ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Ηλεκτρική αυτονομία έως και 60 χλμ. προσφέρει το plug-in-hybrid φορτηγό της Scania, η οποία διαθέτει και απλό υβριδικό μοντέλο.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ηλεκτρική αυτονομία έως και 60 χλμ. προσφέρει το plug-in-hybrid φορτηγό της Scania, η οποία διαθέτει και "απλό" υβριδικό μοντέλο.

Tης Scania τα πιο προηγμένα υβριδικά φορτηγά (+vid)

18.298 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2022)

Ηλεκτρική αυτονομία έως και 60 χλμ. προσφέρουν τα υβριδικά φορτηγά μεικτού βάρους μέχρι και 36 τόνων που διαθέτει στη γκάμα της η Scania, η οποία διαθέτει στην αγορά τόσο το «απλό» υβριδικό όσο και αυτό που φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα, με τις επιλογές σε αμαξώματα, καμπίνες και θερμικούς κινητήρες να είναι σχεδόν ανεξάντλητες.

Με ηλεκτρική αυτονομία έως και 60 χλμ. τα υβριδικά Scania!

  • Απλό υβριδικό & plug-in-hybrid που φορτίζει σε 35 λεπτά
  • Ηλεκτροκινητήρας με έως 389 hp ισχύος και 2.100 Nm ροπής
  • Οικονομία σε καύσιμο έως και 40%
  • Με μεγαλύτερο ωφέλιμο και μεικτό έως και 36 τόνων
 
Η Scania διαθέτει στη γκάμα της αναβαθμισμένα υβριδικά φορτηγά (Hybrid Electric Vehicles - HEV) όπως και υβριδικά που φορτίζουν στην πρίζα (Plug-in Hybrid Electric Vehicle - PHEV), τα οποία μπορούν να αποκτηθούν με μια σειρά επιλογών σε κινητήρες και τρόπους φόρτισης, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες κλάδων όπως οι ψυχόμενες μεταφορές και οι αστικές διανομές, ενώ μπορούν να αποτελέσουν και μπετονιέρες.
 
Ο ολοκαίνουργιος ηλεκτροκινητήρας GE281 εξελίχθηκε από την ίδια τη Scania και συνεργάζεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης χωρητικότητας 7 ή 9 λίτρων. Ουσιαστικά αποτελεί την ένωση δύο ηλεκτρικών μοτέρ και είναι συνδεδεμένος με το κιβώτιο Opticruise, ενώ είναι σε θέση να «αντιμετωπίσει» μεικτά βάρη έως και 36 τόνων, δίχως να χρειάζεται τη συνδρομή του συμβατικού κινητήρα. Υπόσχεται, μάλιστα, εξοικονόμηση καυσίμου έως και κατά 40% σε αστικό περιβάλλον, σε σχέση πάντα με τα «παραδοσιακά» σύνολα.


Τα υβριδικά της Scania διατίθενται ως τράκτορες ή μονά φορτηγά, με τις καμπίνες P, G και L.

Τα υβριδικά της Scania διατίθενται ως τράκτορες ή μονά φορτηγά, με τις καμπίνες P, G και L.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πλήθος επιλογών σε κινητήρες και αμαξώματα

Το υβριδικό φορτηγό της Scania είναι διαθέσιμο με τις καμπίνες P, G και L, τόσο ως τράκτορας όσο και ως μονό φορτηγό. Επιλογή υπάρχει και ως προς τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν να διαλέξουν ανάμεσα στο σύνολο DC07 και στο DC09, τα οποία πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6 και μπορούν να λειτουργήσουν και με εναλλακτικά καύσιμα (HVO ή biodiesel FAME).
 
Αναλυτικότερα, ο 6κύλινδρος DC07 κινητήρας έχει χωρητικότητα 6,7 λτ. και προσφέρεται στις εκδόσεις DC07 111, DC07 112 και DC07 113, οι οποίες εμφανίζουν ισχύ 220, 250 και 280 ίππων, αντίστοιχα, στις 1.900 σ.α.λ. Ο μικρός έχει ροπή 1.000 Nm/1.050-1.500 σ.α.λ., ο μεσαίος 1.100 Nm/1.050-1.550 σ.α.λ. και ο μεγάλος 1.200 Nm/1.050-1.600 σ.α.λ.
 
Σε τρεις εκδόσεις (DC09 130, DC09 126 και DC09 127) προσφέρεται και το 5κύλινδρο σύνολο των 9,3 λίτρων, με τις δύο ισχυρότερες να είναι αυτές που μπορούν να κάψουν και εναλλακτικά καύσιμα. Οι τιμές της ισχύος, αντίστοιχα, διαμορφώνονται στους 280, 320 και 360 ίππους/1.900 σ.α.λ. Η ροπή, πάλι, ορίζεται στα 1.400, 1.600 και 1.700 Nm/1.050-1.350 σ.α.λ. (στη μικρή είναι από τις 1.000 σ.α.λ.).

Με ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ.

Αυτό που έχει, μάλλον, μεγαλύτερη σημασία είναι πως ο ηλεκτροκινητήρας GE281 αποδίδει 230 kW (308 hp) συνεχούς ισχύος, ενώ εμφανίζει μέγιστη απόδοση 290 kW (389 hp) ισχύος και 2.100 Nm ροπής. Το συνδεδεμένο ζεύγος των ηλεκτρικών μοτέρ μπορεί να κινήσει από μόνο του το φορτηγό για απόσταση έως και 60 χλμ. Όταν το απαιτούν οι συνθήκες -πατώντας το πλήκτρο «Power»- ο οδηγός έχει στη διάθεσή του επιπλέον 74 kW (100 hp) ισχύος από αυτά που αποδίδει ο κινητήρας ντίζελ.
 
Το υβριδικό φορτηγό διαθέτει έξι εμπρόσθιες σχέσεις μα όχι τον παραδοσιακό συμπλέκτη, καθώς έχει επιλεγεί το πλανητικό σύστημα μετάδοσης για να μη διακόπτεται η ροπή κατά τη διάρκεια των αλλαγών ταχυτήτων. Η λύση αυτή προτιμήθηκε για να έχουν τα νέα φορτηγά κορυφαίες ικανότητες έρπυσης (creep), ενώ ο δυναμολήπτης (ΡΤΟ) μπορεί να χρησιμοποιηθεί και όσο το φορτηγό βρίσκεται εν κινήσει, τόσο με ηλεκτρική ενέργεια όσο και με τη βοήθεια του συμβατικού κινητήρα.

Συνέχεια του άρθρου >>>