Τι είναι οι «τουρμπίνες» που αντικρίζουμε στα τούνελ;
Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου: Μια 20ετία με πάνω από 77 εκατ. διελεύσεις!
Transforce HT3 & CV2: Τα νέα -επαγγελματικά- ελαστικά της Firestone
Πρόκειται για το δίλημμα, στο οποίο κανείς δεν έχει ξεκάθαρη απάντηση, πολύ απλά διότι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων όλοι λειτουργούμε αντανακλαστικά. Τα δεδομένα, ωστόσο, δεν είναι τόσο σύνθετα όσο νομίζουμε…
Με δεδομένο πως πολλές ζωές χάνονται σε μηνιαία βάση από την ασυνειδησία συγκεκριμένων οδηγών που δε σταματούν το όχημά τους, όποτε το φανάρι γίνεται κόκκινο, είναι λογικό κι επόμενο συχνά – πυκνά να ανασύρεται στην επιφάνεια το εξής επίμαχο ερώτημα: τι κάνουμε με το φανάρι που προηγείται του κόκκινου, δηλαδή με το πορτοκαλί;
Για αρχή, να ξεκαθαρίσουμε εδώ πως όταν μιλάμε για πορτοκαλί φανάρι, εννοούμε όχι εκείνο που αναβοσβήνει, αλλά το σταθερά αναμμένο.
Με βάση, λοιπόν, τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όταν ανάψει η συγκεκριμένη ένδειξη, ο οδηγός υποχρεούται να φρενάρει και να σταματήσει – όπως ακριβώς θα έκανε και με τον κόκκινο σηματοδότη δηλαδή -, εκτός και αν βρεθεί τόσο κοντά στο φανάρι, που να μην μπορεί να το πράξει με ασφάλεια.
Συγκεκριμένα, η τρίτη παράγραφος του ¶ρθρου 6 στον Κ.Ο.Κ. αναφέρει σχετικά ότι: «Κίτρινο Σταθερό φως κυκλικής μορφής: Ο οδηγός υποχρεούται να σταματήσει, όπως και προ ερυθρού φωτός, εκτός αν βρίσκεται τόσο κοντά στο σηματοδότη, ώστε να μην μπορεί να κάμει αυτό ασφαλώς».
Συνεπώς, το πόρισμα σε αυτήν την περίπτωση είναι πως ο οδηγός του οχήματος πρέπει να αποφύγει να πραγματοποιήσει ένα επικίνδυνο φρενάρισμα, καθώς και να σταματήσει είτε στη μέση της διασταύρωσης είτε πάνω στη διάβαση.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr