Παραγγελία ρεκόρ για ηλεκτρικά φορτηγά έλαβε η Volvo Trucks από το Maersk Group.
«Σαρώνουν» τα ηλεκτρικά φορτηγά της Volvo
Η Volvo Trucks ενισχύει περαιτέρω την ηγετική της θέση στην αγορά των ηλεκτρικών φορτηγών, κλείνοντας δύο σημαντικές παραγγελίες στις ΗΠΑ, από τις οποίες η μία συνιστά ρεκόρ για τη σουηδική εταιρεία. Μέχρι το επόμενο, φυσικά…
Παραγγελία ρεκόρ ηλεκτρικών φορτηγών η Volvo!
- «Χαμός» στις ΗΠΑ με το Volvo VNR Electric
- Παραγγελία ρεκόρ από τη Maersk
- 1η στα ηλεκτρικά (μερίδιο 42% στην Ευρώπη)
- 1.100 παραγγελίες το 2021 από 20 χώρες
Μέχρι στιγμής, η μεγαλύτερη παραγγελία ηλεκτρικών φορτηγών που είχε λάβει η Volvo Trucks από έναν μόνο πελάτη της, ήταν οι 100 μονάδες του FM Electric που είχε κλείσει πέρυσι η ναυτιλιακή εταιρεία DFDS από τη Δανία.
Το ρεκόρ, όμως, αυτό αποτελεί πλέον παρελθόν, καθώς η γνωστή εταιρεία logistics, Maersk, παρήγγειλε πρόσφατα στη Β. Αμερική 110 μονάδες του Volvo VNR Electric, το οποίο πριν από λίγο καιρό είχε παρουσιαστεί στην αναβαθμισμένη εκδοχή του, η οποία εμφανίζει μεγαλύτερη αυτονομία κατά 85%. Μάλιστα, η εν λόγω παραγγελία έρχεται σε συνέχεια της προηγούμενης, για την παράδοση 16 μονάδων του ίδιου ηλεκτρικού φορτηγού.
Οι 110 μονάδες του Volvo VNR Electric συνιστούν τη μεγαλύτερη έως τώρα παραγγελία που έχει λάβει η εταιρεία από έναν πελάτη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με αυτονομία 440 χλμ.
Τα εν λόγω φορτηγά θα παραλάβει η εταιρεία Performance Team, που αποτελεί μέλος του Maersk Group. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στο δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους και τα Volvo VNR Electric θα πιάσουν αμέσως δουλειά, ενώ στο σύνολό τους (126 φορτηγά) θα έχουν παραδοθεί μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Τα βαρέα (Class 8) ηλεκτρικά φορτηγά θα χρησιμοποιηθούν στην Καλιφόρνια σε μια ποικιλία εργασιών μεταφοράς, εξυπηρετώντας τις ανάγκες των logistics λιμένων και των δρομολογίων διανομών μεταξύ αποθηκών. Υπενθυμίζεται, πως το Volvo VNR Electric εμφανίζει μέγιστη αυτονομία 440 χλμ. χάρη στις μπαταρίες των έως και 565 kWh, οι οποίες φορτίζουν στο 80% σε 90 λεπτά όταν αποτελούνται από 6 συστοιχίες και σε 60 λεπτά όταν έχουν 4.
Ηλεκτρικά φορτηγά για όλους
Στο μεταξύ, λίγο νωρίτερα η Volvo Trucks Β. Αμερικής πούλησε 50 μονάδες του Volvo VNR Electric στην αμερικάνικη start-up «WattEV», τα οποία μέσα στους επόμενους μήνες θα ενταχθούν στον στόλο της υπηρεσίας «TaaS» (Truck-as-a-Service) της εταιρείας. Μέσω αυτής, η WattEV δίνει πρόσβαση στους φορτωτές και μεταφορείς σε βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά. Η χρέωση γίνεται ανά διανυθέν χιλιόμετρο (μίλι για την ακρίβεια) και περιλαμβάνει και τη φόρτιση, με την εταιρεία να κάνει λόγο για ένα συνολικό λειτουργικό κόστος, αντίστοιχο με αυτό των diesel φορτηγών.
Για να υποστηρίξει το επιχειρησιακό μοντέλο «TaaS», η WattEV κατασκευάζει ένα δημόσιο δίκτυο σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών φορτηγών, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι κύριοι μεταφορικοί άξονες της Καλιφόρνιας. Τα πρώτα σχετικά ντεπό θα διαθέτουν ταχυφορτιστές ισχύος 250 kW, που θα επιτρέπουν τη φόρτιση των Volvo VNR Electric σε 1,5 ώρα (στο 80%). Στόχος της εταιρείας είναι να επεκτείνει το δίκτυο σε όλες τις ΗΠΑ, προσφέροντας δυνατότητα φόρτισης 1,2 MW.