Το νέο Mitsubishi L200 κάνει πρεμιέρα
Μετά από μια 9ετία και περισσότερες από 1,3 εκ. πωλήσεις οχημάτων, η προηγούμενη γενιά του ιαπωνικού Pick-Up μπορεί να χαρακτηριστεί ως εξαιρετικά επιτυχημένη ωστόσο, το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και πλέον, η 5η κατά σειρά γενιά του μοντέλου αναμένεται να παρουσιαστεί στην 85η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης που ξεκινά στις αρχές Μαρτίου.
Το L200 είναι εξαιρετικής στρατηγικής σημασίας μοντέλο για
τη Mitsubishi Motors Corporation και η νέα γενιά του χαρακτηρίζεται ως το «Απόλυτο Sport Utility Truck» με
βελτιωμένα επίπεδα αξιοπιστίας, αντοχής, άνεσης και ευελιξίας.
Ανανεωμένη σχεδίαση
αμαξώματος και εσωτερικού
Διατηρώντας τη δυναμική αισθητική του προκατόχου του, το νέο L200 εμφανίζει σημαντικές αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση του αμαξώματος. Παράλληλα, ο αεροδυναμικός συντελεστής του οχήματος έχει μειωθεί (Cd: 0,40) με σαφή οφέλη και στη μέση κατανάλωση καυσίμου.
Αντίστοιχα, στο εσωτερικό της
καμπίνας των επιβατών (εκδόσεις με μονή, διπλή ή επιμηκυμένη καμπίνα)
διακρίνεται για την βελτιωμένη ηχομόνωση, ενώ σημαντικά αναβαθμισμένη είναι και
η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί. Επιπρόσθετα, η βελτιωμένη
ρύθμιση και δομή της πίσω ανάρτησης (μακρύτερα φύλλα σούστας), συμβάλει στη
βελτίωση της ποιότητας κύλισης.
Πέραν όλων αυτών, αξίζει να
αναφέρουμε πως σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες που έχουν γίνει
γνωστές, το στιβαρό πλαίσιο του νέου ιαπωνικού Pick-Up εμφανίζει αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 7%, γεγονός
που επηρεάζει θετικά την αντοχή του ακόμη και κάτω από τις πιο σκληρές συνθήκες
χρήσης σε έντονες εδαφικές ανωμαλίες.
Τέλος, η πολύ καλή ευελιξία
του νέου L200 υπογραμμίζεται και από το
γεγονός ότι, ο κύκλος στροφής του είναι αντίστοιχος με αυτόν της προηγούμενης
γενιάς του (5,9μ.).
Νέοι κινητήρες και
βελτιωμένες επιδόσεις
Στη γκάμα του νέου Mitsubishi L200 προστίθεται ένας νέος, αλουμινένιος, υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρας «MIVEC» με χωρητικότητα 2,4λτ. που εμφανίζει σημαντικές χαμηλότερες εκπομπές CO2 (-17%) που ξεκινούν από τα 169 g/km στις εκδόσεις με το νέο μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων.
Το νέο αυτό μηχανικό σύνολο
αποδίδει ισχύ 154 και 180 ίππων με τη μέγιστη ροπή του να ορίζεται αντίστοιχα
στα 380 ή 430 Nm ενώ, ο υπερσυμπιεστής με
μεταβλητή γεωμετρία (με μικρή τουρμπίνα), παρέχει βελτιωμένη απόκριση.
Παράλληλα, αξίζει να αναφέρουμε πως στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο, τα
χειριστήρια εναλλαγής των σχέσεων εδράζονται στην κολώνα του τιμονιού (paddles).
Το σύστημα μόνιμης 4κίνησης «SS4-II» (Super Select 4WD II) με
υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων θα εξακολουθήσει να προσφέρει μια εξαιρετική
οδική συμπεριφορά στο ιαπωνικό μοντέλο τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου ενώ, ελέγχεται
μέσω ενός νέου, περιστροφικού επιλογέα.
Παράλληλα, ηλεκτρονικά συστήματα
όπως τα Active Stability
& Traction Control, Trailer Stability Control, Hill Start Assist, Lane Departure Warning κ.ά., θα προσφέρουν μια σημαντική χείρα βοηθείας στον
οδηγό κάτω από όλες τις συνθήκες.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr