ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Πρώτη θέση στο Τεστ των 1.000 πόντων για το Scania 460 R που εμφάνισε στην πίστα κατανάλωση 27,1 λτ./100 χλμ.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρώτη θέση στο Τεστ των 1.000 πόντων για το Scania 460 R που εμφάνισε στην πίστα κατανάλωση 27,1 λτ./100 χλμ.

Πρώτη η Scania στο τεστ των 1.000 πόντων

14.641 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2022)

Ο νέος «Super» 13λιτρος κινητήρας της Scania στην έκδοση των 460 ίππων εμφάνισε πραγματική κατανάλωση 27,1 λτ./100 χλμ., γεγονός που βοήθησε τα μέγιστα τη σουηδική εταιρεία να κατακτήσει για μία ακόμα φορά την 1η θέση στο περίφημο συγκριτικό τεστ των 1.000 πόντων.

Για 4η σερί χρονιά 1η η Scania στη μεγαλύτερη συγκριτική δοκιμή!

  • Πρωτιά για το Scania 460 R με 947,3/1.000 πόντους
  • Με κατανάλωση 27,1 λτ./100 χλμ. – 4% καλύτερη του ανταγωνισμού
  • 2η η Volvo (28,2 λτ.) και 3η η MAN (29,8 λτ.)
  • Νέος 13λιτρος κινητήρας Scania με 420 - 560 ίππους
Το ολοκαίνουργιο Scania Super -με τον πρόσφατα αναβαθμισμένο κινητήρα των 13 λίτρων- κέρδισε την πρώτη θέση στην πιο διάσημη ίσως συγκριτική δοκιμή βαρέων οχημάτων, στο τεστ «1000 Punkte» του γερμανικού περιοδικού Lastauto Omnibus, στο οποίο η σουηδική μάρκα επικρατεί για 4 συνεχόμενες χρονιές.
 
Συγκεκριμένα, ένας τράκτορας Scania 460 R απόδοσης 460 ίππων επικράτησε των τελευταίων προτάσεων των Volvo και MAN, σε μία δοκιμασία που δημοσιογράφοι του χώρου αξιολογούν όλες τις σημαντικές παραμέτρους των βαρέων φορτηγών μεγάλων αποστάσεων.
 
«Αυτή είναι η πρώτη επιβεβαίωση από ανεξάρτητους δημοσιογράφους ότι το σύστημα μετάδοσης κίνησης “Super” που παρουσιάσαμε στο Σέντερτελγε τον Νοέμβριο έχει φέρει την αποδοτικότητα μεταφοράς που προσφέρει η Scania ακόμη πιο μακριά από τον ανταγωνισμό. Τα περιθώρια είναι συνήθως στενά σε αυτές τις δοκιμές, αλλά εδώ το σύστημα μετάδοσης κίνησης Scania Super ήταν περίπου 4% πιο αποδοτικό σε κατανάλωση καυσίμου από το δεύτερο», δήλωσε ο Stefan Dorski, Senior Vice President, Head of Scania Trucks.


O πρόσφατα ανανεωμένος 13λιτρος κινητήρας της Scania προσφέρεται σε 4 εκδόσεις απόδοσης 420-560 ίππων.

O πρόσφατα ανανεωμένος 13λιτρος κινητήρας της Scania προσφέρεται σε 4 εκδόσεις απόδοσης 420-560 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με διαφορά 1η η Scania από τις Volvo & MAN

Σημειώνεται, πως για το τεστ 2021/22 οι διοργανωτές όρισαν μεικτό βάρος συρμού 40 τόνων, καμπίνες μεσαίου μεγέθους και απόδοση έως 480 ίππους. Η μέση κατανάλωση ντίζελ της Scania στην πίστα δοκιμών ήταν 27,1 λτ./100 χλμ., ακολουθούμενη από το Volvo FH 460 με τεχνολογία I-Save (28,2 λτ.) και το MAN TGX 470 (29,8 λτ.).
 
Όταν συγκεντρώθηκαν οι έξι διαφορετικές ενότητες της δοκιμής (Καμπίνα, Οδήγηση, Σύστημα ισχύος/Επιδόσεις, Κατανάλωση καυσίμου, Κόστος/Λειτουργικό κόστος, Ασφάλεια), η Scania συγκέντρωσε 947,3 βαθμούς από τους 1.000 πιθανούς πόντους που ήταν διαθέσιμοι.

Με ισχύ 420 - 560 ίππων & -8% κατανάλωση

Αξίζει να αναφερθεί, πως ο ανανεωμένος 13λιτρος κινητήρας της Scania προσφέρεται πλέον στις παρακάτω 4 εκδόσεις απόδοσης:

  • Με ισχύ 420 hp και ροπή 2.300 Nm
  • Με ισχύ 460 hp και ροπή 2.500 Nm
  • Με ισχύ 500 hp και ροπή 2.650 Nm
  • Με ισχύ 560 hp και ροπή 2.800 Nm
 
Μάλιστα, οι παραπάνω κινητήρες των 13 λίτρων συνοδεύονται με τα νέα κιβώτια ταχυτήτων «Scania OptiCruise», όπως και με μια επίσης νέα γκάμα κινητηρίων αξόνων. Σύμφωνα με τη σουηδική εταιρεία, τα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου έχουν περιοριστεί έως και κατά 8%.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »