Μέσα στον Απρίλιο ξεκινούν στις διάφορες αγορές της ΕΕ οι πωλήσεις του νέου Vanette της Renault με την ονομασία «Express» ενώ στην Ελλάδα αναμένεται μέσα στο 20 6μηνο του έτους.
Το Express Van αναμένεται να αποτελέσει τη νέα πρόταση της Renault PRO+ στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των Vanettes και σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, η εμπορική του πορεία στις διάφορες αγορές της ΕΕ θα ξεκινήσει σταδιακά μέσα στον προσεχή Απρίλιο.
Υιοθετώντας τα βασικά γνωρίσματα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της εταιρείας όπως τα «C-Shape» φωτιστικά σώματα, ο στιβαρός προφυλακτήρας και η κομψή σχεδιαστικά μάσκα, σε συνδυασμό με πολλαπλές στυλιστικές λεπτομέρεις από χρώμιο σε διάφορα σημεία, η σχεδίαση του νέου Express Van είναι σαφέστατα καλαίσθητη και αποπνέει δυναμισμό.
Στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών συναντάμε ένα κομψό ταμπλό με σχεδόν κάθετη κλίση ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως η εταιρεία έχει δώσει μεγάλη βαρύτητα στη διασφάλιση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων, που έχουν συνολική χωρητικότητα 48 λτ.
Σε ότι αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες, το νέο γαλλικό Vanette θα προσφέρει χώρο φόρτωσης με μέγιστο ωφέλιμο μήκος 1,91μ. καθώς και μια εξαιρετικά πλατιά πλευρική πόρτα (716 χλστ.). Αναλόγως δε της θέσεις του διαχωριστικού και του καθίσματος του συνοδηγού, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης κυμαίνεται από τα 3,3 – 3,7κ.μ. ενώ, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 780 κιλά για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις και στα 650 κιλά για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.
Σε ότι αφορά στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, το νέο Renault Express Van θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προηγμένα συστήματα πολυμέσων και πλοήγησης (Radio Connect R&Go, Easy Link) που συνδυάζονται με μια οθόνη αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Παράλληλα, θα είναι διαθέσιμες έως και τρεις θύρες USB καθώς και τέσσερις παροχές ρεύματος 12V, εκ των οποίων η μία στον χώρο φόρτωσης.
Παράλληλα, στα συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού περιλαμβάνονται επιλογές όπως το Rear View Assist που προβάλει εικόνα με τα όσα συμβαίνουν πίσω από το όχημα σε μια οθόνη που αντικαθιστά τον κεντρικό καθρέπτη, το Blind Spot Warning που εκμηδενίζει τα «νεκρά» σημεία στο οπτικό πεδίο του οδηγού σε αμφότερες τις πλευρές του οχήματος, το Wide View Mirror που αναλαμβάνει να επεκτείνει το οπτικό πεδίο του οδηγού προς την πίσω/ δεξιά μεριά του οχήματος, ενώ, η κάμερα οπισθοπορείας (Reversing Camera) προβάλει τις ενδείξεις της, είτε στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων, είτε στην ειδική οθόνη στη θέση του κεντρικού καθρέπτη.
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, στις διάφορες αγορές της ΕΕ το νέο Express Van θα προσφέρεται με έναν 1.300άρη TCe βενζινοκινητήρα 100 ίππων καθώς και δύο εκδόσεις 75 ή 95 ίππων ενός 1.500άρη Blue dCi πετρελαιοκινητήρα. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ, ειδικά για τις εκδόσεις «Ecoleader» των 75 ίππων (1,5 Blue dCi) περιλαμβάνεται και περιορισμός της μέγιστης ταχύτητας στα 100 χλμ./ώρα για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Renault Express Van θα διατεθεί σε εκατοντάδες χώρες (και εκτός ΕΕ), όπου και θα είναι διαθέσιμο με έναν βενζινοκινητήρα TCe 1,6λτ. με απόδοση 110 ίππων (5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) και τον 1.500άρη Blue dCi πετρελαιοκινητήρα των 95 ίππων (χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων).