Οι καιροί αλλάζουν και τα Datsun γίνονται συλλεκτικά...

Λίγο πάνω από 100.000 χλμ. σε 40 χρόνια ζωής έχει διανύσει το συγκεκριμένο Datsun 720, γεγονός που το καθιστά σχεδόν "καινούργιο".

Η σχάρα οροφής αναβαθμίζει τη μορφή -και όχι μόνο- του pick-up της Datsun.

Το ποσό των 18.900 δολαρίων απαιτείται στις ΗΠΑ, για να κάνει κάποιος δικό του το Datsun 720 King Cab του 1981.

Αρτια εξοπλισμένο για τα μέτρα της εποχής το Datsun 720.

Το σαλόνι βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, παρά τα 40 χρόνια ζωής που μετράει.

Πώς ακρίβυναν έτσι τα Datsun;

Θυμάστε τότε που ήμασταν μικροί και κοροϊδεύαμε τα Datsun και μέσω αυτών όλα τα pick-up; Επειδή -ως γνωστόν- γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος, δείτε πόσο κοστίζει σήμερα ένα καλοσυντηρημένο μοντέλο από τη δεκαετία του 1980…

Οι παλιότεροι από εσάς σίγουρα θα θυμάστε τα Datsun από τη δεκαετία του 1980, με τα οποία σχεδόν ταύτισε το όνομά της ολόκληρη η κατηγορία των pick-up, με τον χαρακτηρισμό να παίρνει συχνά μια κάπως υποτιμητική διάσταση. Ωστόσο, από τότε μέχρι σήμερα κύλισε πολύ νερό στο αυλάκι και η ιαπωνική μάρκα, ειδικά σε ό,τι αφορά στα σπορ μοντέλα της, ζει ένδοξες στιγμές, με τα μοντέλα της συχνά πυκνά να πιάνουν καλά λεφτά.


Λίγο πάνω από 100.000 χλμ. σε 40 χρόνια ζωής έχει διανύσει το συγκεκριμένο Datsun 720, γεγονός που το καθιστά σχεδόν

Λίγο πάνω από 100.000 χλμ. σε 40 χρόνια ζωής έχει διανύσει το συγκεκριμένο Datsun 720, γεγονός που το καθιστά σχεδόν "καινούργιο".

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Εξαίρεση όπως φαίνεται δεν αποτελούν ούτε τα «αγροτικά» της, τουλάχιστον όχι αυτό το Datsun 720 King Cab του 1981, με το οποίο ασχολούμαστε σήμερα. Βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, έχει διανύσει μόλις λίγο πάνω από 103.000 χλμ. και για αυτό, η εταιρεία GR Auto Gallery από το Μίσιγκαν, το πουλάει αντί του ποσού των 18.900 δολαρίων, δηλαδή κάτι παραπάνω από 16.000 ευρώ.

Η σχάρα οροφής αναβαθμίζει τη μορφή -και όχι μόνο- του pick-up της Datsun.

Η σχάρα οροφής αναβαθμίζει τη μορφή -και όχι μόνο- του pick-up της Datsun.

 
Φανταζόμαστε, βέβαια, πως για τη σχετικά υψηλή τιμή του ιαπωνικού pick-up ρόλο παίζει και η σπανιότητά του, καθώς το Datsun 720 λανσαρίστηκε σε περιορισμένο αριθμό οχημάτων στις ΗΠΑ και στο Μεξικό, σε αντίθεση με ό,τι ίσχυε για τα υπόλοιπα μοντέλα από την ασιατική χώρα, όπως το Toyota Hilux.

Το ποσό των 18.900 δολαρίων απαιτείται στις ΗΠΑ, για να κάνει κάποιος δικό του το Datsun 720 King Cab του 1981.

Το ποσό των 18.900 δολαρίων απαιτείται στις ΗΠΑ, για να κάνει κάποιος δικό του το Datsun 720 King Cab του 1981.

 
Toyota Hilux 35ετίας ακριβότερο από καινούργιο!

Αρτια εξοπλισμένο για τα μέτρα της εποχής το Datsun 720.

Αρτια εξοπλισμένο για τα μέτρα της εποχής το Datsun 720.

 
Όπως και να έχει το πράγμα, το συγκεκριμένο Datsun φέρει έναν 4κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,2 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, στέλνοντας την κίνηση συνεχώς και στους τέσσερις τροχούς.

Το σαλόνι βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, παρά τα 40 χρόνια ζωής που μετράει.

Το σαλόνι βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, παρά τα 40 χρόνια ζωής που μετράει.

 
Στο εσωτερικό συναντάμε όλα τα «καλούδια» της εποχής, όπως AM/FM radio και air condition, ενώ ανάμεσα στα στοιχεία του εξοπλισμού ξεχωρίζει η σχάρα οροφής, με τα φώτα ομίχλης και τη θήκη για την απαραίτητη …καραμπίνα.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement Advertisement