ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

H Opel ενίσχυσε κατά 0,4% το μερίδιό της στις ευρωπαϊκές πωλήσεις LCV, καθώς με 29.000 ταξινομήσεις κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, κατέλαβε μερίδιο αγοράς της τάξης του 5,3%.

Εν μέρει, η επιτυχία πιστώνεται και στον συνεχή «εξηλεκτρισμό» της γκάμας της Opel, με το Vivaro-e να αποτελεί το best-seller BEV όχημα στην κατηγορία του στην Ευρώπη.

Σε άνοδο τα LCV της Opel

2.873 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2021)

Σημαντικά ενισχυμένη εμφανίζεται κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, η εμπορική θέση της Opel/Vauxhall στην αγορά LCV της Ευρώπης, με το ηλεκτρικό Vivaro-e να αποτελεί το πιο δημοφιλές μοντέλο BEV της κλάσης του.

Σημαντική αύξηση στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV) σημείωσε η Opel/Vauxhall, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους. Συγκεκριμένα, στην Ευρώπη οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 26%, με την εταιρεία να εμφανίζει 29.000 ταξινομήσεις, ενώ το μερίδιο αγοράς ανήλθε στο 5,3%.
 
Αναλυτικότερα, ο Μάρτιος ήταν ο ισχυρότερος μήνας του πρώτου τριμήνου, καθώς ενώ η ευρωπαϊκή αγορά LCV προσπαθούσε ακόμα να ανακάμψει από την ύφεση που προκλήθηκε από την πανδημία του κορονοϊού, η Opel/Vauxhall κέρδισε σημαντικό έδαφος, καθώς είδε το μερίδιο αγοράς που κατέχει να αυξάνεται μέσα σε ένα χρόνο, από το 4,9% στο 5,3%. Συνολικά, από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, η Opel και η Vauxhall είχαν επίσης εξαιρετική απόδοση στις αντίστοιχες εγχώριες αγορές τους, με το μερίδιο της Opel στην αγορά LCV της Γερμανίας να αυξάνεται κατά 0,2% φτάνοντας στο 6,2% και αυτό της Vauxhall στο Ηνωμένο Βασίλειο, να αγγίζει το 9,8% (+0,3%).
 
Ένας από τους λόγους αυτής της εμπορικής επιτυχίας, μάλλον έχει να κάνει με τον συνεχή «εξηλεκτρισμό» της γκάμας της εταιρείας, καθώς στο πρώτο τρίμηνο το Vivaro-e ήταν το best-seller ηλεκτρικό όχημα (BEV) στην κατηγορία του στην Ευρώπη. «Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο LCV που αποτελείται από το Combo, το Vivaro και το Movano θα ηλεκτροδοτηθεί. Αυτό θα μας δώσει περαιτέρω ώθηση και θα ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις μας», δήλωσε ο Michael Lohscheller, Διευθύνων Σύμβουλος της Opel/Vauxhall.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως στο πλαίσιο της δυναμικής της εξαγωγικής πολιτικής, η Opel επεκτείνει επίσης τις δραστηριότητές της στα LCV σε αγορές εκτός Ευρώπης. Χάρη στην ταχεία αύξηση των πωλήσεων σε σημαντικές εξαγωγικές αγορές όπως η Τουρκία, η Ουκρανία, η Ρωσία ή το Μαρόκο, οι διεθνείς πωλήσεις LCV τριπλασιάστηκαν το πρώτο τρίμηνο του έτους. Αυτή η ανοδική τάση είναι πιθανό να συνεχιστεί, καθώς η Opel λανσάρει LCV φέτος σε αρκετές επιπλέον αγορές όπως ο Ισημερινός και η Τυνησία.