικρές διαστάσεις, με την ιταλική μάρκα να κάνει λόγο για το πρώτο «φορτηγό πόλης».


Στις μικρές επιχειρήσεις του κατασκευαστικού κλάδου απευθύνεται το Porter NP6 Tipper Deck, του οποίου η καρότσα ανατρέπεται ηλεκτροϋδραυλικά κατά 45 μοίρες.

Στις μικρές επιχειρήσεις του κατασκευαστικού κλάδου απευθύνεται το Porter NP6 Tipper Deck, του οποίου η καρότσα ανατρέπεται ηλεκτροϋδραυλικά κατά 45 μοίρες.

Kοινοποίησε το »

 «Καθώς συντελούνται ραγδαίες αλλαγές στις μετακινήσεις, στις καταναλωτικές δαπάνες και στην παράδοση προϊόντων, ο Όμιλος Piaggio προλαμβάνει τις νέες τάσεις εξελίσσοντας τη σειρά των προϊόντων του» σχολίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Piaggio Roberto Colaninno. «Σήμερα, το DNA του Ομίλου Piaggio κάνει ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός με την ανανέωση του Porter, ενός από τα ιστορικά μας οχήματα επαγγελματικής χρήσης, ευθυγραμμίζοντάς το με τις ανάγκες των σύγχρονων αστικών μετακινήσεων. Το Porter NP6 είναι η κορυφή της στρατηγικής ανάπτυξης των Επαγγελματικών Οχημάτων Piaggio, της βασικής μας επιχειρηματικής μας δραστηριότητας, μαζί με τα δίκυκλα και τα ρομποτικά συστήματα, και θα μας βοηθήσει να ενισχύσουμε τη θέση μας στην αγορά ελαφρών οχημάτων επαγγελματικής χρήσης και να προωθήσουμε την ανάπτυξη του Ομίλου διεθνώς», κατέληξε ο κος Colaninno.

Συνολικά αναβαθμισμένο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το εσωτερικό του νέου Porter NP6, η σχεδίαση του οποίου παραπέμπει σε αυτή ενός επιβατικού οχήματος.

Συνολικά αναβαθμισμένο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το εσωτερικό του νέου Porter NP6, η σχεδίαση του οποίου παραπέμπει σε αυτή ενός επιβατικού οχήματος.

 
Σημειώνεται, πως η σειρά Porter NP6 είναι ολοκληρωμένη και εξαιρετικά ευέλικτη και προσαρμόσιμη, με εκατοντάδες παραλλαγές. Υπάρχουν τρία μοντέλα, δύο με ανοικτή καρότσα (σταθερή ή ανατρεπόμενη) και ένα με πλαίσιο για μεγάλη ποικιλία διαμορφώσεων. Κατασκευάζεται στην Ιταλία, στο εργοστάσιο του Ομίλου Piaggio στην Pontedera και διανέμεται στις κύριες ευρωπαϊκές χώρες μέσω ενός δικτύου διανομέων που ειδικεύονται στην παροχή υπηρεσιών πώλησης και υποστήριξης επαγγελματικών οχημάτων, με στόχο τη μέγιστη ικανοποίηση των πελατών.

Οι κινητήρες του Porter NP6 είναι μόνο πράσινοι – διπλού καυσίμου (βενζίνη + LPG ή βενζίνη + CNG) με ξεκάθαρα πλεονεκτήματα τόσο για το περιβάλλον όσο και για την μείωση του κόστους καυσίμου.

Οι κινητήρες του Porter NP6 είναι μόνο πράσινοι – διπλού καυσίμου (βενζίνη + LPG ή βενζίνη + CNG) με ξεκάθαρα πλεονεκτήματα τόσο για το περιβάλλον όσο και για την μείωση του κόστους καυσίμου.

 
Ανάλογα με τις διαμορφώσεις, το Piaggio Porter NP6 πωλείται σε ανταγωνιστική τιμή που ξεκινά από τα 17.080 ευρώ για την έκδοση βενζίνης/υγραερίου. Διατίθεται σε πέντε χρωματικούς συνδυασμούς: Sapphire Blue (μπλε), Amber Orange (πορτοκαλί), Garnet Red (κόκκινο), Basalt Grey (γκρι), Plaster White (λευκό).

Η μικρών διαστάσεων καμπίνα του Porter NP6, μεγιστοποιεί την περιοχή που προορίζεται για το φορτίο (έως και 60% του συνολικού αποτυπώματος του οχήματος).

Η μικρών διαστάσεων καμπίνα του Porter NP6, μεγιστοποιεί την περιοχή που προορίζεται για το φορτίο (έως και 60% του συνολικού αποτυπώματος του οχήματος).

Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε στις ενότητες του θέματος που ακολουθούν. Για πρόσθετες πληροφορίες και τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά ολόκληρης της σειράς Piaggio Porter NP6, επισκεφτείτε τη διεύθυνση: https://commercial.piaggio.com/gr_EL/
 

Μέχρι 1.440 κιλά ωφέλιμο φορτίο εμφανίζουν οι εκδόσεις του Porter NP6 με την σταθερή -ανοιγόμενη περιμετρικά- καρότσα, στην οποία μπορούν να μεταφερθούν έως και 4 ευρωπαλέτες.

Μέχρι 1.440 κιλά ωφέλιμο φορτίο εμφανίζουν οι εκδόσεις του Porter NP6 με την σταθερή -ανοιγόμενη περιμετρικά- καρότσα, στην οποία μπορούν να μεταφερθούν έως και 4 ευρωπαλέτες.

Kοινοποίησε το »

Advertisement