Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Μετρήθηκαν μεταξύ άλλων ο χειρισμός στον δρόμο, τα συστήματα ασφαλείας, η άνεση των οδηγών, η απόδοση των κινητήρων και η ποιότητα κατασκευής.

Μετρήθηκαν μεταξύ άλλων ο χειρισμός στον δρόμο, τα συστήματα ασφαλείας, η άνεση των οδηγών, η απόδοση των κινητήρων και η ποιότητα κατασκευής.

Νικητής του ETC αναδείχθηκε το Scania 420 R, καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις ήταν το φορτηγό με την μικρότερη κατανάλωση.

Νικητής του ETC αναδείχθηκε το Scania 420 R, καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις ήταν το φορτηγό με την μικρότερη κατανάλωση.

Οι οδηγοί εντυπωσιάστηκαν από το επίπεδο άνεσης του DAF XF 450.

Οι οδηγοί εντυπωσιάστηκαν από το επίπεδο άνεσης του DAF XF 450.

  • Μετρήθηκαν μεταξύ άλλων ο χειρισμός στον δρόμο, τα συστήματα ασφαλείας, η άνεση των οδηγών, η απόδοση των κινητήρων και η ποιότητα κατασκευής.
  • Νικητής του ETC αναδείχθηκε το Scania 420 R, καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις ήταν το φορτηγό με την μικρότερη κατανάλωση.
  • Οι οδηγοί εντυπωσιάστηκαν από το επίπεδο άνεσης του DAF XF 450.

Πώς τα πήγαν τα γνωστότερα φορτηγά στο European Truck Challenge;

33.042 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2023)

Ποιο ήταν το καλύτερο φορτηγό; Το τεστ συμπεριλάμβανε πληθώρα δοκιμών σε διάφορες συνθήκες. Καλύτερο το Scania σε εξοικονόμηση καυσίμου, η «επιλογή των οδηγών» δόθηκε στο DAF.

Το πιο οικονομικό το Scania

Το Γερμανικό περιοδικό Truck & Trailer Welt οργάνωσε το European Truck Challenge, στο οποίο δοκιμάστηκαν  το DAF XF 450, το Mercedes-Benz Actros L 1845 και το Scania 420 R. Μετρήθηκαν μεταξύ άλλων ο χειρισμός στον δρόμο, τα συστήματα ασφαλείας, η άνεση των οδηγών, η απόδοση των κινητήρων και η ποιότητα κατασκευής. Ο τελικός νικητής είναι αυτός που κατανάλωσε το λιγότερο καύσιμο και AdBlue. Για να ελαχιστοποιηθούν οι μεταβλητές, χρησιμοποιήθηκαν ελαστικά ίδιας μάρκας, καθώς και οι ίδιες καρότσες με το ίδιο φορτίο. Τα φορτηγά ζυγίστηκαν πριν και μετά τη δοκιμή.
 
Νικητής του ETC αναδείχθηκε το Scania 420 R, καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις ήταν το φορτηγό με την μικρότερη κατανάλωση. Η μέτρηση έδειξε 4,9% καλύτερη οικονομία καυσίμου σε σχέση με το αμέσως επόμενο φορτηγό. Η Scania δήλωσε πως το σύστημα μετάδοσης «Super» και το αναβαθμισμένο Cruise Control συνέβαλαν στην νίκη.


Νικητής του ETC αναδείχθηκε το Scania 420 R, καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις ήταν το φορτηγό με την μικρότερη κατανάλωση.

Νικητής του ETC αναδείχθηκε το Scania 420 R, καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις ήταν το φορτηγό με την μικρότερη κατανάλωση.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »