Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ηλεκτρική αυτονομία έως και 60 χλμ. υπόσχεται το αναβαθμισμένο plug-in-hybrid φορτηγό της Scania, που δοκιμάζει η εταιρεία logistics, HAVI.

Η φόρτιση των μπαταριών των 90 kWh πραγματοποιείται σε περίπου 35 λεπτά.

Αναβαθμισμένο υβριδικό Scania (+vid)

3.402 Επισκέψεις στο άρθρο (31/8/2021)

Μια αναβαθμισμένη εκδοχή του plug-in-hybrid (PHEV) φορτηγού της Scania, δοκιμάζεται σε πραγματικές συνθήκες αυτή την περίοδο στη Στοκχόλμη, έχοντας ως στόχο -μεταξύ άλλων- να αναδειχθούν τα οφέλη των νυχτερινών παραδόσεων.

Ένα plug-in-hybrid (PHEV) φορτηγό της παρέδωσε πρόσφατα η Scania στη γνωστή εταιρεία logistics, HAVI, προκειμένου η τελευταία να το χρησιμοποιήσει στα δρομολόγια που πραγματοποιεί στη Στοκχόλμη και στα προάστιά της. Επιπλέον, το εν λόγω υβριδικό φορτηγό που φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα, αποτελεί μέρος των δοκιμών που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο ερευνητικών προγραμμάτων.


Η φόρτιση των μπαταριών των 90 kWh πραγματοποιείται σε περίπου 35 λεπτά.

Η φόρτιση των μπαταριών των 90 kWh πραγματοποιείται σε περίπου 35 λεπτά.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Νυχτερινές διανομές στη Στοκχόλμη (vid)
 
Αυτός είναι ο λόγος που το υβριδικό Scania θα λειτουργεί τις περισσότερες ώρες, τόσο κατά τη διάρκεια της ημέρας όσο και της νύχτας. Σημειώνεται, πως η HAVI πραγματοποιεί ήδη από το 2019 νυχτερινές παραδόσεις στη Στοκχόλμη, που είχαν ως αποτέλεσμα τις χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, οξειδίου του αζώτου και σωματιδίων. Τα παραπάνω είναι μία ακόμα απόδειξη, πως υπάρχουν σημαντικά κοινωνικά οφέλη από τις αποδοτικές μεταφορές και από τις παραδόσεις εκτός ωρών αιχμής.
 
Διανομές με ηλεκτρικά φορτηγά (+vids)
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως το εν λόγω υβριδικό φορτηγό αποτελεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή όσων κυκλοφορούν ήδη, καθώς φέρει μια υβριδική ψυκτική μονάδα που τροφοδοτείται από ηλεκτρική ενέργεια. Επιπλέον, φέρει το δικό της σύστημα όπως και ειδική μπαταρία, ώστε να παραμένει αθόρυβη. Ακόμα, οι παραδόσεις γίνονται ακόμα πιο ήσυχες, χάρη στη χρήση μονωτικών υλικών στην πίσω ράμπα και στο πάτωμα.
 
Αφιέρωμα: Τα 13+1 ηλεκτρικά φορτηγά
 
Σημειώνεται, πως είναι η πρώτη φορά που η HAVI δοκιμάζει την καμπίνα χαμηλής εισόδου και οι άνθρωποί της θα αξιολογήσουν το φορτηγό μετά τη συμβίωσή τους με αυτό. Τονίζεται, πως το υβριδικό φορτηγό υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία έως και 60 χλμ., γεγονός που μεταφράζεται σε χαμηλότερα επίπεδα ρύπων.
 
Απορριμματοφόρο υδρογόνου η Scania (+vid)
 
Υπενθυμίζεται, πως το υβριδικό φορτηγό της Scania που φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα, λανσάρεται στις εκδόσεις καμπίνας «L» και «P». Ο 9λιτρος κινητήρας πετρελαίου απόδοσης 280-360 ίππων, πλαισιώνεται από έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115 kW (155 hp), με το υβριδικό σύστημα να περιλαμβάνει ακόμα και τρεις συστοιχίες μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 90 kWh. Η φόρτιση στο 80% μέσω καλωδίου CCS σε έναν φορτιστή συνεχούς ρεύματος των 95 kW, πραγματοποιείται σε περίπου 35 λεπτά. Χάρη στην τεχνολογία «Scania Zone», το φορτηγό αλλάζει αυτόματα από τον συμβατικό στον ηλεκτρικό κινητήρα, κάθε φορά που εισέρχεται σε ζώνες χαμηλών ρύπων.
 
Σας αφήνουμε με ένα σύντομο βίντεο από το υβριδικό Scania της HAVI:
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »