Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μειωμένες κατά 24,4% ήταν οι πωλήσεις της Volskwagen Commercial Vehicles σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα στο 2020, λόγω της πανδημίας του Covid-19.

Πως η πανδημία επηρέασε τις πωλήσεις της Volkswagen

3.684 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2021)

Οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen σε παγκόσμιο επίπεδο για το 12μηνο του 2020, αντικατοπτρίζουν την συνολική εικόνα της αυτοκινητοβιομηχανίας λόγω της πανδημίας.

Η σαφής επίδραση της πανδημίας του Covid-19 στην πορεία των πωλήσεων της Volkswagen Commercial Vehicles αποτελεί ουσιαστικά μια μικρογραφία της εικόνας της αγοράς, σε παγκόσμιο επίπεδο, για την αγορά των επαγγελματικών οχημάτων.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία παρέδωσε συνολικά 371.000 οχήματα κατά τη διάρκεια του 2020, που συνιστούν πτώση στις πωλήσεις της κατά 24,4% σε σχέση με το 12μηνο του 2019.
Κατά τη διάρκεια του 1ου 4μήνου, οι πωλήσεις ήταν ελαφρώς μειωμένες σε σχέση με το προηγούμενο έτος ωστόσο, σαφής ήταν η υποχώρηση μέσα στο 2ο 4μηνο, όταν και τέθηκε σε ισχύ το πρώτο lockdown που συνοδεύτηκε και από το κλείσιμο των γραμμών παραγωγής της εταιρείας για αρκετές εβδομάδες.
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά μέχρι και τον Σεπτέμβριο, όταν και η εταιρεία σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 13,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, ωστόσο αυτός ήταν και ο μοναδικός κατά τη διάρκεια του οποίου, οι πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών ήταν περισσότερες σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Φυσικά, όπως όλοι γνωρίζουμε, οι περιορισμοί και τα προβλήματα που η πανδημία συνέχισε να επιφέρει σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν κατέστησαν δυνατό να συνεχίσει σε αντίστοιχους ρυθμούς, η πορεία των πωλήσεων της εταιρείας μέχρι το τέλος του έτους.
Οι πωλήσεις του VW Caddy ανήλθαν στα 112.000 οχήματα (-27,3%), των διαφόρων εκδόσεων του T6.1 στις 145.000 μονάδες (-24,7%) ενώ του Amarok ολοκληρώθηκαν στα 52.100 οχήματα (-28,1%) και του Crafter στις 61.700 μονάδες (-13,0%).
Ωστόσο, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ανήλθαν στις 2.700 μονάδες και παρουσίασαν αύξηση κατά 167,4% σε σχέση με το 2019.
Καταλήγοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως το 2020 ήταν μια… ειδική χρονιά για την VWCV δεδομένου ότι, προς το τέλος του ξεκίνησε η παραγωγή και διάθεση της νέας γενιάς του Caddy σε διάφορες αγορές της ΕΕ ενώ, μέσα στο καλοκαίρι σταμάτησε και η παραγωγή του Amarok στο εργοστάσιο του Ανόβερου, με την εταιρεία να ανακοινώνει πως μέσα στο 2022 θα πραγματοποιηθεί η πρεμιέρα της νέας του γενιάς, σε συνεργασία με την Ford.
Τέλος, μέσα στο 2021, η εταιρεία θα παρουσιάσει μέσω της έκδοσης Multivan, τη νέα γενιά του «Τ» (Transporter κ.ά.) σε υβριδικές (Plug-in Hybrid) εκδόσεις ενώ, μέσα στο 2022 θα παρουσιαστεί επίσημα και το πλήρως ηλεκτροκίνητο «ID Buzz».